دانلود ترجمه مقاله مزیت منابع اطلاعاتی مشتری، استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار
عنوان فارسی |
مزیت منابع اطلاعاتی مشتری، استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار: دیدگاه مبتنی بر منابع بازار |
عنوان انگلیسی |
Customer information resources advantage, marketing strategy and business performance: A market resources based view |
کلمات کلیدی : |
  مزیت رقابتی؛ منابع مبتنی بر بازار؛ منابع مبتنی بر اطلاعات مشتری؛ بینش مشتری؛ رویکردهای بیرون به درون و درون به بیرون برای استراتژی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 55 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. منابع مبتنی بر بازار: مروری کلی بر مقالات مرتبط 3. مزیت منابع اطلاعاتی مشتری، استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار: دیدگاه مبتنی بر منابع بازار 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – از میان منابع اصلی شرکت، منابع ارتباطی آن ها مانند ارزش ویژه برند، ارزش ویژه مشتری و ارزش ویژه کانال از اهمیت بالایی برخوردار است که این منابع حاصل تعاملات آن ها با مشتریان و واسطه های بازاریابی و منابع هوشمند است که دانش انباشته شده درباره سازمان ها مانند مشتریان، استفاده نهایی و مشتریان واسطه و رقباء را وارد محیط بازار می کند. در تکامل محیط بازار غنی از اطلاعات دیجیتال، منابع مبتنی بر مشتری زیر مجموعه ای از منابع مبتنی بر بازار شرکت ها است که به عنوان منابع بالقوه مزیت رقابتی از اهمیت بالایی برخوردار است. دارایی های اطلاعات مشتری اشاره به اطلاعات با ارزش اقتصادی درباره مشتریان یک شرکت دارد. قابلیت آنالیز اطلاعات مجموعه پیچیده ای از مهارت ها و دانش موجود در فرایندهای سازمانی شرکت است که به منظور ایجاد دانش مشتری از دارایی های اطلاعات مشتری به کار گرفته می شود. بینش یا دانش مشتری میزان درک مشتریان شرکت از تصمیمات کسب و کار خود است. با ایجاد دیدگاه های مبتنی بر دانش، قابلیت ها و منابع شرکت، نظریه مزیت رقابتی منابع و رویکردهای درونی و خارجی، این مقاله دیدگاه مبتنی بر منابع بازار، مزیت رقابتی و عملکرد را ارائه کرد. این مقاله چارچوبی را به منظور تعیین رابطه بین منابع مبتنی بر اطلاعات مشتری شرکت، استراتژی و عملکرد بازاریابی ارائه کرده و به بحث در رابطه با پیامدهای نظری، عملی و تحقیقاتی این مساله پرداخت. مقدمه: آنچه همه می دانند این است که والدین به دنبال پوشک هایی با عملکرد عالی و بدون نشتی در طول استفاده هستند، بنابراین، نیاز به نوآوری در این زمینه است. گروه های پژوهشی، این مساله را تایید کردند. گروه های تحقیقاتی بر روی این مساله متمرکز شدند. بهترین پمپرز بچه باید دارای لایه های خشک اضافی برای زمان خواب باشد و بنابراین، کل استراتژی برند به منظور ایجاد یک خواب طلایی برای کودک تلاش می کند (ادوارد، 2013).
Chief among a firm's market-based resources are its relational resources such as brand equity, customer equity and channel equity that result from its interactions with customers and marketing intermediaries, and intellectual resources – accumulated knowledge about entities in the market environment such as consumers, end use and intermediate customers and competitors. In the evolving digital data rich market environment, customer-based resources, a subset of a firm's market-based resources, are becoming increasingly important as potential sources of competitive advantage. Customer information assets refer to information of economic value about customers owned by a firm. Information analysis capabilities are complex bundles of skills and knowledge embedded in a firm's organizational processes employed to generate customer knowledge from customer information assets. Customer insights or knowledge is a firm's extent of understanding of customers that informs its business decisions. Building on the resource-based, capabilities-based and knowledge-based views of the firm, resource advantage theory of competition, and the outside-in and inside-out approaches to strategy, this article presents a market resources-based view of strategy, competitive advantage and performance. The article presents a framework delineating the relationship between a firm's customer information based resources, marketing strategy and performance, and discusses implications for theory, research and practice. Introduction: “What everyone ‘knew’ was that the quality parents most sought from nappies was leak-free performance during activity – so that's what all the innovation and communications rounded on. Focus groups merely confirmed that prior ‘knowledge’. When Pampers turned to ethnography, though, an ‘Of course!’ moment was revealed. What counted for most in a home with a baby was sleep. Everyone craved it – and wetness was often the reason they didn't get it. So Pampers innovated nappies with extra ‘dry layers’ for bedtime, and the entire brand strategy was shifted to the attainment of ‘Golden sleep’” (Edwards, 2013).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.