دانلود ترجمه مقاله تاثیر تحول آفرین اقتصاد چرخشی بر نظریه بازاریابی
عنوان فارسی |
تاثیر تحول آفرین اقتصاد چرخشی بر نظریه بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
The transformative impact of the circular economy on marketing theory |
کلمات کلیدی : |
  اقتصاد چرخشی؛ بازاریابی؛ استراتژی؛ نظریه؛ نظریه مورد استفاده؛ مدل کسب و کار چرخشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. اقتصاد چرخشی، هسته نظریه بازاریابی را تغییر داده است 5. بحث و دلالت های نظری و مدیریتی 6. نتیجه گیری
چکیده – اقتصاد چرخشی (CE) در حال رشد است و تعداد روزافزونی از کسب و کارها در حال آگاه شدن از آن هستند. تقاضا از جانب مشتریان و قوانین و مقررات جدید از جانب سیاست گذاران، بسیاری از متخصصان را انگیزه داده است تا مدل های کسب و کارهای خود را متحول و تبدیل به مدل های کسب و کار مدور کنند. با این حال، هنوز دانشگاهیان همگان با آنها نبوده اند. با توجه به اینکه اقتصاد مدور دربرگیرنده ویژگی های منحصربفردی است، برای قالب ریزی مجدد نظریه های استراتژی بازاریابی سنتی بسیار لازم است. این مقاله نظریه بازاریابی و اجرای آن در CE را مورد بررسی قرار می دهد و چالش های بازاریابی در CE را شناسایی می کند و تعریف جدیدی از بازاریابی و محرک های بیشتر در مخلوط بازاریابی را معرفی می کند. علاوه بر آن، این مقاله، دلالت های نظری و مدیریتی را ارائه می دهد.
The circular economy (CE) is growing, and an increasing number of businesses are becoming aware of it. Demand from customers and new regulations from policymakers motivated many practitioners to transform their business models into circular business models. However, academia has not followed the same pace. Considering that the circular economy encloses unique attributes, it is crucially required to re-frame traditional marketing strategy theories. This article rigorously investigates marketing theory and practice in the CE, identifies the challenges of marketing in the CE, and introduces a new definition of marketing and additional stimulus in the marketing mix. Further, the article provides theoretical and managerial implications.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.