دانلود ترجمه مقاله مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی شفاهی
عنوان فارسی |
مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی شفاهی |
عنوان انگلیسی |
The modeling and analysis of the word-of-mouth marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاريابي شفاهی؛ سود كلی؛ سيستم ديناميكي متفاوت؛ تعادل؛ جذابيت جهاني |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 53 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدل سازی بازاریابی WOM 3. پویایی مدل SIPNS 4. سود کلی مورد انتظار رقابت بازاریابی WOM 5. نتیجه گیری و اظهارات
چکیده- در مقایسه با تبلیغات سنتی، ارتباطات شفاهی (WOM) دارای مزایای قابل توجهی مانند هزینه قابل ملاحظه پایین تر و انتشار بسیار سریع تر بوده و به ویژه عاملی در محبوبیت اجتماعی آنلاین می باشد. این مقاله بر مدل سازی و تجزیه و تحلیل بازاریابی WOM تمرکز دارد. مدل پویا، تحت عنوان مدل SIPNS، فرایندهای بازاریابی WOM را با هر دو نظرات مثبت و منفی ثبت می کند. بر این اساس، معیار سود کلی یک رقابت بازاریابی WOM پیشنهاد می شود. مدل SIPNS تعادل منحصر به فرد را تائید کرده و تعادل تعیین می شود. تأثیر عوامل مختلف بر تعادل مدل SIPNS از طریق تجزیه و تحلیل نظری آشکار می شود. نتایج تجربی گسترده نشان می دهد که تعادل به احتمال زیاد در سراسر جهان مورد توجه است. در نهایت، تأثیر عوامل مختلف بر سود کلی مورد انتظار رقابت های بازاریابی WOM از نظر نظري و تجربي مشخص مي شود. از اين رو، برخي از استراتژي هاي ارتقاء توصیه مي شوند. طبق اطلاعات بدست آمده، اين اولين بار است كه بازاريابي WOM به این شیوه انجام مي شود.
As compared to the traditional advertising, word-of-mouth (WOM) communications have striking advantages such as significantly lower cost and much faster propagation, and this is especially the case with the popularity of online social networks. This paper focuses on the modeling and analysis of the WOM marketing. A dynamic model, known as the SIPNS model, capturing the WOM marketing processes with both positive and negative comments is established. On this basis, a measure of the overall profit of a WOM marketing campaign is proposed. The SIPNS model is shown to admit a unique equilibrium, and the equilibrium is determined. The impact of different factors on the equilibrium of the SIPNS model is illuminated through theoretical analysis. Extensive experimental results suggest that the equilibrium is much likely to be globally attracting. Finally, the influence of different factors on the expected overall profit of a WOM marketing campaign is ascertained both theoretically and experimentally. Thereby, some promotion strategies are recommended. To our knowledge, this is the first time the WOM marketing is treated in this way.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.