دانلود پایان نامه نحوه تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری مصرف کننده
عنوان فارسی |
بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه بر تصمیم گیری مصرف کننده در نیجریه تاثیر می گذارد |
عنوان انگلیسی |
How Does Social Media Marketing Impact the Consumer Decision-making in Nigeria |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه اجتماعی؛ تصمیم خرید مصرف کننده؛ تکرار خرید؛ کسب و کارهای کوچک |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 66 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 79 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. بحث و بررسی در مورد یافته ها 6. خلاصه ای از یافته ها، نتیجه گیری، توصیه ها
چکیده – این مطالعه اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید مصرف کننده با تمرکز خاص بر کسب و کارهای کوچک در شهر پورت هارکورت، ایالت ریورز نیجریه، را مورد بررسی قرار داد. برای این کار، سه هدف ویژه ایجاد شدند، مانند: اطمینان از اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده؛ بررسی اثر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید مصرف کننده و تعیین اثر بازاریابی رسانه اجتماعی بر تکرار خرید. برای رسیدن به این اهداف معین شده، داده های گردآوری شده جدول بندی شدند و در نمودارهایی نشان داده شدند و پس از آن توضیحات تفصیلی ارائه شد. از طریق تحلیل رگرسیون، یافته های این مطالعه نشان داد که بازاریابی رسانه های اجتماعی تاثیر معناداری بر قصد خرید مصرف کننده، خرید مصرف کننده و تکرار خرید دارد. براساس یافته ها، این مطالعه توصیه می کند که صاحبان کسب و کارهای کوچک باید بطور گسترده ای از کمپین های رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی موثر محصولات/خدمات ارائه شده به کاربران رسانه های اجتماعی، بهره بگیرند. صاحبان شرکت های کوچک باید در دخیل کردن کاربران رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای اعلام مزایای محصولات خود کوشا و ثابت قدم باشند، زیرا این امر به ایجاد اطمینان در مصرف کننده ای که به محصول/خدمت ارائه شده علاقه نشان می دهد، کمک می کند. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید تلاش کنند تجربه با کیفیتی برای مصرف کنندگان ارائه دهند، زیرا در نهایت محصولات ارائه شده را برای اولین بار خریداری می کنند. صاحبان شرکت های کوچک باید از دریافت بازخورد پس از خرید محصولشان توسط مشتری استقبال کنند.
پروپوزال این پایان نامه | دانلود پروپوزال تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری مشتری |
This study investigated the effect of social media marketing on consumer patronage decision making with specific focus on small businesses in Port Harcourt, Rivers State Nigeria. To achieve this, three specific objectives were created, such as to: ascertain the effect of social media marketing on consumer patronage intention; examine the effect of social media marketing on consumer patronage and determine the effect of social media marketing on repeat purchase. To accomplish the set objectives, data were obtained via the use of structured questionnaire, which were distributed and majority retrieved, sorted then the correctly filled copies typed into the SPSS software for analysis. The collected data were tabulated and represented in charts, this was followed with detailed explanations. Through the regression analysis, the study findings showed that; social media marketing significantly impact consumer patronage intention, consumer patronage and repeat purchase. Based on the findings the study recommended that small business owners should extensively leverage on the social media campaign for effective communication of their product/service offering to social media users. Small business owners should be consistent in engaging social media users as a means of marketing the benefits of their products because it helps to instill confidence in consumers who is showing interest in their product/service offering. Small business owners should endevour to deliver quality experience to consumers as they eventually patronize their product offerings for the first time. Small business owners should be open to receive feedbacks after a consumer patronize their product offerings.
از آغاز فعالیت تجاری، مصرفکنندگان همچنان به عنوان پادشاهانی که تصمیمات آنها به طور منظم جستجو و تحلیل میشود تا رویکرد بازاریابان را هدایت کند، بر تخت نشستهاند. به همین دلیل، سازمانهای آیندهنگر، به ویژه شرکتهای کوچک و متوسط، باید به طور مداوم بررسیهایی را انجام دهند که به آنها کمک کند بدانند چگونه و چرا مصرفکنندگان به شیوه خاصی عمل میکنند و تصمیمات خرید آنها به سازمانها کمک میکند تا استراتژیهای بازاریابی خود را بهبود بخشند. به طور کلی، محققان و متخصصان توافق دارند که یکی از بزرگترین چالشهای فعلی همه بازاریابان، نحوه تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مصرفکنندگان به نفع محصولات و خدمات خود است.
ترجمه این پایان نامه در 60 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 46 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.