دانلود ترجمه مقاله دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران
عنوان فارسی |
دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران |
عنوان انگلیسی |
A resource-based view of stakeholder marketing |
کلمات کلیدی : |
  نظریه مبتنی بر منبع؛ نظریه سهامداران؛ دیدگاه سهامداران؛ استراتژی بازاریابی؛ تئوری بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 41 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه تئوریک 3. یک RBV از بازاریابی سهامداران 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – علی رغم محبوبیت رو به رشد دیدگاه سهامداران در میان دانشگاهیان و مدیران بازاریابی، بازاریابی سهامداران هنوز هم در اوایل راه قرار دارد. این پژوهش بازاریابی سهامداران را با تطبیق نظریه سهامداری و دیدگاه مبتنی بر منبع (RBV) شرکت ها به منظور نشان دادن شبکه روابط سهامداری (یعنی، جزء کلیدی بازاریابی سهامداری) تقویت کرده و منبع استراتژیکی با پتانسیل های ذاتی برای مشارکت فعال در مزایای رقابتی شرکت و عملکرد برتر آن محسوب می گردد. بر اساس این فرضیات اساسی، این مقاله زنجیره های اصلی مربوط به شبکه روابط سهامداری در زمینه عملکرد برتر را بررسی کرده و توجه زیادی به نقش مزایای رقابتی در این زمینه داشته است. هدف از این RBV پیشنهادی در مورد بازاریابی سهامداری، ارائه پایه ای تئوریک برای شبیه سازی پژوهش های آتیو اقدامات بازاریابان مستقیم در کسب مزایای مربوط به تبادل روابط با شبکه سهامداران بوده است.
Despite the stakeholder view's growing popularity amongmarketing academics and managers, stakeholder marketing is still in its infancy. This research invigorates stakeholdermarketing by integrating stakeholder theory and the resource-based view (RBV) of the firm to propose that the network of stakeholder relationships (i.e., a key component of stakeholdermarketing) is, in essence, a strategic resourcewith the inherent potential to contribute substantively to a firm's competitive advantage and superior performance. Based on this fundamental premise, the article explores the causal chain by which the firm's network of stakeholder relationships converts into superior performance, while paying particular attention to the role of competitive advantage in this linkage. The aim of the proposed RBV of stakeholdermarketing is to provide a theoretical basis to stimulate further research and, in turn, direct marketers to actions that can benefit their exchange relationships with the stakeholder network.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.