دانلود ترجمه مقاله تحقیقی در زمینه استراتژی بازاریابی

عنوان فارسی

تحقیقی در زمینه استراتژی بازاریابی

عنوان انگلیسی

Research in marketing strategy

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ بازاریابی استراتژیک؛ چالش های بازاریابی CMO؛ طرح تحقیق؛ مرور و بررسی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Springer
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 78
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مفهوم سازی استراتژی بازاریابی 3. مروری بر تحقیقات استراتژی بازاریابی 4. تحقیقات گویا در حوزه های استراتژی بازاریابی 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. یک برنامه تحقیقاتی در زمینه استراتژی بازاریابی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – استراتژی بازاریابی ساختاری است که در قلب حوزۀ بازاریابی استراتژیک قرار دارد و محور انجام شیوۀ بازاریابی است. در این حوزه چالش های متعددی توسط بازاریاب ها شناسایی شده است. ما یک مفهوم جدید از این حوزه و حوزه های فرعی استراتژی بازاریابی توسعه دادیم و از این دیدگاه در ارزیابی وضعیت فعلی تحقیقات استراتژی بازاریابی با بررسی مقالات در شش مجلۀ مهم بازاریابی طی دورۀ 1999 تا 2017 استفاده کردیم. چالش های مهم تحقیقات مربوط به استراتژی بازاریابی را نیز بررسی کرده و متوجه شدیم که در این حوزه تحقیقات بسیار محدودی صورت گرفته و استفاده کمی از طرح های تحقیقاتی نظری و اولیه شده است. با این حال، کشف فرصت های بیشمار برای توسعۀ دانش استراتژی بازاریابی جدید و بسیار مهم نیز صورت گرفت. تعداد و اهمیت سوالات استراتژی بازاریابی بدون جواب و اهمیت آن ها تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است. به منظور انجام چنین تحقیقاتی، ما از یک برنامۀ تحقیقاتی جدید استفاده کردیم که فرصت هایی را برای محققان در زمینۀ توسعۀ نظریۀ جدید، ایجاد ارتباط آشکار و کمک به بهبود عملکرد فراهم می سازد. مقدمه: توسعه و اجراء استراتژی بازاریابی امری اساسی در شیوۀ بازاریابی است. گزارشات اخیر در رابطه با چالش های مهم پیش روی بازاریاب ها سوالات متعددی را در حوزۀ استراتژی بازاریابی مطرح کرده که شامل موارد زیر می باشد: (1) نحوۀ ایجاد ساختارهای سازمانی که قادر به توسعۀ بهتر استراتژی های بازاریابی بوده که به سازگاری با نیازهای در حال تغییر مشتری و شرکت کمک می کند، (2) نحوۀ انتخاب مجموعۀ بهینه ای از استراتژی های بازاریابی برای بررسی نتایج با توجه به اولویت های رقابتی و سهامداران داخلی و خارجی و (2) نحوۀ اجراء و توسعۀ گستردۀ استراتژی هایی که باعث مشتری مداری و تعامل بیشتری با مشتری می گردد. به عنوان مرکز عمل، استراتژی بازاریابی یک حوزۀ کلیدی در آموزش مدارس تجارت بوده، در توضیح عملکرد شرکتی نظریۀ بازاریابی نقش مهمی داشته و کانون تحقیقات در میان محققان دانشگاهی است. با این حال، در حالی که تحقیقات رو به رشدی در حوزۀ بازاریابی استراتژیک وجود دارد (مانند پدیده و تصمیمات مربوط به بازاریابی که در درک عملکرد بلند مدت محصول / برندها، SBUs و شرکت ها مهم است)، اما هنوز مشخص نیست که چه میزان از این تحقیقات مربوط به استراتژی بازاریابی – ساختار اصلی در زمینۀ بازاریابی استراتژیک است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Marketing strategy is a construct that lies at the conceptual heart of the field of strategic marketing and is central to the practice of marketing. It is also the area within which many of the most pressing current challenges identified by marketers and CMOs arise. We develop a new conceptualization of the domain and sub-domains of marketing strategy and use this lens to assess the current state of marketing strategy research by examining the papers in the six most influential marketing journals over the period 1999 through 2017. We uncover important challenges to marketing strategy research—not least the increasingly limited number and focus of studies, and the declining use of both theory and primary research designs. However, we also uncover numerous opportunities for developing important and highly relevant new marketing strategy knowledge—the number and importance of unanswered marketing strategy questions and opportunities to impact practice has arguably never been greater. To guide such research, we develop a new research agenda that provides opportunities for researchers to develop new theory, establish clear relevance, and contribute to improving practice. Introduction: Developing and executing marketing strategy is central to the practice of marketing. Recent reports regarding the top challenges facing marketers (Table 1) reveal numerous questions within the domain of marketing strategy including: (1) how to create organizational structures that better enable development of marketing strategies that help navigate and adapt to changing customer and firm needs; (2) how to choose the optimal set of marketing strategies to drive outcomes given competing priorities and myriad internal and external stakeholders; and (3) how to lead enterprise-wide executives in developing and implementing strategies that create greater customer centricity and engagement. As a result of its centrality to practice, marketing strategy is also a key area of business school pedagogy, pivotal in marketing theory explanations of firm performance, and a focus of inquiry among academic researchers. However, while there has been a growing research interest in the general field of strategic marketing (i.e., marketing-related phenomena and decisions that are important to understanding the long-term performance of product/brands, SBUs, and firms), it is unclear how much of this research relates to marketing strategy—the central construct within the field of strategic marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تحقیقی در زمینه استراتژی بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi