دانلود پایان نامه نقش CSR و وجهه برند
عنوان فارسی |
نقش CSR و وجهه برند: مطالعه کیفی در مورد IKEA |
عنوان انگلیسی |
Role of CSR and Brand Image: A qualitative study on IKEA |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)؛ برند؛ وجهه برند؛ قصد خرید |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 69 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 59 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. مطالب تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف: هدف اصلی این مطالعه، حصول پیشرفت های نظری و نگرش های عملی برای شرکت ها در جهت تقویت و بهبود وجهه برند خود از طریق پیاده سازی ابتکارعمل های CSR می باشند. مقدمه: CSR دربرگیرنده تعهد به رفتار اخلاقی و پایداری، اقدام جهت به حداقل رساندن تاثیرات اجتماعی و زیست محیطی ناشی از فعالیت های یک شرکت می باشد. امروزه، از شرکت ها انتظار می رود تا ارزش های خود را نشان دهند و اقداماتی را اولویت بندی کنند که برآورده کننده نیازهای اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی باشند. مصرف کنندگان، برندها را نه تنها براساس کارایی محصول بلکه همچنین از لحاظ صفات عاطفی و اجتماعی مرتبط با آن برند، ارزیابی می کنند. CSR می تواند به کسب و کارها در حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، کمک کند. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: این مطالعه موردی کیفی بر IKEA و ابتکارعمل های CSR آن در بکارگیری بازخورد از جانب مشتریان تاکید دارد. این مطالعه از استدلال استنتاجی و مصاحبه های نیمه ساخت یافته به عنوان روش تحقیق اصلی استفاده می کند. هر دو منابع اولیه و ثانویه داده ها برای انجام این مطالعه استفاده می شوند و در نتیجه یک دیدگاه جامع از تلاش های CSR شرکت IKEA و تاثیرشان بر ادراکات مشتری، فراهم می گردد. یافته ها: یافته های مطالعه انجام شده در مورد ابتکارعمل های CSR شرکت IKEA، محدوده ای از نگرش ها و ادراکات در میان مصرف کنندگان را آشکار می کنند. درحالی که تعدادی برای شیوه های مسئولیت اجتماعی و اخلاقی هنگام انتخاب یک برند ارزش قائل هستند و به آن اولویت می دهند، اما برخی دیگر عواملی مانند قیمت، کیفیت و آسایش را اولویت می دهند.
Purpose: The primary objective of this study is to make theoretical advancements and practical insights for companies aiming to strengthen enhance their brand image through the implementation of CSR initiatives.. Background: CSR entails committing to ethical conduct and sustainability, taking steps to minimize societal and environmental impacts caused by a company’s operations. Nowadays, companies are expected to demonstrate their values and prioritize actions that address economic, environmental and social needs. Consumers evaluate brands not only based on product functionality but also emotional and social attributes associated with the brand. CSR can help businesses retain existing customers and attract new ones. Design/Methodology/approach: The qualitative single case study focuses on IKEA and its CSR initiatives incorporating feedback from customers. The study employs abductive reasoning and utilizes semi-structured interviews as the primary research method. Both primary and secondary data sources are used to conduct this study, providing a comprehensive view of IKEA’s CSR efforts and their effect on customer perceptions. Findings: The findings from the study on IKEA’s CSR initiatives reveal a range of attitudes and perceptions among consumers. While some value and prioritize ethical and socially responsible practices when choosing a brand, others prioritize factors such as price, quality and convenience.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.