دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی دیجیتال: بررسی های آنلاین و عملکرد هتل
عنوان فارسی |
استراتژی های بازاریابی دیجیتال: بررسی های آنلاین و عملکرد هتل |
عنوان انگلیسی |
Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی های بازاریابی هتل دیجیتال؛ حجم و ظرفیت بررسی های آنلاین؛ عملکرد هتل؛ ساکنان اتاق؛ RevPar |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. هدف و سهم تحقیق 3. بررسی منابع، سوالات مورد پژوهش و فرضیات 4. روش ها 5. آنالیز و نتایج 6. نتیجه گیری و بحث و بررسی 7. پیامدهای مدیریتی 8. محدودیت ها و پژوهش های آینده
چکیده – ما در این مقاله به بررسی میزان تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال (مانند داشتن یک طرح بازاریابی دیجیتال، پاسخگویی به نظرات میهمانان و نظارت و بررسی اطلاعات آنلاین) بر ساکنان اتاق هتل به طور مستقیم از طریق RevPar و به طور غیر مستقیم از طریق تاثیر واسطه ای بر حجم و ظرفیت بررسی های آنلاین و میزان تفاوت این مکانیزم در انواع مختلفی از هتل ها از نظر رتبه بندی ستاره و هتل های زنجیره ای در مقابل هتل های مستقل، می پردازیم. این تحقیق در 132 هتل بلژیکی انجام شد. نتایج نشان داد که حجم بررسی ها، ساکنان اتاق را تحت تاثیر قرار داده و ظرفیت بررسی بر RevPar اثر خواهد داشت. استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به طور مستقیم بر هر دو بر حجم و ظرفیت بررسی های آنلاین و به طور غیر مستقیم بر عملکرد هتل موثر می باشند. این اثرات در هتل های زنجیره ای نسبت به هتل های مستقل و همچنین در هتل های با تعداد بالاتر ستاره نسبت به هتل های با رتبه پایین، بیشتر می باشد.
We investigate to what extent digital marketing strategies (such as having a digital marketing plan, responsiveness to guest reviews, and monitoring and tracking online review information) influence hotel room occupancy and RevPar directly, and indirectly through the mediating effect of the volume and valence of online reviews they lead to, and to what extent this mechanism is different for different types of hotels in terms of star rating and independent versus chain hotels. The research was carried out in 132 Belgian hotels. The results indicate that review volume drives room occupancy and review valence impacts RevPar. Digital marketing strategies and tactics affect both the volume and valence of online reviews and, indirectly, hotel performance. This is more outspoken in chain hotels than in independent hotels, and in higher-star hotels than in lower-tier hotels.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 و 6 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.