دانلود ترجمه مقاله بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی

عنوان فارسی

بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی: نقش تعدیلی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

عنوان انگلیسی

Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance: The moderating role of market orientation, marketing strategy and organisational power

کلمات کلیدی :

  تئوری مزیت منبع؛ قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد شرکتی؛ قدرت سازمانی؛ جهت گیری بازار؛ استراتژی بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تحلیلی 3. روش تحقیق 4. نتایج تجربی 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه دیدگاه های اصلی تئوری مزیت منابع (هانت و مورگان، 1995) را روی آنالیز خاص تعدیل کننده های روابط قابلیتی – عملکردی مانند جهت گیری بازاری، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی بسط داده است. با استفاده از معیارهای ارائه شده و نمونه منتخبی از شرکت های انگلیسی مربوط به داده های ورهوف و لیفلانگ (2009)، مطالعه ما فرضیه های جدیدی را برای بررسی این موضوع بررسی کرده که چگونه انواع مختلف قابلیت های بازاریابی در عملکرد شرکتی سهیم می گردند. کاربرد تئوری مزیت منابع مربوط به پیشرفت نظری در هر دو پیشینه بازاریابی و سازمانی عملکرد شرکتی و مکانیسم های مؤثر بر مزایای رقابتی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study extends original insights of resource-advantage theory (Hunt & Morgan, 1995) to a specific analysis of the moderators of the capabilities–performance relationship such as market orientation, marketing strategy and organisational power. Using established measures and a representative sample of UK firms drawn from Verhoef and Leeflang's data (2009), our study tests new hypotheses to explain how different types of marketing capabilities contribute to firm performance. The application of resource-advantage theory advances theorising on both marketing and organisational antecedents of firm performance and the causal mechanisms by which competitive advantage is generated.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi