دانلود ترجمه مقاله تاثیر نبوغ عاطفی و کیفیت روابط بر اثر بازیابی خدمات

عنوان فارسی

تاثیر نبوغ عاطفی و کیفیت روابط بر اثر بازیابی خدمات در اکوسیستم پلتفرم آنلاین

عنوان انگلیسی

The influence of emotional intelligence and relationship quality on the service recovery effect of online platform ecosystem

کلمات کلیدی :

  اکوسیستم پلتفرم آنلاین؛ بازیابی خدمات؛ هوش هیجانی؛ کیفیت روابط؛ وفاداری مشتری در پلتفرم آنلاین

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : Springer
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 58
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تحلیل مقالات و فرضیات تحقیق 3. روش ها 4. تحلیل داده ها و تست فرضیات 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پیامدهای کاربردی: در مرحله اول، با توجه به نتایج بدست آمده از پژوهش می توان عنوان کرد که هوش هیجانی کارکنان خدمات در زمینه کیفیت رابطه بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات و کیفیت رابطه بین مشتریان و پلتفرم آنلاین از تأثیر مثبت و معناداری برخوردار می باشد که حاکی از آن است که هوش هیجانی کارکنان خدمات در زمینه بهبود کیفیت رابطه پس از قصور و کوتاهی در ارائه خدمات از نقش خطیر و فوق العاده ای برخوردار است. از اینرو، شرکت های خدماتی در روند جذب کارکنان خدماتی، بایستی سطح هوش هیجانی کارکنان را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند. همچنین این آزمون بایستی از مقیاس سنجش معتبر فعلی نظیر مقیاس WLEIS رانگ و لا (2002) برخوردار بوده و توسط متخصصان روانشناسی پیاده سازی شود. همچنین، شرکت خدماتی پس از آزمایش و ارزیابی سطح هوش هیجانی کارکنان خدمات، مجدداً نتیجه استخدام را مشخص می کند تا اطمینان حاصل کند که کارکنان خدمات استخدام شده دارای سطح هوش هیجانی بهتری هستند و به نحو بهتری می توانند قصور و کوتاهی پیش آمده در ارائه خدمات را رفع کنند. همچنین لازم به ذکر است که، شرکت های خدماتی به صورت سالانه بایستی هوش هیجانی و وضعیت فیزیکی کارکنان خدمات را با یکدیگر مورد آزمایش و ارزیابی قرار دهند. علاوه بر این، در امور روزمره نیز ارائه دهندگان خدمات بایستی تمهیدات لازم را به منظور بهبود هوش هیجانی کارکنان خدمات ارائه دهند. ثانیا، تحلیل تجربی صورت گرفته در این مطالعه حاکی از آن است که، کیفیت رابطه بین مشتریان و پلتفرم آنلاین از تأثیر مثبتی بر وفاداری مشتریان پلت فرم آنلاین برخوردار است، در صورتیکه کیفیت رابطه بین مشتریان و ارائه‌ دهندگان خدمات، در زمینه کیفیت ارتباط بین مشتریان و پلتفرم آنلاین از تأثیر مثبتی برخوردار است. به این ترتیب می توان عنوان کرد که، مبنای شکل گیری کیفیت ارتباط بین مشتریان و پلتفرم آنلاین، کیفیت رابطه بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات می باشد. همچنین، بهبود کیفیت ارتباط بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات می تواند به بهبود کیفیت ارتباط بین مشتریان و پلتفرم آنلاین منجر شده و بر طبق ضرب المثل چینی باعث انسجام ارتباط شود. همچنین، زمانیکه کیفیت ارتباط بین مشتریان و پلتفرم آنلاین بهبود می یابد، وفاداری مشتری پلتفرم آنلاین نیز مستقیما بهتر می شود. از اینرو، ارائه ‌دهندگان خدمات بایستی اقدامات و تمهیداتی نظیر بهینه سازی فرآیند و بازیابی استراتژی را در پیش گرفته و برای کاهش نارضایتی مشتریان، روش‌های بازیابی علمی را اعمال کنند تا "رفتارهای خصمانه" به "دوستی" تبدیل شود و کیفیت ارتباط بین مشتریان و ارائه‌دهندگان خدمات ارتقاء یابد. در این راستا، بهتر است که برای بهبود نتایج، در خصوص ارتباط با پلتفرم آنلاین، اطلاع رسانی تسهیلات و اقدامات و تمهیدات ترجیحی پلتفرم و بهبود کیفیت رابطه بین مشتریان و پلتفرم آنلاین، دستورالعمل هایی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Practical Implications: Firstly, according to the research conclusion, the emotional intelligence of service employees has a significant positive effect on the relationship quality between customers and service providers, and relationship quality between customers and online platform, which shows that the emotional intelligence of service employees plays an important role in improving the relationship quality after service failure. Therefore, in the recruitment process of service employees, service enterprises should test the emotional intelligence level of the employees. The test should adopt the current authoritative measurement scale, such as the WLEIS scale of Wong & Law (2002) and be run by psychological experts. After testing the emotional intelligence level of service employees, the service enterprise decides the recruitment result again to ensure that the hired service employees have better emotional intelligence level and can better cope with service failure. Every year, the service enterprises should test the service employees’ emotional intelligence and physical condition together. In daily work, service providers also need to take some necessary measures to improve the emotional intelligence of service employees. Secondly, the empirical analysis of this study shows that relationship quality between customers and online platform has a positive impact on customer loyalty of online platform, while relationship quality between customers and service providers has a positive impact on relationship quality between customers and online platform. It can be found that the relationship quality between customers and service providers is the basis of forming the relationship quality between customers and online platform. The improvement of the relationship quality between customers and service providers can improve the relationship quality between customers and online platform, and there is a certain “love the house and the black” (Chinese proverb). When the relationship quality between customers and online platform is improved, the customer loyalty of online platform will be directly improved. Therefore, service providers should optimize the recovery process and strategy, adopt scientific recovery methods to decrease customers’ dissatisfaction so as to turn “hostility” into “friendship”, and improve the relationship quality of between customers and service providers. On this basis, we should guide customers to improve the relationship with the online platform, publicize the convenience and preferential measures of the platform, and improve the relationship quality between customers and online platform.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 70,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر نبوغ عاطفی و کیفیت روابط بر اثر بازیابی خدمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi