دانلود ترجمه مقاله بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی

عنوان فارسی :

بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی: نقش تعدیلی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

عنوان انگلیسی :

Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance: The moderating role of market orientation, marketing strategy and organisational power

کلمات کلیدی :

  تئوری مزیت منبع؛ قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد شرکتی؛ قدرت سازمانی؛ جهت گیری بازار؛ استراتژی بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 94
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
29,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تحلیلی 3. روش تحقیق 4. نتایج تجربی 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم و نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study extends original insights of resource-advantage theory (Hunt & Morgan, 1995) to a specific analysis of the moderators of the capabilities–performance relationship such as market orientation, marketing strategy and organisational power. Using established measures and a representative sample of UK firms drawn from Verhoef and Leeflang's data (2009), our study tests new hypotheses to explain how different types of marketing capabilities contribute to firm performance. The application of resource-advantage theory advances theorising on both marketing and organisational antecedents of firm performance and the causal mechanisms by which competitive advantage is generated.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه دیدگاه های اصلی تئوری مزیت منابع (هانت و مورگان، 1995) را روی آنالیز خاص تعدیل کننده های روابط قابلیتی – عملکردی مانند جهت گیری بازاری، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی بسط داده است. با استفاده از معیارهای ارائه شده و نمونه منتخبی از شرکت های انگلیسی مربوط به داده های ورهوف و لیفلانگ (2009)، مطالعه ما فرضیه های جدیدی را برای بررسی این موضوع بررسی کرده که چگونه انواع مختلف قابلیت های بازاریابی در عملکرد شرکتی سهیم می گردند. کاربرد تئوری مزیت منابع مربوط به پیشرفت نظری در هر دو پیشینه بازاریابی و سازمانی عملکرد شرکتی و مکانیسم های مؤثر بر مزایای رقابتی می باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 29,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.