دانلود ترجمه مقاله سیر تکاملی پایداری به عنوان استراتژی بازاریابی: شروع دوره جدید

عنوان فارسی :

سیر تکاملی پایداری به عنوان استراتژی بازاریابی: شروع دوره جدید

عنوان انگلیسی :

Evolution of sustainability as marketing strategy: Beginning of new era

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سبز، استراتژی بازاریابی، توسعه پایدار، توسعه پایدار استراتژی بازاریابی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
14,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. استراتژی بازاریابی 4. تکامل پایداری در بازاریابی 5. اجتماع و بازاریابی اجتماعی 6. بازاریابی بوم شناختی 7. بازاریابی سبز 8. پایداری در مقابل بازاریابی پایدار 9. پایداری در استراتژی بازاریابی 10. آینده استراتژی بازاریابی پایدار- مسائل و چالش ها 11. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

3. Marketing strategy - As far as the field of marketing strategy is concerned, it is very less explored by researchers. The prime role of marketing strategy is to achieve competitive advantage (Slater and Olson, 2001; Ansary, 2006). Therefore marketing strategy is important component of strategy which cannot be overlooked. The different authors define marketing strategy in different ways: “According to different companies, marketing strategy is a long term activity and deals with achievement of specific objectives through broad plan of actions” (Greenley, 1989). According to Walker et al. (1992), “Marketing strategy is defined as the effective allocation and coordination of marketing resources to accomplish the organization’s objectives within a specific product market. As such, marketing strategy decisions involve specifying the target market segment(s) to be pursued and the product line to be offered. Further, firms seek competitive advantage and synergy, planning a well integrated program of marketing elements (the 4P’s) tailored to the needs and wants of customers in the target segments” (cited in Zinkhan and Pereira, 1994). According to Slater and Olson (2001), “Marketing strategy deals with decisions related to market segmentation and targeting, and the designing of positioning strategy based on marketing mix.” According to Ansary (2006), marketing strategy is defined in terms of formulation as, “Marketing strategy is defined for our purpose as the total sum of the integration of segmentation, targeting, differentiation and positioning strategies designed to create, communicate and deliver an offer to a target market” Varadarajan (2010) gave definition of marketing strategy in terms of product offering, according to him, “Marketing strategy refers to an organization’s integrated pattern of decisions that specify its crucial choices concerning products, markets, marketing activities and marketing resources in the creation, communication and/or delivery of products that offer value to customers in exchanges with the organization and thereby enables the organization to achieve specific objectives.” With the passage of time, the definitions of marketing strategy have changed. Greenlay (1989) described it as a broad plan of action which deals with achievement of objectives. Walker et al. (1992) tried to simplify the definition and took it to next level. But Slater and Olson (2001) used few but productive words to describe it. Ansary (2006) in his study on marketing strategy revealed that the concept revolves around 3Cs i.e., customer, company and competitors. He further includes the segmentation, targeting, differentiation, positioning along with branding, which unites all elements with marketing mix for formulation and implementation of marketing strategy. Branding was included because it was something which was left conceptually form marketing strategy. Lastly, Varadarajan (2010) also defined marketing strategy in his own words. But, all the definitions of marketing strategy linked with the segmentation, targeting, and positioning, branding and marketing mix of the company.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

3. استراتژی بازاریابی: تا آنجا که به حوزه استراتژی بازاریابی مربوط می شود، این موضوع کمتر توسط محققان مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است. نقش اول استراتژی بازاریابی این است که به مزیت رقابتی دست یابد (اسلاتر و اولسون، 2001؛ انصاری،2006). بنابراین استراتژی بازاریابی بخش مهمی از استراتژی است که نمی تواند نادیده گرفته شود. نویسندگان مختلف استراتژی بازاریابی را به روش های متفاوتی تعریف می کنند: «با توجه به شرکت های مختلف، استراتژی بازاریابی فعالیت طولانی مدت است و به موضوع دستیابی به اهداف خاص از طریق برنامه گسترده ای از اقدامات می پردازد» (گرینلی، 1989). به گفته واکر و همکاران. (1992)، «استراتژی بازاریابی به عنوان تخصیص و هماهنگی موثر از منابع بازاریابی برای تکمیل اهداف سازمان در درون محصول خاص بازار تعریف شده است. به این ترتیب، تصمیمات مربوط به استراتژی بازاریابی شامل مشخص کردن بخش های بازارهدف برای ترغیب کردن است و بر اساس آن خط محصول ارائه گردد. علاوه بر این، شرکت های به دنبال مزیت رقابتی و همکاری، برنامه ریزی یک برنامه مناسب و یکپارچه از عناصر بازاریابی (4P) متناسب با نیازهای و خواسته های مشتریان در بخش های مورد نظر است» (به نقل از زینخان و پریرا، 1994). با توجه به اسلاتر و اولسون (2001)، «استراتژی بازاریابی به تصمیمات مربوط به تقسیم بندی بازار و تعیین هدف و طراحی استراتژی موقعیت یابی بر اساس بازاریابی رسیدگی می کند.» به گفته انصاری (2006)، استراتژی بازاریابی از نظر فرمولاسیون به صورت زیر تعریف شده، «استراتژی بازاریابی برای هدف ما به عنوان مجموعه ای از یکپارچه سازی تقسیم بندی شده، مقصد، تمایز و موقعیت استراتژی های طراحی شده برای ایجاد، برقراری ارتباط و ارائه پیشنهادی برای بازار هدف تعریف شده است.» واردارجین (2010) تعریفی از استراتژی بازاریابی را از نظر ارائه محصول بیان می کند، با توجه به گفته های او، «استراتژی بازاریابی به الگوی یکپارچه سازمان در زمینه تصمیم گیری اشاره دارد که گزینه های بسیار مهم آن را در مورد محصولات، بازار، فعالیت های بازاریابی و منابع بازاریابی در ایجاد ارتباط و / یا تحویل محصولاتی که ارزش را به مشتریان در مبادلات با سازمان ارائه می کند، مشخص می کند و در نتیجه سازمان را قادر به دسترسی به اهداف خاص می سازد.» با گذشت زمان، تعریف استراتژی بازاریابی تغییر کرد. گرینلی (1989) این موضوع را به عنوان طرح گسترده ای از اقدامات توصیف می کند که به دستیابی به اهداف می پردازد. واکر و همکارانش (1992) سعی دارند این تعاریف را ساده کنند و در مرحله بعدی به کار گیرند. اما اسلاتر و اولسون (2001) بهره کمی برده اند اما کلمات سازنده برای این توصیف کرده اند. انصاری (2006) در مطالعه خود روی استراتژی بازاریابی نشان داد که این مفهوم در حول و حوش 3Cs می چرخد؛ به عنوان مثال، مشتری، شرکت و رقبای. گفته های او بیشتر شامل تقسیم بندی، هدف گیری، تمایز، موقعیت یابی با نام تجاری است که با تمام عناصر بازاریابی مخلوط برای تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی سازگاری پیدا می کند. نام تجاری نیر شامل این مورد می شود چونکه این چیزی است که به صورت مفهومی از استراتژی بازاریابی جای مانده است. در نهایت، وارادارجین (2010) نیز استراتژی بازاریابی را به قول خودش تعریف می کند. اما تمامی تعاریف استراتژی بازاریابی با تقسیم بندی، هدف گیری و موقعیت یابی، نام تجاری و بازاریابی ترکیبی از این شرکت ارتباط برقرار می سازد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 6 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 14,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله سیر تکاملی پایداری به عنوان استراتژی بازاریابی: شروع دوره جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.