دانلود پایان نامه تحلیل اثرات کنش گرایی برند بر وفاداری مصرف کننده
عنوان فارسی |
تحلیل اثرات کنش گرایی برند بر وفاداری مصرف کننده: از جنبه کلان و خرد |
عنوان انگلیسی |
Analyzing the Effects of Brand Activism on Consumer Loyalty: Macro and Micro Perspective |
کلمات کلیدی : |
  کنش گرایی برند؛ ادراک مصرف کننده؛ رفتار مصرف کننده؛ وفاداری مصرف کننده؛ اطلاع رسانی؛ جنگ روسیه-اوکراین |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 77 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 62 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. کنش گرایی برند از چشم انداز کلان 3. کنش گرایی برند از چشم انداز خرد 4. تحلیل داده ها و یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت ها 7. پژوهش های آینده
چکیده – هدف این مطالعه بررسی اثر کنش گرایی برند بر وفاداری مصرف کننده از هر دو جنبه خرد و کلان است. جنبه کلان، رابطه کلی بین کنش گرایی برند و وفاداری مصرف کننده را ارزیابی می کند، درحالی که جنبه خرد، زمینه خاص بیرون رفتن شرکت ها از روسیه به عنوان شکلی از کنش گرایی برند را بررسی می کند. این مطالعه، تحلیلی جامع در مورد نحوه دریافت اطلاعات توسط مصرف کننده در مورد کنش گرایی برند، انجام می دهد. مرور مقالات سطح کلان، تعریف و تکامل کنش گرایی برند، رابطه بین کنش گرایی برند و وفاداری مصرف کننده و اثر استراتژی های اطلاع رسانی بر وفاداری مصرف کننده را ارائه می دهد. در سطح خرد، این مطالعه بر تصمیمات شرکت ها به عنوان قسمتی از کنش گرایی برند خود در زمان جنگ روسیه-اوکراین سال 2022، تمرکز می کند. هدف این مطالعه، درک جامع رابطه ظریف بین کنش گرایی برند و وفاداری مصرف کننده است. بخش روش تحقیق، مدل فرضیه ها و همچنین استراتژی پژوهش براساس پرسشنامه و مصاحبه را توصیف می کند. یافته های این مطالعه، بینش های جدیدی در مورد تاثیر کنش گرایی برند بر وفاداری مصرف کننده و سه مولفه آن (شناختی، عاطفی و رفتاری) و همچنین استراتژی های اطلاع رسانی کنش گرایی برند بر سطح کلان و در زمینه خاص جنگ روسیه-اوکراین در سطح خرد را فراهم می کنند. این خاطر نشان می کند که کنش گرایی برند به نحو متفاوتی از طریق سه مولفه و طبق زمینه، وفاداری مصرف کننده را شکل می دهد. علاوه بر آن، رسانه های اجتماعی، یک کانال ارتباطاتی است که عمدتاً بر رابطه بین کنش گرایی برند و وفاداری مصرف کننده در هر دو سطح خرد و کلان تاثیر می گذارد. این مطالعه با بررسی دقیقتر رابطه بین کنش گرایی برند، وفاداری مصرف کننده و ارتباطات، در مجموعه مقالات رشته های بازاریابی و رفتار مصرف کننده، مشارکت می کند.
پروپوزال مرتبط با این پایان نامه | دانلود پروپوزال ارزیابی نقش تبلیغات و مولفه های مختلف برند بر تمایل مشتریان به خرید |
ترجمه مقاله مرتبط با این پایان نامه | دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند پورتال های خرید آنلاین |
This study seeks to investigate, from both macro and micro perspectives, the effect of brand activism on consumer loyalty. The macro perspective examines the general relationship between brand activism and consumer loyalty, whereas the micro perspective examines the specific context of companies' withdrawal from Russia as a form of brand activism. The study conducts a comprehensive analysis of how the consumer receives information about brand activism. The macro-level literature review investigates the definition and evolution of brand activism, the relationship between brand activism and consumer loyalty, and the communication strategies' effect on consumer loyalty. On a micro level, the study concentrates on the decisions corporations made as part of their brand activism during the Russia-Ukraine conflict of 2022. The purpose of this study is to thoroughly comprehend the intricate relationship between brand activism and consumer loyalty. The methodology section describes the hypotheses model as well as the research strategy based on surveys and interviews. This study's findings provide new insights into the influence of brand activism on consumer loyalty and its three components (cognitive, affective, and behavioral) as well as brand activism communication strategies on the macro level, and into the specific context of the Russia-Ukraine conflict on the micro level. It highlights that brand activism shapes consumer loyalty differently through the three components and according to the context. Additionally, social media is the communication channel that influences the most the relationship between brand activism and consumer loyalty on both macro and micro perspectives. This study contributes to the disciplines of marketing and consumer behavior by advancing the relationship among brand activism, consumer loyalty, and communication.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.