دانلود پایان نامه چه چیزی بر اعتماد مصرف کننده به ادعاهای پایداری زیست محیطی تاثیر می گذارد

عنوان فارسی

قدرت اعتماد: بررسی اینکه چه چیزی بر اعتماد مصرف کننده به ادعاهای پایداری زیست محیطی تاثیر می گذارد

عنوان انگلیسی

The power of trust Exploring what influences consumer trust in environmental sustainability claims

کلمات کلیدی :

  اعتماد مصرف کننده؛ ادعاهای پایداری زیست محیطی؛ اطلاع رسانی؛ ارزیابی ادعاها

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 73 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 37
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
589,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "قدرت اعتماد: بررسی اینکه چه چیزی بر اعتماد مصرف کننده به ادعاهای پایداری زیست محیطی تاثیر می گذارد" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. بررسی تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و تحقیقات آینده

ترجمه چکیده

چکیده – مقدمه: ادعاهای پایداری زیست محیطی مربوط به اطلاع رسانی های صورت گرفته توسط شرکت ها در مورد بهبود عملکرد زیست محیطی آنها می باشد. برای مثال، بهبود عملکرد زیست محیطی می تواند ادعای یک شرکت برای تولید دی اکسید کربن کمتر یا جبران آب و هوایی باشد. فرض کنید که یک شرکت از ادعای خود طفره رفته است یا به بیان ساده در اطلاع رسانی اش ناصادق بوده است. در آن حالت، این امر می تواند تاثیر منفی قابل توجهی بر شرکت بگذارد، زیرا ادراک و اعتماد مصرف کننده به شرکت را کاملاً از بین می برد. بنابراین، مصرف کنندگان باید قادر به اعتقاد به شرکت ها باشند. اعتماد مصرف کننده را می توان به دو بلوک سازنده تقسیم کرد که شامل مفاهیم می باشند. اولین بلوک سازنده، شامل دانش و دخیل شدن در پایداری زیست محیطی است. دومین بلوک سازنده شامل وجهه برند، ریسک ادراک شده و ارزش ادراک شده می باشد. هدف: هدف این پایان نامه بررسی این است که چه مواردی بر اعتماد مصرف کننده به ادعاهای پایداری زیست محیطی تاثیر می گذارند. روش تحقیق: این مطالعه یک رویکرد کیفی را اتخاذ کرد. نتایج این مطالعه از طریق مصاحبه های نیمه ساخت یافته گرد آوری شدند که به شرکت کنندگان آزادی پاسخ به پرسش ها می داد و اگر شرکت کنندگان از موضوع دور شوند، مصاحبه کننده می تواند آنها را در بازگشت به موضوع مورد توجه، راهنمایی کند. روش نمونه گیری استفاده شده برای این پژوهش، نمونه گیری قصدی بود که به پژوهشگران امکان می داد تا شرکت کنندگانی را انتخاب کنند که در این مطالعه مشارکت دارند، زیرا درک قبلی از این موضوع دارند. یافته ها: از نتایج مصاحبه های نیمه ساختاریافته، نویسندگان چهار الگوی مختلف را شناسایی کردند که اعتماد مصرف کننده در مورد ادعاهای پایداری زیست محیطی را بوجود می آورند. این الگوها عبارت بودند از عدم وجود اطلاعات، دانش و مشارکت در پایداری زیست محیطی، حساسیت قیمت و دانش و ارزیابی محصولات. نتیجه گیری: نویسندگان چهار الگو را دریافتند که اعتماد مصرف کننده گان در مورد ادعاهای پایداری زیست محیطی را بوجود می آورند. این چهار الگویی که اعتماد مصرف کنندگان را بوجود می آورند باید هنگام اطلاع رسانی یک ادعای پایداری زیست محیطی توسط شرکت ها مورد ملاحظه قرار گیرند تا یک رابطه اعتماد آور با مصرف کنندگان ایجاد کنند.

چکیده انگلیسی

Background: Environmental sustainability claims refers to communications made by companies about their improved environmental performance. Improved environmental performance can for example be a company claiming to emit less carbon dioxide or climate compensating the consumer's purchase. Suppose a company has skewed or simply been dishonest in its communication. In that case, it can significantly and negatively impact the company since it ruins the consumer's perception and trust towards the company. Therefore, consumers must be able to create trust in companies. Consumer trust can be divided into two building blocks, including concepts. The first building block consists of knowledge and engagement in environmental sustainability. The second building block consists of brand image, perceived risk, and perceived value. Purpose: This thesis aims to explore what influences consumers' trust regarding environmental sustainability claims. Methodology: This study took the approach of qualitative research. The study's results were gathered through semi-structured interviews, which gave the participants freedom to answer the questions and if the participants went far off topic the moderator could guide them back to the area of interest. The sampling method used for this research was purposive sampling, which allowed the researchers to choose participants who would contribute to the study since they had a pre-understanding of the topic. Findings: From the results of the semi-structured interviews, the authors identified four different patterns which create consumer trust towards environmental sustainability claims. These patterns were lack of information, Knowledge and engagement of Environmental sustainability, Sensitivity of the price and knowledge and Evaluation of the products. Conclusion: The authors concluded four patterns that create consumers' trust towards environmental sustainability claims. These four patterns that create consumers' trust should be considered by companies when communicating an environmental sustainability claim in order to create a trusting relationship with the consumers.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 589,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه چه چیزی بر اعتماد مصرف کننده به ادعاهای پایداری زیست محیطی تاثیر می گذارد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi