دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر استراتژی های بازاریابی بهینه: چارچوبی در راستای تصمیم گیری
عنوان فارسی |
استراتژی های بازاریابی بهینه: چارچوبی در راستای تصمیم گیری با ANP و TOPSIS |
عنوان انگلیسی |
Optimal marketing strategy: A decision-making with ANP and TOPSIS |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی بازاریابی؛ تصمیم گیری چند معیاری؛ ANP (فرایند شبکه ی تحلیلی)؛ TPSIS (تکنیک اولویت سفارش بواسطه ی شباهت با یک راه حل ایده آل) |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چهارچوب تصمیم گیری استراتژی بازاریابی 3. مثال تشریحی 4. نتیجه گیری ها
مثال تشریحی: هدف استراتژیست های بازاریابی تعیین استراتژی مناسب بازاریابی برای کسب مزیت رقابتی است. بررسی برای توصیف فرایند تعیین کننده ی مطروحه برنامه ی کاربردی را ارائه می کند که مبنی بر تجربه ی عملی است و در یک هتل خصوصی اجرا شده است. سپس روش مطروحه برای حل مسئله اعمال می شود. برنامه ی کاربردی در قالب مرحله وار ارائه شده است که به شرح ذیل خلاصه شده است: مرحله ی 1: 3 استراتژی بازاریابی برای ارزیابی بیشتر پس از مرور منابع و مصاحبه ی کارشناسان هتل های خصوصی باقی می مانند. کمیته ای متشکل از 8 ارزیاب شامل مدیران هتل و کارشناسان برای تعیین مناسب ترین استراتژی بازاریابی تشکیل شدند. سپس معیارهای ارزیابی یعنی قابلیت های مدیریت، قابلیت های پیوند با مشتری، قابلیت های نوآوری در بازار، دارایی های سرمایه ی انسانی و دارایی های معروفیت گنجانده شدند. مرحله ی 2: شکل 2 رابطه ی همبستگی متقابل میان منابع بازاریابی را ارائه می کند که توسط کمیته به روشی کامل تعیین شد. رابطه ی همبستگی متقابل میان منابع بازاریابی با تحلیل تاثیر هر منبع بازاریابی روی بقیه با انجام مقایسه های جفت وار تعیین شد. مرحله ی 3: هر ارزیاب مقایسه های جفت وار را برای هر تصمیم گیرنده با هر گره از چهارچوب ارزیابی انجام داد. بعلاوه هر نمره ی ارزیابی شده در پرسش نامه با ماتریسی از معیارها مطابقت داشت. رتبه بندی هر مقایسه جفت وار بر مبنای مقیاس تقدم 9 نقطه ای ساتی بود. کل 5 ماتریس جفت وار برای ارتباط همبستگی متقابل میان منابع بازاریابی ساخته شدند. از ارزیاب ها خواسته شد تا پرسش نامه را دوباره برای موقعیت های مربوط به ماتریس ها با مقادیر CR ی پذیرفته نشده درجه بندی کنند. مفهوم چهارچوب مقایسه ی فوق الذکر برای اصلاح همخوانی مقایسه های جفت وار با دقت برای هر ارزیاب تشریح شد و از آنها خواسته شد تا مقادیر مقایسه ای را برای همه ی معیارها و جایگزین ها از همان قرار کمّی کنند.
Illustrative example: The aim of marketing strategists is to determine the appropriate marketing strategy to capture a sustained competitive advantage. To illustrate the proposed determination process for a marketing strategy determination process, the study presents an application that is based on practical experience and that has been implemented at a private hotel. The proposed method is then applied to solve the problem. The application is presented in a stepwise format, which is summarized as follows: Step 1: After reviewing the literatures and interviewing the practitioners of private hotels, three marketing strategies remained for further evaluation. A committee of eight evaluators, including hotel managers and experts was formed to determine the most appropriate marketing strategy. Next, the evaluation criteria were included, namely, the managerial capabilities, customer linking capabilities, market innovation capabilities, human resource assets, and reputational assets. Step 2: Fig. 2 presents the interdependence relationship among the marketing resources, which was determined by the committee in a thorough manner. The interdependence relationship among the marketing resources was determined by analyzing the impact of each marketing resource on others by conducting pairwise comparisons. Step 3: Each evaluator carried out pairwise comparisons for a single decision maker with each node of the evaluation frame-work. Further, each rated score in the questionnaire corresponded to a matrix of criteria. The rating of each pairwise comparison was based on Saaty's nine-point priority scale. A total of five pairwise matrices were constructed for the interdependence relationship among the marketing resources. Evaluators were asked to rate the questionnaire again for situations involving matrices with unacceptable CR values. To improve the consistency of the pairwise comparisons, the concept of the comparison framework mentioned above was carefully explained to each evaluator, and they were asked to quantify the comparison values for all the criteria and alternatives accordingly.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.