دانلود ترجمه مقاله بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی
عنوان فارسی |
بازنگری رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکتی: نقش تعدیلی جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی |
عنوان انگلیسی |
Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance: The moderating role of market orientation, marketing strategy and organisational power |
کلمات کلیدی : |
  تئوری مزیت منبع؛ قابلیت های بازاریابی؛ عملکرد شرکتی؛ قدرت سازمانی؛ جهت گیری بازار؛ استراتژی بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 94 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب تحلیلی 3. روش تحقیق 4. نتایج تجربی 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم و نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه دیدگاه های اصلی تئوری مزیت منابع (هانت و مورگان، 1995) را روی آنالیز خاص تعدیل کننده های روابط قابلیتی – عملکردی مانند جهت گیری بازاری، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی بسط داده است. با استفاده از معیارهای ارائه شده و نمونه منتخبی از شرکت های انگلیسی مربوط به داده های ورهوف و لیفلانگ (2009)، مطالعه ما فرضیه های جدیدی را برای بررسی این موضوع بررسی کرده که چگونه انواع مختلف قابلیت های بازاریابی در عملکرد شرکتی سهیم می گردند. کاربرد تئوری مزیت منابع مربوط به پیشرفت نظری در هر دو پیشینه بازاریابی و سازمانی عملکرد شرکتی و مکانیسم های مؤثر بر مزایای رقابتی می باشد.
This study extends original insights of resource-advantage theory (Hunt & Morgan, 1995) to a specific analysis of the moderators of the capabilities–performance relationship such as market orientation, marketing strategy and organisational power. Using established measures and a representative sample of UK firms drawn from Verhoef and Leeflang's data (2009), our study tests new hypotheses to explain how different types of marketing capabilities contribute to firm performance. The application of resource-advantage theory advances theorising on both marketing and organisational antecedents of firm performance and the causal mechanisms by which competitive advantage is generated.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.