دانلود ترجمه مقاله تاثیر گرایش کارآفرینی بر موفقیت و استراتژی های بازاریابی
عنوان فارسی |
تاثیر گرایش کارآفرینی بر موفقیت و استراتژی های بازاریابی: پیامدهای مربوط به شرکت های آمریکایی در حال ورود به کوبا |
عنوان انگلیسی |
Entrepreneurial Orientation’s effect on marketing strategies and success: implications for US firms entering Cuba |
کلمات کلیدی : |
  جهت گیری کارآفرینانه؛ نوآوری؛ فعال بودن؛ ریسک پذیری، بازار تازه آزاد شده؛ استراتژی بازاریاب؛ موفقیت شرکت |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری ها، پیامدهای مدیریتی و محدودیت ها
چکیده – ورود به بازار تازه آزاد شده، چالش بزرگی برای شرکت هاست، چون این نوع بازارها محیط جدید و تست نشده ای است. از یک سو، در این بازارها جهت دستیابی به موفقیت، شرکت ها باید قبل از تعهد منابع، دارای برنامه عملی باشند. گرایش کارآفرینی (EO) مرتبط با کشف موفق منابع و ایجاد جایگاه های جدید به عنوان پشتیبانی از نظریه منابع است. از سوی دیگر، پیوند طبیعی بین گرایش کارآفرینی و بازاریابی در نظریه خلق ارزش نیز مشاهده می شود. بنابراین، برای به حداکثر رساندن موفقیت شرکت در بازارهای تازه آزاد شده (مانند کوبا)، شرکت ها باید قادر به سنجیدن عینی گرایش کارآفرینانه خود با اتخاذ یک رویکرد بازاریابی باشند. در این چارچوب، این مقاله تلاش هایی برای اندازه گیری موثر گرایش کارآفرینانه شرکت های آمریکایی که علاقمند به ورود به بازار کوبا هستند، انجام می دهد. نمونه نهایی در این مقاله شامل 81 شرکت آمریکایی بود. سپس نمونه به دو گروه (گرایش کارآفرینانه بالا و پایین) تقسیم شد و از نظر استراتژی های بازاریابی آن ها (H1) و سطح موفقیت (H2) مورد مقایسه قرار گرفت. نتایج ما هر دوی این فرضیات را تایید کرد. مقدمه: حجم زیادی از تحقیقات همانند مطالعات رائوچ و همکاران (2009) به بررسی مفهوم گرایش کارآفرینی پرداخته است. گرایش کارآفرینی یا EO به طور خلاصه اشاره به ماهیت کارآفرینانه کل شرکت ها دارد. این اصطلاح ممکن است گمراه کننده باشد، چون اصطلاحی هیجان انگیز، پیچیده یا حتی بی پروا به نظر می رسد. همه شرکت ها دارای گرایش کارآفرینانه هستند. حتی منابع پیشین نشان داده که شرکت هایی که دارای گرایش کارافرینانه بالاتری هستند در بازارهای داخلی و خارجی موفق تر عمل می کنند (لونیال و کارتر، 2015). همانطور که لومپکین و دس (2001) نشان دادند، ابعاد مختلف گرایش کارآفرینانه (مانند کنشگرانه و رقابتی تهاجمی) مسیرهای مختلفی را برای موفقیت کارآفرینی نشان می دهند (لمپکین و دس، 2001). بررسی عمیق این پیوند بین گرایش کارآفرینانه و موفقیت را می توان در مقاله رائوچ و همکاران (2009) مشاهده کرد. بنابراین، آگاهی از این معیار هنگام ورود به بازار جدید و به طور خاص تر هنگامی که شرکت تمایل به ورود به بازار تازه آزاد شده برای رقابت جهانی بعد از یک دوره انزوا دارد، بسیار مهم است. از آنجا که این محیط ها دارای چالش های شناخته شده و ناشناخته ای هستند، هر فرصت سودمندی باید توسط شرکت ها به امید گسترش فعالیت در این کشورها به کار گرفته شود.
Entering a newly liberalized market is a great challenge for companies as the environment is new and untested. On one side, to have success in these markets, firms must have a plan of action before resources are committed. Entrepreneurial orientation (EO) is associated with the successful exploration of resources and the creation of new niches as the Resource Theory supports. On another side, a natural bond between EO and marketing is found in the Value Creation Theory. So, to maximize firm success in newly liberalized markets (such as Cuba), firms must be able to objectively gauge their own entrepreneurial orientation adopting a marketing approach. Within this framework, the present paper will attempt to effectively measure the entrepreneurial orientation of US firms that have an interest in entering the Cuban market. A final sample of 81 US firms was obtained. The sample was then split into two groups (high and low entrepreneurial orientation) and compared regarding their marketing strategies (H1) and their levels of success (H2). Our results confirmed both hypotheses. Introduction: A large stream of research has examined the concept of Bentrepreneurial orientation^ as the work of Rauch et al. (2009 p.762) reviews. Entrepreneurial orientation, or EO for short, refers to the entrepreneurial nature of entire companies. This term may be misleading, as it sounds exciting, sophisticated, or even reckless. All firms have an entrepreneurial orientation. Even more, previous literature has demonstrated that companies that exhibit a higher EO will be more successful in both their home markets and abroad (Lonial and Carter 2015). As Lumpkin and Dess (2001) have demonstrated, the different dimensions of entrepreneurial orientation (such as proactiveness and competitive aggressiveness) represent different avenues to entrepreneurial success (Lumpkin and Dess 2001). A deep review of this link between EO and success can be seen in Rauch et al. (2009). Therefore, this measure is critical to know when entering a new market, and more specifically when a firm considers entering a newly liberalized market opening to global competition after a period of isolation. As these environments offer challenges both known, and unknown, every advantageous opportunity must be seized by companies hoping to expand into these countries.
ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.