دانلود پایان نامه تاثیر نسل z بر استراتژی برندسازی بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ

عنوان فارسی

تاثیر نسل z بر استراتژی برندسازی بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ: چالش ها و مزیت های احتمالی پیش روی برندهای مد استارت آپ در سازگار شدن با اثر نسل z در استراتژی های برندسازی بین المللی شان، چه هستند؟

عنوان انگلیسی

The Impact of Generation-Z on International Branding Strategy An Analysis of Startup Fashion Brands What are the possible challenges and advantages faced by startup fashion brands in adapting to the Gen-Z effect in their international branding strategies

کلمات کلیدی :

  نسل z؛ استراتژی برندسازی بین المللی؛ برندسازی؛ برندهای مد کوچک؛ استارت آپ ها؛ شرکت های سرمایه گذاری مشترک جدید؛ رفتار مصرف کننده؛ پژوهش کیفی

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 94 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 158
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
249,900 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "تاثیر نسل z بر استراتژی برندسازی بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ: چالش ها و مزیت های احتمالی پیش روی برندهای مد استارت آپ در سازگار شدن با اثر نسل z در استراتژی های برندسازی بین المللی شان، چه هستند؟" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج تجربی 6. تجزیه و تحلیل و بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – این مطالعه، تاثیر ژرف نسل z بر استراتژی های برندسازی بین المللی بکار گرفته شده توسط استارت آپ های برند مد کوچک را مورد بررسی قرار می دهد. از آنجایی افراد عصر دیجیتال بین اواسط دهه 1990 و اوایل دهه 2010 متولد شده اند، نسل z، یک نیروی پویاست که رویکردهای بازاریابی سنتی را به چالش می کشد. با بررسی دقیق ویژگی ها و اولویت های متمایز آنها، هدف این پژوهش مشخص سازی نحوه شکل دادن طرز فکر و رفتارهای منحصربفرد نسل z توسط عرصه برندسازی است. با بهره گیری از یک رویکرد پژوهشی کیفی، این مطالعه از مصاحبه های نیمه ساختاریافته یک به یک ژرفی با صاحبان برندهای مد کوچک، استفاده می کند. تحلیل مضمونی برای کشف الگوها و مضامین بکار گرفته می شود و در نتیجه نگرش های ارزشمندی در مورد استراتژی های بکار گرفته شده توسط برندهای مد کوچک برای جذب کردن این بخش از مصرف کننده تاثیر گذار، حاصل شد. یافته ها، نگرش هایی را آشکار کردند و نشان دادند که تمایل نسل z به سمت اصلیت، مسئولیت اجتماعی و فردگرایی، بکارگیری استراتژی های برندسازی دقیقاً طراحی شده را می طلبد. استارت آپ های برند مد کوچک نسبت بهره برداری از قدرت رسانه های اجتماعی و تجربیات چندبعدی برای جلب توجه نسل z را درک کرده اند. استارت آپ های برند مد کوچک، با درک تاثیر نسل z بر استراتژی های برندسازی بین المللی می توانند در یک بازار بیش از پیش رقابتی دوام بیاورند و رشد کنند. دلالت های این پژوهش مربوط به صنعت مد، ارائه نگرش های ارزشمند برای بازاریابان و کارآفرینان جویای جذب نسل z در بخش مد می باشند.

چکیده انگلیسی

This study explores the profound impact of Generation Z (Gen Z) on the international branding strategies employed by small fashion brand startups. As digital natives born between the mid-1990s and early 2010s, Gen Z represents a dynamic force that challenges traditional marketing approaches. By delving into their distinct characteristics and preferences, this research aims to shed light on the ways in which Gen Z's unique mindset and behaviours shape the branding landscape. Drawing upon a qualitative research approach, this study employs in-depth one-on-one semi-structured interviews with small fashion brand owners. Thematic analysis is utilized to uncover patterns and themes, offering valuable insights into the strategies employed by small fashion brands to engage this influential consumer segment. Findings reveal insights and showcase that Gen Z's inclination towards authenticity, social responsibility, and individuality necessitates tailored branding strategies. Small fashion brand startups are compelled to harness the power of social media and immersive experiences to captivate Gen Z's attention. By comprehending the impact of Gen Z on international branding strategies, small fashion brand startups can adapt and thrive in an increasingly competitive market. The implications of this research concern the fashion industry, offering valuable insights for marketers and entrepreneurs seeking to engage with Gen Z within the fashion sector.

توضیحات

هنگام انجام پژوهش در مورد هر کدام از حیطه های علمی در جهان امروزی، در نظر گرفتن تاثیر بسزای جهانی شدن و دیجیتالی شدن درست از همان ابتدا، اجتناب ناپذیر است. جهانی شدن به صورت روابط بین کشورها، جوامع و سازمان ها تعریف می شود. اثر اساسی جهانی شدن، همانگونه که توسط محققین بیان شده، «خلق روابط و تغییرات جدید در ساختارها و در نتیجه بوجود آمدن رویدادهایی در یک قسمت جهان برای تاثیرگذاری بر یک جامعه در مکان دیگر است». از سوی دیگر، دیجیتالی شدن که یکی از تسهیل کننده های جهانی شده است، در حال ایجاد تحول در جنبه های فردی، سازمانی و اجتماعی به سمت تلفیق فناوریهای دیجیتال و خودکارسازی فرایندهای آنها می باشد. فرایندهای جهانی شدن و دیجیتالی شدن تاثیری ژرف بر همه جنبه های جامعه، و بخصوص عادات مصرف کننده ها و در نتیجه، بر نحوه اداره کسب و کارها در همه صنایع داشته اند.

این پایان نامه در 88 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز، بخشی از آن قرار داده شده است:

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 249,900 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه تاثیر نسل z بر استراتژی برندسازی بین المللی: تحلیل برندهای مد استارت آپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi