دانلود ترجمه مقاله عوامل تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی در کسب و کار لجستیک

عنوان فارسی :

عوامل تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی در کسب و کار لجستیک – یک مطالعه موردی از ویتنام

عنوان انگلیسی :

Factors affecting marketing strategy of logistics business – Case of Vietnam

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ رضایت مشتری؛ سرویس های لجستیک؛ عوامل بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات که منجر به فرضیات گردید 3. روش تحقیق 4. یافته های تحقیق 5. دلالت های نظری و عملی 6. نتیجه گیری و کارهای آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

An efficient marketing strategy is a critical contribution in any business success including logistics services sector. Understanding the marketing strategies existed and their driven work in logistics enterprises will increase the company's performance. This study aims to examine a variety of factors to find out which factors have more impact on marketing strategy of logistics enterprises in emerging countries generally, and in Vietnam particularly. Using interviews, questionnaire survey and then Exploratory Factor Analysis (EFA) to check the unidimensionality of the scales and the structural value of the measurement, the study's results prove that the internal factors have a more significant impact than the external factors both in developing and implementing of marketing strategies of logistics enterprises in Vietnam, such as business network, human resources and existing marketing strategies. Meanwhile, the external factor having biggest impact on the company's marketing strategies, considered by the logistics enterprises, is logistics infrastructure. Introduction: A critical component for business achievement is having an efficient marketing strategy. There have been quite a few researches on the field of logistics and marketing with certain contributions in both theory and practice from different approaches. Mentioned by Mentzer and Kahn (1995) and Stock (1990), the importance of logistics sector highlighted the necessity to investigate in researches on logistics strategy, theoretically and empirically. All studies are finding different perspectives for the questions: which key criteria are most significant and attract most intention of a company in building their marketing strategies in different types of business?

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یک استراتژی بازاریابی کارآمد نقش مهمی در موفقیت هر کسب و کار از جمله بخش خدمات لجستیکی دارد. استراتژی های بازاریابی درک می شود و کار محوری آنها در شرکت های لجستیک، عملکرد شرکت را افزایش می دهد. هدف این مطالعه، بررسی عوامل مختلف و یافتن این مسئله است که کدام عوامل بر استراتژی بازاریابی شرکت های لجستیک بطور عام در کشورهای نوظهور و بطور خاص در ویتنام تأثیر بیشتری دارند. نتایج مطالعه با استفاده از مصاحبه، پرسشنامه و سپس تحلیل عاملی اکتشافی (EFA) برای بررسی تک‌بُعدی بودن مقیاس ها و ارزش ساختاری اندازه گیری، اثبات می کند که عوامل داخلی نسبت به عوامل خارجی تأثیر قابل توجهی هم در توسعه و هم در پیاده استراتژی های بازاریابی شرکت های لجستیک در ویتنام، از قبیل شبکه تجاری، منابع انسانی و استراتژی های بازاریابی موجود دارند. در عین حال، عامل خارجی که بیشترین تأثیر را بر استراتژی های بازاریابی شرکت دارد، مورد توجه شرکت های لجستیک قرار گرفته و بعنوان زیرساخت لجستیک محسوب می شود. مقدمه: یک مؤلفه مهم برای دستیابی به کسب و کار، داشتن یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. هم بطور نظری و هم بطور عملی در رویکردهای مختلف، تحقیقات معدودی در زمینه لجستیک و بازاریابی سهام خاص انجام شده است. همانطور که توسط منتور و کان (1995) و استوک (1990) اشاره شده است، اهمیت بخش لجستیک، ضرورت بررسی تحقیقات مربوط به استراتژی لجستیک را از لحاظ نظری و تجربی مشخص می نماید. همه مطالعات در حال یافتن دیدگاه های مختلفی برای این سؤالات هستند: کدام یک از معیارهای اصلی مهمترین آنها هستند و بیشتر از همه هدف شرکت را در ایجاد استراتژی های بازاریابی شان در کسب و کارهای مختلف جلب می کنند؟

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی در کسب و کار لجستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.