دانلود پایان نامه چالش طراحی سیاست عودت محصول به نفع مصرف کننده و شرکت

عنوان فارسی

عودت اقلام مد هرگز به این میزان آسان نشده است: یک مطالعه موردی چندگانه کیفی در مورد چالش طراحی یک سیاست عودت (باز پس گیری) که به نفع مصرف کننده، شرکت و محیط است

عنوان انگلیسی

Returning fashion items has never been easier: A qualitative multiple case study regarding the challenge of designing a return policy that benefits the consumer, the corporation and the environment

کلمات کلیدی :

  خرده فروشان اینترنتی؛ عودت محصول؛ مدیریت عودت؛ رفتار مصرف کننده؛ سیاست های عودت؛ لجستیک معکوس؛ مدیریت زنجیره تامین سبز؛ پایداری؛ صنعت مد و پوشاک

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 73 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 64
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
819,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "عودت اقلام مد هرگز به این میزان آسان نشده است: یک مطالعه موردی چندگانه کیفی در مورد چالش طراحی یک سیاست عودت (باز پس گیری) که به نفع مصرف کننده، شرکت و محیط است" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل و بحث و بررسی در مورد یافته های تجربی 5. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – یکی از نگرانی های رو به رشد در مورد محیط زیست در میان عموم مردم، تلاش کسب و کارها برای پیدا کردن مسیر خود به سمت کسب سهم بازار و سودآوری بیشتر است و مشتریانی که امروزه برای رسیدن به انعطاف پذیری بسیار زیاد در فرآیند خرید و عودت بخاطر رشد شدید تجارت الکترونیک، مورد استفاده قرار می گیرند. همه این مشاهدات را می توان حقیقت در نظر گرفت، اما آیا اینها با همدیگر همبستگی دارند هنگامی که یک مشتری یک جفت شلوار را امتحان می کند و تصمیم می گیرد آنها را به فروشنده پس بدهد؟ هدف و دلیل انجام این پایان نامه، حصول درک در مورد نحوه متوازن سازی نیازهای مصرف کنندگان، مسائل شرکت و نگرانی های زیست محیطی توسط خرده فروشان اینترنتی مد در سوئد هنگام طراحی سیاست عودت شان، می باشد. این پایان نامه به صورت یک مطالعه موردی چندگانه انجام شد و از یک روش پژوهش کیفی استفاده کرد که در آن داده های اولیه از شش مصاحبه نیمه ساختارمند عمقی با متخصصان این زمینه که نماینده خرده فروشان اینترنتی در صنعت مد بودند، گردآوری شدند. یافته های بدست آمده از این مصاحبه ها در زمینه قرار داده شدند، مورد بحث و تحلیل قرار گرفتند و با مجموعه مقالات پژوهش های قبلی با استفاده از یک رویکرد تحلیل مضمونی، مقایسه شدند. نویسندگان نتیجه گیری می کنند که حصول توازن در سیاست عودت، دشوار است. روش های اجتنابی مختلفی برای حفظ این توازن استفاده شده اند و رضایت مشتری به عنوان قسمتی حیاتی از فرآیند عودت، در نظر گرفته می شود. تعریف پایداری دشوار است و شرکت کنندگان این اصطلاح را به روش های مختلف تفسیر کرده اند. بنابراین، تحلیل تاثیر محیطی بخاطر عودت محصول، پیچیده است. اساساً، دانستن اینکه پایدارترین ابتکارعمل ها چه هستند دشوار است و با اینکه شرکت کنندگان ما در این مطالعه از تعدادی ابتکارعمل زیست محیطی استفاده کرده بودند، اما هنوز فضا برای بهبود وجود دارد. این پژوهش، دلالت های مدیریتی ارزشمندی را از جنبه جدید فراهم می کند که پژوهشگران باور دارند جامع تر هستند و توصیه هایی برای پژوهش های آتی در این زمینه پژوهشی، ارائه می دهد.

چکیده انگلیسی

An escalating concern about the environment amongst the general population, businesses trying to make their way forward on the hunt for market shares and profitability, and customers that nowadays are used to extreme flexibility in their purchase and return process due to the immense growth of e-commerce. These observations can all be considered facts, but do they correlate with each other when a customer tries on a pair of pants and decides to return them to the retailer? The purpose and reason for why this thesis was conducted was to gain an understanding of how fashion e-tailers in Sweden balance the needs of consumers, company finances and environmental concerns when designing their return policy. The thesis was conducted as a multiple case study, using a qualitative research method where the primary data was collected from six in-depth semi-structured interviews with practitioners within the field, representing e-tailers in the fashion industry. The findings obtained from the interviews were put in context, analysed, discussed and compared with literature from previous research using a thematic analysis approach. The authors can conclude that balance in the return policy is difficult to achieve. Various avoidance techniques are being used in order to maintain balance, and customer satisfaction is seen as a vital part of the return process. Sustainability is difficult to define and the participants interpreted the phrase in various ways. It was therefore complicated to analyse the environmental impact from product returns. Basically, it is difficult to know what the most sustainable initiatives are, and even though our participants take some environmental initiatives, there is room for improvement. The research provides valuable managerial implications from a new perspective that the researchers believe is more comprehensive, and gives suggestions for future research within the field of study.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 819,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه چالش طراحی سیاست عودت محصول به نفع مصرف کننده و شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi