دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد و پیشرفت

عنوان فارسی

تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد و پیشرفت: یک مطالعه موردی در لیبریا

عنوان انگلیسی

The Influence of Pricing Strategy on the Growth: A Case Study in Liberia

کلمات کلیدی :

  قیمت گذاری؛ تاثیر استراتژی قیمت گذاری؛ رشد SMEها؛ لیبریا

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 77 دانشگاه : Luleå University of Technology
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 100
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
599,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد و پیشرفت: یک مطالعه موردی در لیبریا" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل و یافته ها 5. نتیجه گیری و پیشنهادات

ترجمه چکیده

چکیده – شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) نقشی اساسی در توسعه اقتصادی هر ملتی دارند. با این حال، بخاطر چالش های مختلف، شامل سیاست های دولتی، هزینه تولید، رقابت و تقاضای بازار، در اغلب موارد SME ها برای بقا و رشد با چالش مواجه می شوند. استراتژی قیمت گذاری یکی از عوامل اساسی است که تعیین کننده موفقیت SME ها می باشد. این مطالعه، تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد SME ها در لیبریا را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این پایان نامه ارشد، بررسی تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد SME ها می باشد. برای بررسی مفاهیم ذکر شده در بالا، مجموعه مقالات موجود مرور شدند. پس از آن، یک چارچوب مرجع ایجاد شد تا این مفاهیم مرتبط با کشور لیبریا، بیشتر مورد بررسی قرار گیرند. این مطالعه یک رویکرد کیفی را اتخاذ می کند و از یک طراحی مطالعه موردی برای بررسی استراتژی های قیمت گذاری اتخاذ شده توسط SME ها در لیبریا و تاثیرشان بر رشد کسب و کار استفاده می کند. داده های گردآوری شده با استفاده از تحلیل محتوا، تحلیل شدند تا مضامین و الگوهای مشترک در پاسخ ها، شناسایی شوند. یافته های این مطالعه نشان می دهند که استراتژی قیمت گذاری تاثیر معناداری بر رشد SME ها در لیبریا می گذارد. این مطالعه دریافت که SME های کشور لیبریا از استراتژی های قیمت گذاری مختلفی مانند قیمت گذاری اضافه بر هزینه تمام شده (cost-plus)، قیمت گذاری مبتنی بر ارزش و قیمت گذاری رقابتی، استفاده می کنند. با این حال، موثرترین استراتژی قیمت گذاری برای SME های لیبریا، قیمت گذاری رقابتی است. همچنین این مطالعه دریافت که عوامل دیگر، مانند هزینه تولید، رقابت و تقاضای بازار، بر استراتژی قیمت گذاری اتخاذ شده توسط SME های لیبریا تاثیر می گذارند. علاوه بر آن، این مطالعه آشکار کرد که SME ها با چالش های مختلفی در پیاده سازی استراتژی های قیمت گذاری مواجه می شوند که می توان از جمله به نداشتن دانش و مهارت قیمت گذاری، درک ضعیف از نیازهای مشتری و پژوهش بازاری ناکافی اشاره کرد.

چکیده انگلیسی

Small and Medium Enterprises (SMEs) play a crucial role in the economic development of any nation. However, due to various challenges, including government policies, cost of production, competition, and market demand, SMEs often struggle to survive and grow. Pricing strategy is one of the critical factors determining SMEs' success. This study examines the influence of pricing strategy on the growth of SMEs in Liberia. This master's thesis aims to investigate the influence of pricing strategy on the growth of SMEs. In order to investigate the concepts mentioned above, existing literature was reviewed. Following that, a frame of reference was created in order to further investigate these concepts in relation to the case of Liberia. The study adopts a qualitative approach, using a case study design to explore the pricing strategies adopted by SMEs in Liberia and their impact on business growth. Data were collected through semi-structured interviews with SME owners and managers in different industries in Liberia. The data collected were analyzed using content analysis to identify common themes and patterns in the responses. The study's findings indicate that pricing strategy significantly impacts the growth of SMEs in Liberia. The study found that SMEs in Liberia adopt various pricing strategies such as cost-plus pricing, value-based pricing, and competition-based Pricing. However, the most effective pricing strategy for SMEs in Liberia is competition-based Pricing. The study also found that other factors, such as cost of production, competition, and market demand, influence the pricing strategy adopted by SMEs in Liberia. Furthermore, the study revealed that SMEs face various challenges in implementing pricing strategies, such as a lack of pricing knowledge and skills, poor understanding of customer needs, and inadequate market research.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 599,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی قیمت گذاری بر رشد و پیشرفت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi