دانلود ترجمه مقاله تاثیر همه گیری Covid-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت

عنوان فارسی

تاثیر همه گیری Covid-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت و فلسفه بازاریابی

عنوان انگلیسی

The impact of Covid-19 pandemic on corporate social responsibility and marketing philosophy

کلمات کلیدی :

  Covid-19؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ بازاریابی؛ تصمیم گیری اخلاقی مصرف کننده؛ فلسفه بازاریابی؛ اخلاق تجاری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تاثیر روی مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق مصرف کننده 3. تاثیر بر فلسفه بازاریابی 4. نتیجه گیری و جهت گیری های پژوهشی آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

در این مقاله، ما برخی بررسی های اولیه در رابطه با نحوه تاثیر همه گیری کووید 19 بر تحولات CSR و بازاریابی را ارائه و استدلال کردیم که همه گیری کووید 19 یک فرصت بزرگ برای کسب و کارها به منظور تغییر به سمت CSR اصیل تر و معتبرتر بوده و به رفع چالش های جهانی اجتماعی و محیطی نیز کمک می کند. همچنین، در رابطه با برخی جهت گیری های بالقوه نحوه تغییر تصمیم گیری اخلاقی مصرف کننده به دلیل همه گیری این بیماری بحث کردیم. در مطالعه بازاریابی، بیان کردیم که چطور بازاریابی تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته و در رابطه با نحوه این تغییر نه تنها در حوزه بازاریابی، بلکه در زمینه نحوه تلاش های بازاریابی استراتژیک سازمان ها نیز بحث کردیم. در انتهای این مقاله به شناسایی برخی تحقیقات و جهت گیری های بالقوه پرداختیم. مقدمه: ما در حال نوشتن این مقاله در رابطه با دوره اول بحران در انگلیس و نقش شهروندان مسئوول با رعایت اقدامات فاصله اجتماعی می باشیم. در حالی که دانشگاه هایی مانند ما هنوز هم در حال فعالیت های تحقیقاتی معمول خود هستند، اما می آموزیم که چگونه با یک شیوه کاری و واقعیت جدید (و زندگی، هر چند این مرز در حین رکود کاهش می یابد)، با برگزاری جلسات آنلاین با همکاران، تحقیقات دانشجویی و دوره های آموزشی آنلاین خود را با شرایط سازگار کنیم. باید این کار را با کمی هشدار یا آموزش قبلی انجام دهیم. احتمالا یکی از مهم ترین شیوه ها به منظور مقابله با این بحران، اجتناب از هر گونه تخریب روحی و رفاه فیزیکی است که تا بدین وسیله بتوانیم در رابطه با تحقیقات خود در زمینه مسئوولیت پذیری اجتماعی شرکتی و بازاریابی بیشتر تامل کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In this article, we offer some initial examination on how Covid-19 pandemic can influence the developments of CSR and marketing. We argue that Covid-19 pandemic offers a great opportunity for businesses to shift towards more genuine and authentic CSR and contribute to address urgent global social and environmental challenges. We also discuss some potential directions of how consumer ethical decision making will be shifted to due to the pandemic. In our discussion of marketing, we outline how we believe marketing is being affected by this pandemic and how we think this will change, not only the context of marketing, but how organizations approach their strategic marketing efforts. We end the paper with a identifying a number of potentially fruitful research themes and directions. Introduction: We are writing this article during the first period of lockdown in the UK and being “responsible citizens” by complying with the social distancing measures. Whilst academics like us are still busy with our usual research activities, we are learning to adjust to a new reality and way of work (and life, though the boundary is diminished during lockdown) with online meetings with colleagues, research students, and of course quite ‘dauntingly’ online teaching. What is more, we have to do this with little prior warning or training. Probably one of the most important ways to cope with this lockdown to avoid any deterioration of mental and physical wellbeing is to take advantage of the situation to reflect on something that we cherish the most in our research, in our case corporate social responsivity (CSR) and marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر همه گیری Covid-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi