دانلود پایان نامه بررسی نگرش مصرف کنندگان در مورد شرکت های مد سریع

عنوان فارسی

آیا محتوای اطلاعات CSR مهم است؟ مطالعه کیفی در بررسی نگرش مصرف کنندگان در مورد شرکت های مد سریع

عنوان انگلیسی

Does the content of CSR information matter? A qualitative study to explore consumers’ attitudes towards fast fashion companies

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)؛ ارتباطات CSR؛ نگرش ها؛ شرکت های مد سریع

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 62 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 52
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
519,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "آیا محتوای اطلاعات CSR مهم است؟ مطالعه کیفی در بررسی نگرش مصرف کنندگان در مورد شرکت های مد سریع" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. بررسی تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری 7. یافته ها و پیشنهادات آینده

ترجمه چکیده

چکیده – مقدمه: شرکت های مد سریع، بخاطر ساخت محصولاتی با قیمت ارزانتر مشهور هستند و مصرف کنندگان بیشتر از این موضوع آگاهی پیدا کرده اند. بخاطر مسائل محیطی و اجتماعی گسترده در جهان، «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR)، تکامل قابل توجهی در صنایع مد سریع پیدا کرده است. بسیاری از شرکت های مد سریع به ارتباطات CSR مبادرت می ورزند تا اطلاعات مربوطه را به مصرف کنندگان برسانند. این موضوع برای شرکت ها جهت بکارگیری استراتژی های موثر در اطلاع رسانی فعالیت های CSR شان به مصرف کنندگان، قابل توجه است. هدف: هدف این مطالعه، بررسی تاثیر اطلاع رسانی محتوای CSR بر نگرش مصرف کنندگان در مورد شرکت های مد سریع، می باشد. روش تحقیق: در این مطالعه، مصاحبه های نیمه ساخت یافته به عنوان یک روش کیفی انجام شدند. حجم نمونه 12 نفر است که از 6 مرد و 6 زن تشکیل شده است. نویسندگان افرادی را که به مد علاقمندند و ترجیحاً دغدغه هایی در مورد برندهای مد پایدار (از لحاظ زیست محیطی) دارند، انتخاب کردند. یافته ها: یافته ها اهمیت اطلاع رسانی CSR شفاف به عنوان نکته ای برای اثرگذاری بر نگرش مصرف کنندگان را نشان دادند. محتوای بصری توجه مصرف کنندگان را جلب می کند و عواطف همدلی را به مصرف کنندگان می دهد و در نتیجه تاثیر مستقیمی بر نگرش مثبت در مورد شرکت ها دارند. با این حال، شرکت کنندگان محتوای مکتوب را مهم قلمداد نکردند که این بخاطر دشواری ها در قابلیت دسترسی و قابلیت خواندن می باشد. تاییدات شخص ثالث از نظریه جدید، نقش مهمی در ایجاد یک نگرش مثبت دارد و همچنین WOM و اعتبار شرکت ها را گسترش می دهد. نتیجه گیری: این مطالعه در پایگاه دانش استراتژی های اطلاع رسانی CSR در شرکت های مد سریع مشارکت دارد، زیرا یافته ها ارتباط تنگاتنگی با این دارند که چگونه شرکت های می توانند محتوای CSR موثری خلق کنند تا تاثیر مثبتی بر نگرش مصرف کنندگان داشته باشند.

چکیده انگلیسی

Background: Fast-fashion companies are famous for manufacturing the products at cheaper prices and consumers are getting aware of that. Due to the widespread environmental and social problems in the world, Corporate Social Responsibility (CSR) has significantly evolved in fast-fashion industries. A lot of fast-fashion companies are involved in CSR communication in order to convey the information to consumers. It is significant for the companies to adapt effective strategies of communicating their CSR activities to consumers. Purpose: The purpose of this study is to explore the impact of CSR content communication on consumers’ attitudes toward fast fashion companies. Method: In this study, the semi-structured interviews as a qualitative method were conducted. The sample size is 12 consisting of 6 men and 6 women. The authors selected individuals who are interested in fashion and preferably have concerns about sustainable fashion brands. Findings: The findings demonstrated the significance of transparent CSR communication as a consideration for the effect on consumers’ attitudes. Visual content attracts consumers’ attention and gives sympathetic emotions to consumers wherein directly influence positive attitudes towards the companies. However, the participants did not regard written content as important because of the difficulties of availability and readability. Third party confirmation from the new theory plays an important role in contributing to a positive attitude and it also expands WOM and credibility of the companies. Conclusion: This study contributes to the knowledge of CSR communication strategies in fast-fashion companies because the findings are closely related to how companies can create effective CSR content to positively influence consumers’ attitudes.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 519,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه بررسی نگرش مصرف کنندگان در مورد شرکت های مد سریع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi