دانلود ترجمه مقاله تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی
عنوان فارسی |
تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی |
عنوان انگلیسی |
Bandit cellphones: A blue ocean strategy |
کلمات کلیدی : |
  تلفن های همراه راهزن؛ استراتژی اقیانوس آبی؛ مدل کسب و کار؛ تلفن همراه؛ MediaTek؛ نوآوری ارزش |
درسهای مرتبط | استراتژی بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 15 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. MediaTek و تلفن های همراه راهزن 3. استراتژی اقیانوس آبی 4. چارچوب چهار-عملیات و زمینه استراتژی 5. نتیجه گیری 6. سوالاتی برای بحث
4. چارچوب چهار-عملیات و زمینه استراتژی : Kim وMauborgne پیشنهاد یک چارچوب چهار- عملیات برای بازسازی عناصر ارزشخریدار به منظور ایجاد یک منحنی ارزش جدید پیشنهاد کرده اند. اگر نوآوری ارزش وجود داشته باشد، آن را به راحتی می توان در منحنی های جدید و منحنی های موجود یافت. چهار پرسش کلیدی که برای به چالش کشیدن منطق راهبردی صنعت و مدل کسب و کار [1] وجود دارد: • کدام عوامل مورد توجه باید حذف شود؟ • کدام عوامل باید به خوبی کمتر از استاندارد صنعت کاهش یابد؟ • کدام عوامل باید بالاتر از استاندارد صنعت مطرح شود؟ • کدام عوامل باید ایجاد شود که تاکنون در صنعت ارائه نشده است؟ بر اساس این پرسش ها، ما با کارشناسان صنعت، مصاحبه کردیم و در جدول 5 خلاصه نتایج به دست آمده است. بر اساس شبکه جدول 5 و یافته های تحقیق ما، شکل 3 تابلوی استراتژی برای یک نام تجاری تلفن همراه گران قیمت، تلفن همراه با نام تجاری قیمت پایین، و یک تلفن همراه راهزن را به تصویر می کشد. این نشان می دهد که مارک های بالا و پایین یک استراتژی مشابه، را دنبال می کنند در حالی که تلفن همراه راهزن دارای یک استراتژی بسیار متفاوت است. آن مدل های کسب و کارمبتنی بررقابت توسط تلفن های همراه با نام تجاری بزرگ را حذف می کند، و نشان می دهد که مشتریان و کاربران دیگر منفعلانه برای محصولات انتظار نمی کشند [14[. نوآوری ارزش برای بدست آوردن رضایت مشتریان بسیار مهم است.
4. The four-actions framework and strategy canvas Kim and Mauborgne proposed a four-actions framework to reconstruct buyer value elements in order to craft a new value curve. If there is value innovation, it will easily be found in the new curve and existing curves. There are four key questions that should be asked to challenge an industry’s strategic logic and business model [1]: Which factors taken for granted should be eliminated? Which factors should be reduced well below the industry’s standard? Which factors should be raised well above the industry’s standard? Which factors should be created that the industry has never offered? Based on these questions, we interviewed industry experts, and Table 5 summarizes the results. Based on the grid in Table 5 and our research findings, Fig. 3 depicts a strategy canvas for a high-end brand cellphone, a low-end brand cellphone, and a bandit cellphone. It reveals that the high-end and low-end brands have a similar strategy, while the bandit cellphone has a much different strategy. It eliminates the competition-based business models used by major brand cellphones, and shows that customers and users are no longer passively waiting for products [14]. Value innovation is critical to satisfying customers.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 7 و 8 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.