دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی خدمات بانکداری اینترنتی مبتنی بر ادراک کیفیت خدمات
عنوان فارسی |
استراتژی بازاریابی خدمات بانکداری اینترنتی مبتنی بر ادراک کیفیت خدمات در ویتنام |
عنوان انگلیسی |
Marketing strategy of internet-banking service based on perceptions of service quality in Vietnam |
کلمات کلیدی : |
  خدمات بانکداری اینترنتی؛ آنالیز خوشه ای؛ کیفیت خدمات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 61 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. متغیرهای کیفیت خدمات 3. روش تحقیق 4. آنالیز داده 5. استراتژی بانکداری 6. نتیجه گیری
بانک های اینترنتی می توانند روش مناسب و موثری از مدیریت امور مالی شخصی را ارائه دهند، چون مشتریان می توانند به آسانی بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و یا مکانی به این بانک ها دسترسی داشته باشند. به پیروی از یک روند بین المللی، کشور ویتنام یک کشور نوظهور با رشد سریع صنعت بانکداری بوده که هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات بانکداری اینترنتی ندارد. با این حال، نحوه ارائه ی خدماتی که کاربران نیاز دارند، یک موضوع مهم برای بانک هایی که در حال توسعه محصولات خود هستند، می باشد. اگرچه، کیفیت خدمات هنگام انتخاب خدمات بانکداری برای کاربران مهم می باشد، اما اثرات کیفیت خدمات درک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی به میزان کمی مورد توجه قرار گرفته است. این مطالعه یک پرسشنامه را به منظور درک ابعاد کیفیت خدماتی که اتخاذ خدمات بانکداری اینترنتی برای سه گروه از مشتریان ویتنامی را تحت تاثیر قرار می دهد، طراحی شده است. متغیرهای توصیفی مورد استفاده به منظور تعیین ویژگی های این سه گروه از مشتریان مورد تایید قرار گرفته و شامل جمعیت شناسی، رفتارهای مشتری، رضایت مشتری و وفاداری مشتری می باشد. در نهایت، استراتژی های بانکداری برای این سه گروه به منظور کمک به بانک های ویتنامی جهت ترویج خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است.
Internet banks can provide a convenient and effective method of managing personal finances because customers can easily access them without constraints of time or place. Following the international trend, Vietnam, an emerging country with a rapidly growing banking industry, is no exception in the provision of Internet-banking services. However, how to provide services that users require is an important consideration for banks that are developing service products. Although service quality is important to users when selecting banking services, the effects of perceived service quality on customer adoption of Internet-banking services have received little attention. This investigation designed a questionnaire to understand the aspects of service quality that influence intention to adopt Internet-banking services for three groups of Vietnamese customers. The descriptive variables used to determine the features of these three consumer groups are verified, and include demographics, customer behaviors, customer satisfaction, and customer loyalty. Finally, marketing strategies for the three clusters are presented to help Vietnamese banks promote Internet-banking services.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.