دانلود پایان نامه رضایت مشتری در خرید آنلاین محصولات دست دوم
عنوان فارسی |
پژوهش کمیتی در مورد رضایت مشتری در خرید آنلاین محصولات دست دوم |
عنوان انگلیسی |
A Quantitative research on customer satisfaction within online second hand shopping |
کلمات کلیدی : |
  رضایت مشتری؛ کیفیت ادراک شده؛ انتظارات مشتری؛ اعتماد |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 65 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 58 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. چارچوب مفهومی 4. روش 5. نتایج 6. تجزیه و تحلیل / بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. دلالت ها 9. محدودیت ها و تحقیقات بیشتر
چکیده – فنآوری در حال پیشرفت است و با این حال هنوز هم در صنعت مد سریع، مشکلاتی وجود دارد. بنابراین، خرید آنلاین دست دوم در حال رشد است. از این رو، هدف این پایان نامه، تبیین تاثیرات کیفیت ادراک شده، انتظارات مشتری و اعتماد بر رضایت مشتری در خرید آنلاین محصولات دست دوم می باشد. برای اینکه بتوانیم این پژوهش را انجام دهیم، چارچوب نظری شامل متغیر وابسته رضایت مشتری و سه متغیر مستقل، یعنی کیفیت ادراک شده، انتظارات مشتری و اعتماد می باشد. این متغیرها ما را به سه فرضیه رساندند. از طریق یک رویکرد استنتاجی و در زمینه یک پژوهش کیفی، یک پرسشنامه تهیه شد تا بوسیله آن داده های منتشر شده برروی پلتفرم های رسانه های اجتماعی، گردآوری شوند. داده ها بوسیله نمونه گیری دردسترس در جامعه انتخاب شده، گردآوری شدند. با این حال، هنگام انجام تحقیق پرسشنامه و تحلیل داده ها، مسائل اخلاقی و اجتماعی مدنظر قرار گرفتند. داده های گردآوری شده به نرم افزار SPSS داده شدند تا مدل های آماری ایجاد شوند و سه فرضیه ایجاد شد. پس از آن می توان ملاحظه نمود که فرضیه 1 پذیرفته شده و فرضیه های 2 و 3، رد شدند. نتیجه گیری شد که تنها کیفیت ادراک شده تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری در زمینه خرید آنلاین محصولات دست دوم، دارد.
Technology is moving forward, as well as the problem with the fast fashion industry. Hence, second hand online shopping is growing because of this. Therefore, the purpose of this thesis is to explain the impacts of perceived quality, customer expectations and trust on customer satisfaction in online second hand shopping? To be able to conduct this research, the theoretical framework includes the dependent variable Customer satisfaction and the three independent variables, perceived quality, customer expectations and trust. These variables led to three hypotheses created by the authors. Through a deductive approach and within quantitative research a questionnaire was made to gather data that was published on social media platforms. The data was collected through convenience sampling within the population chosen. However, both ethical and societal issues have been taken into account while doing the questionnaire and conducting the data. The collected data was runned through SPSS to create statistical models and test the three hypotheses created. Thereafter it could be seen that hypothesis 1 was accepted and hypotheses 2 and 3 were rejected. This concluded that only perceived quality has a positive effect on customer satisfaction in a second hand online shopping context.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.