دانلود پایان نامه تاثیرات بازاریابی حسی در فروشگاه های فیزیکی کالای دست دوم
عنوان فارسی |
تاثیرات بازاریابی حسی در فروشگاه های فیزیکی کالای دست دوم: مطالعه کیفی در مورد اینکه چگونه بکارگیری بازاریابی حسی در یک فروشگاه دست دوم فیزیکی می تواند بر مصرف کنندگان تاثیر بگذارد تا گزینه های پایدارتر (از لحاظ زیست محیطی) را هنگام خرید پوشاک، انتخاب کنند. |
عنوان انگلیسی |
“The Effects of Sensory Marketing in Physical Second-Hand Stores” A qualitative study of how applying sensory marketing in a physical second-hand store can influence consumers to choose more sustainable options while shopping for apparel |
کلمات کلیدی : |
  دست دوم؛ پایداری؛ بازاریابی حسی؛ فروشگاه های فیزیکی؛ تصمیمات خرید؛ تجربه مشتری؛ مد |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 87 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 109 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی و تجزیه و تحلیل 5. نتیجه گیری
چکیده – پیدایش فروشگاه های آنلاین که در پوشاک مد تخصص دارند، چالش قابل توجهی برای فروشگاه های سنتی بوجود آورده است و پیامدهای مضری برای محیط زیست به همراه داشته است. در نتیجه، بسیار لازم است که فروشگاه های فیزیکی در مورد روندهای نوظهور طراحی فیزیکی فروشگاه، آگاه بمانند. در حال حاضر، صنعت مد به عنوان یک بخش بسیار مضر از نظر تاثیر زیست محیطی محسوب می شود که این امر به بهره برداری شدید از مواد شیمیایی مضر، مصرف قابل توجه منابع انرژی و آب و دخیل بودن در تولید ضایعات و آلودگی، نسبت داده می شود. بنابراین، ضروری است که از شیوه های پایدارتری استفاده شود هنگامی که بحث خرید پوشاک بخصوص در پرتو مسائل پایداری، پیش بیاید. علاوه بر آن، فروشگاه های دست دوم فیزیکی نقشی اساسی در ارتقای پایداری ایفا می کنند. این فروشگاه ها، برای جذب مشتریان لازم است که محیط و فضای جذاب تری را ایجاد کنند. برای دستیابی به این امر، پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی حسی در فروشگاه های دست دوم فیزیکی برای بهبود تجربه مشتری قابل انجام است. یک استراتژی بازاریابی حسی، با درگیر کردن حس های بویایی، لمس، دیداری و شنوایی به صورت منسجم می تواند مشارکت بالقوه ای در یک تجربه خرید لذت بخش تر داشته باشد و مشریان را به فروشگاه های دست دوم فیزیکی جذب کنند. این مطالعه از یک روش کیفی استفاده می کند و داده های تجربی را از طریق مصاحبه های نیمه ساختار یافته با شرکت کنندگان زن بین 18 و 60 ساله در سوئد، گردآوری می کند. شرکت کنندگان شامل افرادی بودند که غالباً در فروشگاه های دست دوم فیزیکی خریدهایشان را انجام می دهند، و همچنین افرادی که کمتر این نوع خرید را دارند. سپس یافته های تجربی همراه با مجموعه مقالات موجود، تحلیل شدند. یافته های پژوهشی نتیجه گیری کردند که پیاده سازی روش های بازاریابی حسی در فروشگاه های دست دوم فیزیکی توانایی بهبود وجهه فروشگاه، موقعیت در بازار و جذابیت کلی را دارد. ایجاد هماهنگی بین حس ها می تواند باعث تجربه مثبت مشتری و یک جو لذتبخش شود و در نتیجه احتمال تصمیم مشتری به خرید پوشاک از فروشگاه های دست دوم را افزایش می دهد. علاوه بر آن، این مطالعه، توجه روز افزون مشتریان به گزینه های خرید پایدار را آشکار می سازد که این امر منجر به تمایل بیشتر به خرید اقلام دست دوم شده است.
The emergence of online stores specializing in fast fashion apparel has presented a significant challenge to brick-and-mortar stores and has had detrimental consequences for the environment. Consequently, it is essential for physical stores to stay informed about emerging trends in physical store design. Currently, the fashion industry is acknowledged as a highly detrimental sector in terms of its environmental impact, attributable to its extensive utilization of harmful chemicals, substantial consumption of energy and water resources, and contribution to waste generation and pollution. Therefore, it is imperative to adopt more sustainable practices when it comes to purchasing apparel, particularly in light of sustainability concerns. Moreover, physical second-hand stores play a crucial role in promoting sustainability by offering pre-owned items. To attract customers, these stores need to cultivate a more appealing ambiance and atmosphere. To achieve this, the implementation of a sensory marketing strategy within physical second-hand stores can be employed to enhance the customer experience. By engaging the senses of smell, touch, vision, and hearing in a cohesive manner, a sensory marketing strategy can potentially contribute to a more enjoyable shopping experience and attract customers to physical second-hand stores. This study adopts a qualitative approach, collecting empirical data through semi-structured interviews with female participants aged between 18 and 60 years old in Sweden. The interviewees consisted of individuals who frequently made purchases in physical second-hand stores, as well as those who did so less frequently. The empirical findings were subsequently analyzed in conjunction with the existing literature. The research findings conclude that the implementation of sensory marketing techniques in physical second-hand stores has the potential to enhance the store's image, market position, and overall attractiveness. Creating congruence among the senses can result in a positive customer experience and a pleasant atmosphere, thereby increasing the likelihood of customers choosing to purchase apparel from second-hand stores. Additionally, the study reveals a growing interest among customers in sustainable shopping choices, leading to an increased inclination to opt for second-hand items.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.