دانلود ترجمه مقاله دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران

عنوان فارسی

دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران

عنوان انگلیسی

A resource-based view of stakeholder marketing

کلمات کلیدی :

  نظریه مبتنی بر منبع؛ نظریه سهامداران؛ دیدگاه سهامداران؛ استراتژی بازاریابی؛ تئوری بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه تئوریک 3. یک RBV از بازاریابی سهامداران 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – علی رغم محبوبیت رو به رشد دیدگاه سهامداران در میان دانشگاهیان و مدیران بازاریابی، بازاریابی سهامداران هنوز هم در اوایل راه قرار دارد. این پژوهش بازاریابی سهامداران را با تطبیق نظریه سهامداری و دیدگاه مبتنی بر منبع (RBV) شرکت ها به منظور نشان دادن شبکه روابط سهامداری (یعنی، جزء کلیدی بازاریابی سهامداری) تقویت کرده و منبع استراتژیکی با پتانسیل های ذاتی برای مشارکت فعال در مزایای رقابتی شرکت و عملکرد برتر آن محسوب می گردد. بر اساس این فرضیات اساسی، این مقاله زنجیره های اصلی مربوط به شبکه روابط سهامداری در زمینه عملکرد برتر را بررسی کرده و توجه زیادی به نقش مزایای رقابتی در این زمینه داشته است. هدف از این RBV پیشنهادی در مورد بازاریابی سهامداری، ارائه پایه ای تئوریک برای شبیه سازی پژوهش های آتیو اقدامات بازاریابان مستقیم در کسب مزایای مربوط به تبادل روابط با شبکه سهامداران بوده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Despite the stakeholder view's growing popularity amongmarketing academics and managers, stakeholder marketing is still in its infancy. This research invigorates stakeholdermarketing by integrating stakeholder theory and the resource-based view (RBV) of the firm to propose that the network of stakeholder relationships (i.e., a key component of stakeholdermarketing) is, in essence, a strategic resourcewith the inherent potential to contribute substantively to a firm's competitive advantage and superior performance. Based on this fundamental premise, the article explores the causal chain by which the firm's network of stakeholder relationships converts into superior performance, while paying particular attention to the role of competitive advantage in this linkage. The aim of the proposed RBV of stakeholdermarketing is to provide a theoretical basis to stimulate further research and, in turn, direct marketers to actions that can benefit their exchange relationships with the stakeholder network.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 34,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi