دانلود پایان نامه استفاده از رنگ ها در تبلیغات رسانه های اجتماعی
عنوان فارسی |
استفاده از رنگ ها در تبلیغات رسانه های اجتماعی: یک مطالعه اکتشافی در مورد پاسخ ذهنی مصرف کنندگان |
عنوان انگلیسی |
The use of colors in social media advertisements: An exploratory study about consumers’ mental response |
کلمات کلیدی : |
  ارتباطات بازاریابی؛ پاسخ ذهنی؛ شناخت؛ هیجان؛ ادراک؛ قرمز؛ آبی؛ زرد؛ اینستاگرام؛ تبلیغات رسانه های اجتماعی |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 71 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 63 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. بررسی تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری 7. دلالت های تحقیق 8. محدودیت ها 9. تحقیقات آینده
چکیده – هدف این مطالعه بررسی این است که رنگ های اصلی در تبلیغات رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر پاسخ ذهنی مصرف کنندگان دارند و این مطالعه با تحلیل پاسخ مصرف کنندگان به رنگ های اصلی از طریق شناخت، هیجان و ادراک در پست های تبلیغات رسانه های اجتماعی انجام شد. چارچوب نظری این مطالعه براساس مفاهیم رنگ های اصلی (یعنی، قرمز، آبی و زرد) و پاسخ ذهنی از طریق شناخت، هیجان و ادراک ایجاد شد. بخاطر ماهیت اکتشافی این مطالعه، از روش پژوهش کیفی استفاده شد. گروه های هدف انتخاب شدند، از آنجا که استدلال شده براساس امکان ارزیابی تفصیلی و فراهم کردن بحث با بینش های جامع، می توانند برای رسیدن موثر به هدف کمک کنند. هر کدام از گروه هدف سه تبلیغ رسانه اجتماعی در زمینه اینستاگرام را به بحث گذاشتند که هر کدام از این تبلیغ ها، از یک رنگ اصلی برخوردار بود. کدگذاری اقتباس شده از نظریه زمینه ای برای مشخص سازی انواع پاسخ ذهنی، مورد استفاده قرار گرفت. سپس این پاسخ های ذهنی با همدیگر همراه با یک چارچوب نظری تحلیل و بررسی شدند تا به پرسش پژوهشی پاسخ داده شود. این تحلیل برای خواننده این درک را فراهم می کند که مصرف کنندگان به SMA چه پاسخی می دهند و شش نوع پاسخ ذهنی ارائه کرد. نتیجه گیری اینکه، چهار الگوی پاسخ ذهنی شناسایی شدند. اولی، «ادراک، شناخت و هیجان»، دومی، «شناخت، هیجان و ادراک»، سومی: «هیجان، ادراک و شناخت» و چهارم: «ادراک، هیجان و شناخت».
پروپوزال این پایان نامه | دانلود پروپوزال استفاده از رنگ ها در تبلیغات شبکه های اجتماعی |
The purpose of this study is to explore how the use of primary colors in social media advertisements influences consumers’ mental response, which was done by analyzing how consumers responded to the primary colors through cognition, emotion and perception in social media advertising posts. The theoretical framework was built on the concepts of primary colors (e.g. red, blue and yellow) and the mental response through cognition, emotion and perception. A qualitative research approach was chosen due to the study’s exploratory nature. Focus groups were conducted since it is argued to effectively meet the purpose based on the participants' possibility to elaborate and provide the discussion with comprehensive insights. Each focus group engaged and discussed three social media advertisements, in an Instagram context, with each advertisement featuring a primary color. Coding inspired by grounded theory was used in order to establish mental response categories. These mental responses were then analyzed and explored together with a theoretical framework to be able to answer the research question. The analysis provided the reader with an understanding of how consumers respond to SMAs and presented six mental response categories. In conclusion, there were four mental response patterns which were identified. Firstly, perception, cognition and emotion. Secondly, cognition, emotion and perception. Thirdly, emotion, perception and cognition. Finally, perception, emotion and cognition.
ارتباطات بازاریابی اغلب در یک زمینه استفاده میشود که تبلیغات در مرکز آن قرار دارد و هدف ایجاد یک شرکت موفق در بازار است. برای دستیابی به این هدف، شرکتها باید پیام خود را به گونهای منتقل کنند که توجه مردم را جلب کند و نگرش مصرفکننده را تحت تأثیر قرار دهد. نگرش مصرفکننده مجموعهای از حسهای جذب شده از محیط اطراف مصرفکنندگان است و در تعیین این که پیام بازاریابی جذاب یا قابل توجه خواهد بود، تعیینکننده است. ارتباطات بازاریابی به طور استراتژیک برنامهریزی شده است تا پیام خاصی را ارسال کند که با انجمنهای مردم مرتبط باشد. با این حال، تعداد فرصتها و روشهای طراحی ارتباطات بازاریابی بیپایان است، بنابراین بسیار حائز اهمیت است که اطمینان حاصل شود که ارتباط با پیام مقصود مرتبط است.
ترجمه این مقاله در 60 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 59 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.