دانلود ترجمه مقاله فناوری اطلاعات و استراتژی بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی

عنوان فارسی

فناوری اطلاعات و استراتژی بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی

عنوان انگلیسی

Information technology and e-business marketing strategy

کلمات کلیدی :

  کسب و کار الکترونیک؛ سیستم اطلاعات؛ استراتژی بازاریابی؛ تطبیق

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ مدیریت فناوری اطلاعات
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 85
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی پیشینه تحقیقاتی 2.1. استراتژی تکنولوژی (TS) و استراتژی شرکت (CS) 2.2. ریسک و انطباق (Compliance) 2.3. استراتژی بازاریابی 2.4. چارچوب تصمیم‌گیری استراتژی در زمینه‌های پویا 2.5. حاکمیت IT و انواع استراتژی 2.6. انطباق و انواع استراتژی 2.7. مدیریت ریسک و انواع استراتژی 3. روش‌ها و ارزیابی 3.1. مرحله اول: بازبینی دانش اولیه و مدل طراحی 3.2. فاز دوم: سنجش 3.3. آزمایش فرضیه‌ها 4. نتیجه‌گیری 5. محدودیت‌ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – پیشرفت فن‌آوری اطلاعات و مزایای آن برای سازمان‌ها, زمینه بازاریابی کسب‌وکار الکترونیکی را بیش از پیش رقابتی و موفق ساخته‌است. با این وجود، شکست‌هایی نیز در این راه وجود داشته‌اند. شکست‌ها ناشی از استفاده از استراتژی‌های ثابت بودند که با محیط کسب‌وکار الکترونیکی پویا در تناقض هستند و در چنین زمینه‌ای, اتخاذ و اجرای استراتژی‌ها چالش مهمی برای سازمان‌های تجارت الکترونیکی است. این تحقیق پرسشنامه‌ای با مرور تحقیقات پیشین و مصاحبه با افراد خبره طراحی شده است. با تحلیل داده‌های گردآوری‌شده, عوامل کلیدی استراتژی کسب‌وکار الکترونیکی مانند فن‌آوری, سیستم‌های اطلاعاتی, مدیریت ریسک و انطباق استخراج شدند. در مرحله بعد, این عوامل کلیدی به عنوان مدل استراتژی بازاریابی الکترونیکی معرفی شدند. نتایج نشان داد که ابعاد متفاوت عوامل استراتژی کسب‌وکار الکترونیکی ممکن است به همان اندازه برای استراتژی‌های بازاریابی مختلف مساعد نباشند. به طور خاص, مدیریت ریسک رابطه غیر معناداری با هر یک از استراتژی‌های بازاریابی دارد; در حالی که سطح بالای انطباق فقط با استراتژی تمرکز مرتبط است. حاکمیت فن‌آوری اطلاعات, رابطه مثبتی با رهبری قیمت و استراتژی‌های تمایز دارد, اما رابطه منفی با استراتژی تمرکز دارد. مقدمه: به دلیل پویایی و پیچیدگی‌های، به نظر می‌رسد که همسو کردن سیستم‌های اطلاعاتی به استراتژی بازاریابی کسب و کارهای الکترونیک در طول دهه گذشته یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های محققان و متخصصان بوده‌است. دستیابی به این همسویی روز به روز سخت‌تر و چالش‌برانگیز‌تر می‌شود. استفاده استراتژیک از فن‌آوری اطلاعات موضوعی نگران‌کننده برای مدیران و پژوهشگران می‌باشد [۵۶]. شرکت‌ها نیاز به تصمیم‌گیری در مورد استفاده از فن‌آوری اطلاعات در واکنش به تکامل تکنولوژیکی و تغییرات در فعالیت تجاری دارند. مطالعات قبلی نشان می‌دهند که بدون داشتن یک استراتژی سیستم اطلاعاتی (IS)، مشارکت IT در عملکرد سازمانی ممکن است کم‌تر از انتظار باشد [۱۷]. اغلب مطالعات انجام شده در زمینه استفاده استراتژیک از IT بر روی همسو نمودن تجارت و IT متمرکز است [۱۶]. این رویکرد دیدگاه استراتژی فن‌آوری اطلاعات IT / IS را حذف می‌کند و بر این اساس ماهیت پویای همسویی و همراستایی را نادیده می‌گیرد. تحقیقات موجود قادر به پاسخگویی به پرسش‌های اساسی مانند مزایا و معایب نوآورانه IT نیستند و چگونگی بر همکنش استراتژی IT / IS با استراتژی بازاریابی کسب‌وکار های اینترنتی نیستند. پیوند و هم راستا نمودن تکنولوژی و استراتژی‌های کلی به شدت مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و محققان و پژوهشگران چارچوب‌های مختلف، مدل‌ها، و ابزارهای تصمیم‌گیری برای این هدف در نظر گرفته اند [۱۹، ۲۰، ۶۷، ۷۹].

نمونه متن انگلیسی مقاله

The advancement of information technology and its benefits for organizations have made the field of e-business marketing competitive and successful although there have been failures as well. Failure happens due to the use of constant strategies while the e-business environment is dynamic and in such a context, strategy formulation and implementation is a challenge for e-business organization. In this research a questionnaire was designed by reviewing the literature and interviewing experts. Analyzing the collected data, the e-business key strategy factors such as technology, information systems, risk management and compliance were extracted. In the next stage, these key factors were presented as the e-business marketing strategy model. The results suggested that dissimilar dimensions of e-business strategy factors may not be equally conducive to different marketing strategies. In particular, risk management has an insignificant relationship with any of the marketing strategies; while high level of compliance is positively associated only with a focus strategy. IT governance is positively associated with price leadership and differentiation strategies but linked negatively with focus strategy. Introduction: Due to business dynamics and complexities, aligning information systems to the e-business marketing strategy has appeared to be a concern for researchers and practitioners over the last decade. The challenge of achieving this alignment becomes even more severe and demanding day after day. The strategic use of information technology is a matter of concern for managers and researchers [56]. Firms require making decisions regarding IT use in response to technological evolution and changes in business activity. Prior studies show that without an information system (IS) strategy, IT contribution to organizational performance may fall short of expectations [17]. Most study in the field of the strategic use of IT focuses on business and IT alignment [16]. This approach omits an IT/IS strategy viewpoint and accordingly ignores the alignment’s dynamic nature. Existing research fails to answer basic questions such as what are the advantages and problems for IT innovators and how does the IT/IS strategy interacts with the business marketing strategy. The linkage and alignment of technology and overall strategies have been profoundly studied in strategy and technology management literature and scholars have introduced diverse frameworks, models, and decision tools for this purpose considering positioning [19, 20, 67, 79].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فناوری اطلاعات و استراتژی بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi