دانلود ترجمه مقاله استفاده از سیاست‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان بازاریابی

عنوان فارسی

استفاده از سیاست‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان بازاریابی: تأثیر آن بر پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی و کسب‌وکار

عنوان انگلیسی

The application of human resource management policies within the marketing organization: The impact on business and marketing strategy implementation

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ مدیریت منابع انسانی؛ پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی؛ انواع استراتژی؛ عملکرد

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت منابع انسانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 57
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. سیاست های مدیریت منابع انسانی برای کار بازاریابی: منبع مزیت رقابتی که نادیده گرفته شده است 1.1. تحقیقات بازاریابی و HR 1.2. سیاست های منابع انسانی 1.3. سیاست های منابع انسانی و مزیت رقابتی 1.3.1. انتخاب 1.3.2. آموزش 1.3.3. ارزیابی 1.3.4. پاداش 2. مدل احتمال 2.1. استراتژی کسب و کار 2.2. استراتژی بازاریابی 2.3. تاثیر سیاست های HR بر کار بازاریابی با نوع استراتژی 2.4. تاثیر سیاست های HR بر بازاریابی براساس نوع استراتژی کسب و کار (تناسب در برابر عدم تناسب) 2.5. انتخاب، آموزش و ارزیابی 2.6. حقوق 2.7. عملکرد کلی شرکت 2.7.1. درون انواع استراتژی کسب و کار (متناسب در برابر نامتناسب) 2.7.2. انواع استراتژی بین کسب و کار (پایان برابر) 3. مطالعه 3.1. شرح اقدامات 3.2. خلوص اندازه گیری 4. یافته ها و نتیجه گیری ها 4.1. مقایسه سیاست های منابع انسانی برای عملکرد بازاریابی توسط نوع استراتژی 4.2. مقایسه شرکت های مناسب و نامناسب در انواع استراتژی کسب و کار 4.3. عملکرد / هم فرجامی کلی شرکت 4.4. محدودیت ها 5. پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده و نتیجه گیری ها پیوست A: اندازه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ویژگی‌های سازمان‌ بازاریابی و ارتباط آن‌ها با پیاده‌سازی استراتژی، کانون تمرکز پژوهش‌های قابل توجهی در طول سه دهه گذشته بوده است. این ویژگی‌ها شامل ساختار، فرهنگ، فرآیندها، نفوذ، و رهبری سازمان بازاریابی هستند. با این حال، توجه کمی به سیاست‌های مدیریت منابع انسانی برای پرسنل بازاریابی شده است. این سیاست‌ها، زمانی که به درستی اجرا ‌شوند، جزء قوی‌ترین عوامل انگیزشی برای رفتار مناسب فردی و سازمانی هستند. ما در این مطالعه نشان می‌دهیم که استفاده از سیاست‌های منابع انسانی برای مدیران میانی بازاریابی (یعنی انتخاب، آموزش، ارزیابی و جبران)، به طور قابل توجهی هم بین شرکت‌هایی که به دنبال استراتژی‌های کسب‌و‌کار جایگزین هستند (یعنی آینده‌نگرها، تحلیلگرها، مدافعان کم‌هزینه، و مدافعان متمایز) و هم در هر کدام از این انواع استراتژی‌های کسب‌و‌کار، با توجه به نوع استراتژی بازاریابی اتخاذ شده (به عنوان مثال، بازاریابان تهاجمی، بازاریابان توده ای، کم‌انگارهای بازاریابی، بازاریابان ارزش)، متغیر است. شرکت‌هایی که استراتژی‌های کسب‌و‌کار و بازاریابی آن‌ها همتراز هستند (تناسب دارند)، نمرات بسیار قوی‌تری را در ارتباط با عملکرد کلی شرکت نسبت به شرکت‌هایی که استراتژی‌های کسب‌و‌کار و بازاریابی آن‌ها همتراز نیستند (تناسب ندارند)، کسب کردند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Characteristics of the marketing organization and their relationship with strategy implementation have been the focus of considerable research over the past three decades. These characteristics include the marketing organization's structure, culture, processes, influence and leadership, among others. However, little attention has been paid to human resource management policies for marketing personnel. These policies, when properly implemented, are among the strongest motivators for appropriate individual and organizational behavior. We demonstrate in this study that the application of HR policies for mid-level marketing managers (i.e., selection, training, appraisal, and compensation) vary significantly both between firms pursuing alternative business strategies (i.e., Prospectors, Analyzers, Low Cost Defenders and Differentiated Defenders) and within each of those business strategy types by the type of marketing strategy adopted (i.e., Aggressive Marketers, Mass Marketers, Marketing Minimizers, Value Marketers). Firms whose business and marketing strategies align (Fit) demonstrated significantly stronger overall firm performance scores than those whose business and marketing strategies do not align (Misfit).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استفاده از سیاست‌های مدیریت منابع انسانی در سازمان بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi