دانلود ترجمه مقاله تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی

عنوان فارسی :

تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی

عنوان انگلیسی :

Bandit cellphones: A blue ocean strategy

کلمات کلیدی :

  تلفن های همراه راهزن؛ استراتژی اقیانوس آبی؛ مدل کسب و کار؛ تلفن همراه؛ MediaTek؛ نوآوری ارزش

درسهای مرتبط : استراتژی بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 15
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
8,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. MediaTek و تلفن های همراه راهزن 3. استراتژی اقیانوس آبی 4. چارچوب چهار-عملیات و زمینه استراتژی 5. نتیجه گیری 6. سوالاتی برای بحث

نمونه متن انگلیسی مقاله

4. The four-actions framework and strategy canvas Kim and Mauborgne proposed a four-actions framework to reconstruct buyer value elements in order to craft a new value curve. If there is value innovation, it will easily be found in the new curve and existing curves. There are four key questions that should be asked to challenge an industry’s strategic logic and business model [1]:  Which factors taken for granted should be eliminated?  Which factors should be reduced well below the industry’s standard?  Which factors should be raised well above the industry’s standard?  Which factors should be created that the industry has never offered? Based on these questions, we interviewed industry experts, and Table 5 summarizes the results. Based on the grid in Table 5 and our research findings, Fig. 3 depicts a strategy canvas for a high-end brand cellphone, a low-end brand cellphone, and a bandit cellphone. It reveals that the high-end and low-end brands have a similar strategy, while the bandit cellphone has a much different strategy. It eliminates the competition-based business models used by major brand cellphones, and shows that customers and users are no longer passively waiting for products [14]. Value innovation is critical to satisfying customers.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

4. چارچوب چهار-عملیات و زمینه استراتژی : Kim وMauborgne پیشنهاد یک چارچوب چهار- عملیات برای بازسازی عناصر ارزشخریدار به منظور ایجاد یک منحنی ارزش جدید پیشنهاد کرده اند. اگر نوآوری ارزش وجود داشته باشد، آن را به راحتی می توان در منحنی های جدید و منحنی های موجود یافت. چهار پرسش کلیدی که برای به چالش کشیدن منطق راهبردی صنعت و مدل کسب و کار [1] وجود دارد: • کدام عوامل مورد توجه باید حذف شود؟ • کدام عوامل باید به خوبی کمتر از استاندارد صنعت کاهش یابد؟ • کدام عوامل باید بالاتر از استاندارد صنعت مطرح شود؟ • کدام عوامل باید ایجاد شود که تاکنون در صنعت ارائه نشده است؟ بر اساس این پرسش ها، ما با کارشناسان صنعت، مصاحبه کردیم و در جدول 5 خلاصه نتایج به دست آمده است. بر اساس شبکه جدول 5 و یافته های تحقیق ما، شکل 3 تابلوی استراتژی برای یک نام تجاری تلفن همراه گران قیمت، تلفن همراه با نام تجاری قیمت پایین، و یک تلفن همراه راهزن را به تصویر می کشد. این نشان می دهد که مارک های بالا و پایین یک استراتژی مشابه، را دنبال می کنند در حالی که تلفن همراه راهزن دارای یک استراتژی بسیار متفاوت است. آن مدل های کسب و کارمبتنی بررقابت توسط تلفن های همراه با نام تجاری بزرگ را حذف می کند، و نشان می دهد که مشتریان و کاربران دیگر منفعلانه برای محصولات انتظار نمی کشند [14[. نوآوری ارزش برای بدست آوردن رضایت مشتریان بسیار مهم است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 و 8 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 8,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.