دانلود پایان نامه تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر برند

عنوان فارسی

تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر برند: مطالعه ای در مورد صنعت غذا در فنلاند

عنوان انگلیسی

The impact of corporate social responsibility on brand image : A study of the food industry in Finland

کلمات کلیدی :

  تصویر برند؛ مسئولیت اجتماعی شرکت؛ صنعت غذا؛ پایداری

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 50 دانشگاه : Centria University of Applied Sciences
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 49
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
449,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر برند: مطالعه ای در مورد صنعت غذا در فنلاند" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت (CSR) 3. CSR و تصویر برند 4. صنایع غذایی فنلاند و شیوه های CSR 5. روش تحقیق 6. نتایج مطالعه 7. بحث و بررسی و نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – در این پایان نامه، رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر برند در شرکت های تولید مواد غذایی در فنلاند مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین در این پژوهش، موضوع مورد مطالعه از چشم انداز ادراک مشتریان نیز مورد بررسی قرار گرفته است. از اینرو برای انجام این مطالعه، چندین برند مواد غذایی فنلاندی نظیر فیزر، آرلا، ریسیو و HKScan انتخاب شدند و از گروه فیزر به عنوان شرکت مرجع در نظرسنجی استفاده شد. همچنین در شاخص برند پایدار 2022، برندهای منتخب به عنوان برندهای مواد غذایی پایدار برچسب‌گذاری شدند. علاوه بر این، از روش های کمی و کیفی برای انجام پژوهش استفاده شد و یک نظرسنجی پرسشنامه ای بر روی نمونه ای متشکل از 50 نفر از پاسخ دهندگان انجام گرفت و در یک مصاحبه نیمه ساختاریافته، چهار مصاحبه شونده از پیشینه های مختلف مشارکت کردند. یافته های بدست آمده حاکی از آن است که، تأثیر معناداری از مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) بر تصویر برند وجود دارد. همچنین براساس نتایج بدست آمده، مصرف کنندگان برندهایی که از کیفیت مناسبی برخوردار بوده، سازگار با محیط زیست هستند و تابع قوانین و مقررات دولت هستند را ترجیح می‌دهد. همچنین اکثر پاسخ دهندگان، به شرکت های تولید مواد غذایی را که در عملیات خود از مدل CSR تبعیت می کنند، ارج می نهند.

چکیده انگلیسی

The main purpose of this thesis was to explore the relationship between corporate social responsibil-ity and brand image in food production companies in Finland. The topic was studied from the per-spective of customers’ perceptions. Several Finnish food brands, such as Fazer, Arla, Raisio, and HKScan were selected for the study. However, Fazer Group was used as a reference company in the survey. The selected brands were also labeled as sustainable food brands in the Sustainable Brand Index 2022. The quantitative and qualitative methods of research were used in this study. A questionnaire survey was conducted on a sample of 50 respondents, and four interviewees from the different backgrounds participated in the semi-structured interview. The findings of the study indicate that there is a significant impact of corporate social responsibility (CSR) on the brand image. The study also indicates that a consumer prefers brands that are good in quality, environment friendly, follow rules and regulations imposed by the government. The results show that most of the respondents value the food production companies that have adopted CSR practices in their operations.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 449,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر تصویر برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هشت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi