دانلود ترجمه مقاله مروری کلی بر استراتژی های بازاریابی پنهان و روش های پیاده سازی آن
عنوان فارسی |
استراتژی بازاریابی پنهان و روش ها |
عنوان انگلیسی |
Covert Marketing Strategy and Techniques |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی پنهان؛ مدل ارتباطات پنهان؛ روش های پنهان؛ نوع شناسی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 78 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 2.1. استراتژی بازاریابی پنهان 2.2. تکنیک های بازاریابی پنهان 2.3. مدل پنهان بازاریابی ارتباطی 3. نتیجه گیری
بازاریابی احساسی: مطالعات صورت گرفته بر روی احساسات به سرعت برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. از طریق احساساتی همچون بویایی، چشایی، شنوایی، بینایی، مشتری می تواند مورد مدیریت قرار گرفته و به سمت محصول هدایت شود. مسئله ای اساسی در استفاده از احساسات در بازاریابی حمایت از فروش، برخلاف ایجاد فروش می باشد. تاثیرات هدایت شده می تواند بر طبق رفتار های مشتریان با استفاده از حس بویایی به وجود آید. مشتریان تحت تاثیر شرکت هایی قرار می گیرند که اقدام به تولید محصول مطابق با شامه ی منحصر به فرد آنان می کنند. در این صورت است که مشتریان ممکن است برای مدت طولانی مشتری این فروشگاه باقی بمانند. ایجاد همکاری بین شرکت و حس بویایی در هر زمانی ممکن می باشد. ما اغلب در زمان استشمام بوی قهوه ی تازه و بادام زمینی تازه ی بو داده ای که در حین قدم زدن در خیابان به وجود می آید با این تکنیک مواجه می شویم. زمانی که شما در حال خرید از مغازه ی خار و بار فروشی هستید امکان دارد که از کسی بخواهید که چیزی را مزه کند. مسئله ی اساسی در رابطه با مزه کردن وادار ساختن و هدایت کردن شما به سمت تولیدات شرکتی است که در مغازه به فروش می رسند. مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که تجارت سعی در نفوذ بر روی بخش های مختلف مربوط به مشتریان از طریق المان های مزه دارد. کارخانجات سیگاری که از مزه هایی مختلف استفاده می کنند و چاشنی هایی را به تنباکوی خود اضافه می کنند بدین وسیله جزء اهداف خانم ها و افراد جوان قرار می گیرند. هم چنین فست فود های زنجیره ای به جمع آوری مشتریان با استفاده از چاشنی های محلی در بازار های محلی می پردازند. به همین دلیل است که Mc Donalds همبرگر های خود را با میت بال، در هند با ادویه کاری، در روسیه با میگو و در سنگاپور حتی با بستنی سبز به فروش می رساند. Solomo اظهار می دارد که المان های تصویری نقش مهمی را در جایگاه شخصی داراست. استفاده از المان های تصویری در بازاریابی پنهان، به صورت اساسی مرکب از موسیقی می باشد. موسیقی دارای خاصیتی می باشد که قادر است ضربه ی شدیدی را به شنوندگان وارد کرده و به تحریک احساسات منجر شود. استفاده ازموسیقی در محل خرید، مردم را تشویق به خرید بیشتر می کند. رنگ ها جایگاه ویژه ای را در زندگی بشر دارا هستند. در دنیای بازاریابی، معنای سمبلیک رنگ ها به سرعت در حال استفاده است. رنگ ها در آماده سازی محیط فروشگاه به منظور بسته بندی و طراحی لوگو مورد استفاده قرار می گیرد. Singh عنوان می کند که رنگ ها بر روی فروش تاثیر دارند. شرکت ها خواهان اثر گذاری بر روی مشتریان با استفاده از رنگ های مورد استفاده در لوگو و بسته بندی های مربوط به محصولات مارکدار می باشند. استفاده از رنگ قرمز در رستوران موجب تحریک اشتها خواهد شد. برخی از مثال ها در رابطه با نقش ارتباطی رنگ ها بسیار مهم می باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز مربوط به کوکا کولا، نارنجی میگروس و آبی اریکلی مثالی در این زمینه هستند. خیل بسیاری از مشتریان آن چیزی را که می بینند خریداری می کنند. بنابر این استفاده از رنگ نقش مهمی را در ایجاد تصویر فروشگاه و نمایان ساختن محصولات دارد مثال ها در این مورد شامل ارتباطات ماشینی با استفاده از روشن ساختن بخش مربوط به میوه ها و سبزیجات می باشد. همه ی این بخش ها موجب افزایش جذابیت های تولید و جلب توجه مشتریان خواهند شد.
Marketing with the Senses: Studies on the senses are frequently used for marketing purposes. Through senses such as smell, taste, sound, color and light perceptions, the consumer can be managed and can be directed to a product. The main objective of using the senses in marketing is to support sales, instead of making sales. The desired effect can be created on the behavior of consumers with smell (Solomon, 2003, p. 245). Customers are affected by companies whose products have their own unique smell and thus consumers may stay longer in a store; it is possible to make the association between the company and the smell at any time (Küçükbezirci, 2013, p. 1887). We often encounter this technique when the smell of fresh coffee or freshly roasted peanuts comes to our nose while walking on the street. While shopping at the grocery store, you may be asked by someone to taste something. The main objective of taste is to persuade and redirect you to a company’s products that are sold in the store. Other than that, businesses try to influence different consumer segments due to the taste element. Cigarette manufacturers who use different tastes and flavors added to tobacco are thereby targeting women and young people (Magee, 2006). Also fast-food chains provide consumers with regional flavors in local markets. For this reason McDonald’s sell hamburgers with meatballs in Turkey; in India hamburgers are sold with curry; in Russia burgers are sold with shrimp and there is even green tea ice-cream in Singapore. Solomon (2003, p. 247) stated that visual elements play an important role in a place’s personality. The use of visual elements in covert marketing is composed mainly by the use of music. Music has features that can have a strong impact on the audience and help to awaken emotions (Uğur, 2011, p. 3). Music, playing in the background in the shopping place, is used to encourage people to shop more (Yeoh and North, 2010, p. 368). Colors have an important place in human life. In the marketing world, the symbolic meanings of colors are used frequently. Colors are used from the preparation of the store environment to packaging and logo design. Singh (2006, pp. 785-786) mentioned that colors affect sales. Companies want to make an impact on consumers with the colors used in the logo and packaging of branded products. Using red in restaurants stimulates the appetite. Some examples of how colors are used as a means of communication include Coca-Cola’s red, Migros’s orange and Erikli’s blue. A large majority of consumers purchase products they can see. Therefore the use of light has an important position in the formation of store image and the highlighting of the products. Examples include, car dealerships using special lighting or lighting of the fruit and vegetables section; all these actions increase the attractions of the product and attract the attention of consumers.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.