دانلود پایان نامه مطالعه کیفی در مورد تاثیر جو بر تجربیات مشتری در صنعت رستوران
عنوان فارسی |
فراتر از وعده غذایی: مطالعه کیفی در مورد تاثیر جو بر تجربیات مشتری در صنعت رستوران سوئد |
عنوان انگلیسی |
Beyond the Plate: A qualitative study on atmospheres impact on customer experiences in the Swedish restaurant industry |
کلمات کلیدی : |
  تجربه مصرف کننده؛ جو؛ مدل FAMM؛ بوم تجربه مشتری |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 82 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 71 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. یافته های تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری
چکیده – این پایان نامه برای حصول درک بهتر در مورد میزان تاثیر جو رستوران بر تجربه مشتری در سوئد، انجام شده است. برای بررسی اینکه چه عواملی بر جو یک رستوران تاثیر می گذارند، مدل تجربه مشتری و مدل FAMM استفاده خواهند شد. یک روش پژوهشی کیفی استفاده شد، داده ها از طریق مصاحبه های نیمه ساختارمند گردآوری شدند. در این مصاحبه ها، 14 مشتری و 2 متخصص مورد مصاحبه قرار گرفتند. نویسندگان با یک رویکرد استنتاجی شروع کردند که با یک رویکرد استقرایی ترکیب شد تا یک رویکرد قیاسی ایجاد کنند. نویسندگان دریافتند که جو رستوران تاثیر معناداری بر تجربیات مشتری دارد، جایی که حس ها نقشی اساسی در ایجاد یک تجربه خوب دارد. با این حال، یافته ها به محیط رستوران و دیدگاه های شخصی مشتری بستگی دارند. این پژوهش نشان می دهد که مشتریان اولویت های متفاوتی از نظر مدت متفاوت تجربه مشتری در جو رستوران، دارند. جایی که قبل و تحت دریافت خدمات، عوامل تاثیرات مختلفی براساس اولویت بندی دارند. بنابراین، نویسندگان دریافتند که برای مشتری مهم است که رستوران ها جو خود را قبل و هنگام خدمت رسانی، اطلاع رسانی کنند تا رضایت بیشتری در مشتریان بوجود بیاورند. نویسندگان بیان می کنند که این استنباط، روشی برای رستوران ها فراهم می کند تا رقابتی تر شوند و جو رضایت بخش تری برای مشتریانشان ایجاد کنند. این پایان نامه، سرآغازی برای پژوهش های بیشتر در مورد تاثیر جوب رستوران بر تجربه مشتری، فراهم می کند.
پروپوزال مرتبط | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش و اهمیت نوع کانال توزیع در تنظیم قیمت محصولات |
پاورپوینت مرتبط | دانلود پاورپوینت روش های فروش حرفه ای و بازاریابی |
This thesis was conducted to get a better understanding on how the atmosphere impacts a restaurant experience in Sweden. To investigate which factors influence a restaurant's atmosphere, the customer journey model and FAMM-model will be utilized. A qualitative research method was used, the data was collected through semi-structured interviews where 14 customer interviews and 2 expert interviews were conducted. The authors started out with an deductive approach that was combined with an inductive to create an abductive approach. The authors found that atmosphere has a significant impact on customers' restaurant experiences where the senses play a crucial role in creating a good experience. However, the findings are dependent on the restaurant's setting and personal perspectives from the customer. The research shows that customers priorities differently when it comes to the different periods of the customers atmospheric experience journey. Where the before and under the service factors have different impacts depending on and prioritization. The authors can therefore see that it is important for customers that the restaurants communicate their atmosphere, both before and during the service period to create more satisfied customers. The authors can imply that the discovery provides a way for restaurants to become more competitive and create a more satisfying atmosphere for their customers. This thesis provides an opening for further research on atmosphere impact on customer experience.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.