دانلود ترجمه مقاله دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران

عنوان فارسی :

دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران

عنوان انگلیسی :

A resource-based view of stakeholder marketing

کلمات کلیدی :

  نظریه مبتنی بر منبع؛ نظریه سهامداران؛ دیدگاه سهامداران؛ استراتژی بازاریابی؛ تئوری بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
29,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه تئوریک 3. یک RBV از بازاریابی سهامداران 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Despite the stakeholder view's growing popularity amongmarketing academics and managers, stakeholder marketing is still in its infancy. This research invigorates stakeholdermarketing by integrating stakeholder theory and the resource-based view (RBV) of the firm to propose that the network of stakeholder relationships (i.e., a key component of stakeholdermarketing) is, in essence, a strategic resourcewith the inherent potential to contribute substantively to a firm's competitive advantage and superior performance. Based on this fundamental premise, the article explores the causal chain by which the firm's network of stakeholder relationships converts into superior performance, while paying particular attention to the role of competitive advantage in this linkage. The aim of the proposed RBV of stakeholdermarketing is to provide a theoretical basis to stimulate further research and, in turn, direct marketers to actions that can benefit their exchange relationships with the stakeholder network.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – علی رغم محبوبیت رو به رشد دیدگاه سهامداران در میان دانشگاهیان و مدیران بازاریابی، بازاریابی سهامداران هنوز هم در اوایل راه قرار دارد. این پژوهش بازاریابی سهامداران را با تطبیق نظریه سهامداری و دیدگاه مبتنی بر منبع (RBV) شرکت ها به منظور نشان دادن شبکه روابط سهامداری (یعنی، جزء کلیدی بازاریابی سهامداری) تقویت کرده و منبع استراتژیکی با پتانسیل های ذاتی برای مشارکت فعال در مزایای رقابتی شرکت و عملکرد برتر آن محسوب می گردد. بر اساس این فرضیات اساسی، این مقاله زنجیره های اصلی مربوط به شبکه روابط سهامداری در زمینه عملکرد برتر را بررسی کرده و توجه زیادی به نقش مزایای رقابتی در این زمینه داشته است. هدف از این RBV پیشنهادی در مورد بازاریابی سهامداری، ارائه پایه ای تئوریک برای شبیه سازی پژوهش های آتیو اقدامات بازاریابان مستقیم در کسب مزایای مربوط به تبادل روابط با شبکه سهامداران بوده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 29,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله دیدگاه مبتنی بر منبع بازاریابی سهامداران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 16 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.