دانلود پایان نامه ادراکات و چالش های متخصصان بازاریابی آنلاین

عنوان فارسی

ادراکات و چالش های متخصصان بازاریابی آنلاین: ادراک حرفه ای های بازاریابی آنلاین از چالش ها در فرآیند بهینه سازی کمپین آنلاین: یک مطالعه کیفی

عنوان انگلیسی

Perceptions and Challenges of Online marketing Professionals: Online marketing Professionals’ Perceptions of Challenges in the online campaign optimization process. A Qualitative Study.

کلمات کلیدی :

  کمپین های بازاریابی آنلاین؛ ادراک بازاریابان؛ فرآیند بهینه سازی؛ چالش ها؛ تئوری رفتار برنامه ریزی شده

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 94 دانشگاه : Jönköping University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 90
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
759,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "ادراکات و چالش های متخصصان بازاریابی آنلاین: ادراک حرفه ای های بازاریابی آنلاین از چالش ها در فرآیند بهینه سازی کمپین آنلاین: یک مطالعه کیفی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. تحلیل نتایج 6. نتیجه گیری 7. بحث و بررسی

ترجمه چکیده

چکیده – ادراک متخصصان بازاریابی اینترنتی در مورد چالش ها، اهمیت چشمگیری برای کمپین های بازاریابی و نرخ های تبدیل دارند. استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر متخصصان بازاریابی اینترنتی، برای رشد کسب و کارها و مشتریان (استفاده کننده از خدمات بازاریابی)، حیاتی می باشند. با این حال، بازاریابان با چندین چالش در بهینه سازی کمپین ها مواجه هستند و نحوه درک آنها می تواند بر کل نتیجه کمپین ها، موفقیت مشتریان و همچنین بازارهای خاص، تاثیر بگذارد. درک ادراکات آنها برای توسعه استراتژی های موثر و بهبود نرخ تبدیل، مهم است. بنابراین، هدف این پژوهش، بررسی ادراک در مورد چالش هایی است که بازاریابان از لحاظ بهینه سازی کمپین های بازاریابی اینترنتی با آنها مواجه می شوند. داده های مربوط به این پروژه کیفی از طریق مجموعاً 9 مصاحبه گردآوری شدند که 4 عدد از آنها تفصیلی بودند و 5 عدد از آنها برای تایید یا رد مضامین کشف شده انجام شدند. همه مصاحبه شونده ها، متخصصان بازاریابی آنلاین بسیار مجرب بودند که در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند. یافته های این مطالعه به 5 مضمون تقسیم شدند و هر مضمون یک قسمت چالش و یک قسمت راهکار دارد. متخصصان بازاریابی، این چالش ها را در راستای این 5 مضمون دیدند، هنگامی که کمپین ها برای افزایش نرخ تبدیل، بهینه سازی شدند. این 5 مضمون پوشش دهنده این موارد هستند: (1) ارتباطات با مشتری (2) روش های بکار گرفته شده (3) عوامل درونی (4) عوامل برونی و (5) چارچوب زمانی. بازاریابان، چالش های مطرح شده در موضوع مطالعه شده ما را همسو با این 5 عامل مشخص شده دانستند: (1) عدم درک همدیگر در ارتباط با مشتری (2) ایده شفافی در مورد نوع روش هایی که می توانند کارآمد باشند وجود ندارد (3) اثر محدودی بر عوامل درونی شرکت دارند (4) عوامل برونی باعث ناهنجاری و ناهماهنگی می شوند (5) عدم وجود اهداف بلندمدت. بوسیله ارتباطات متمرکز بر مشتری، ایده های شفاف، یک رویکرد تصمیم گیری بخوبی طراحی شده، استراتژی های متناسب با بازار و اهداف بلند مدت می توان بر این چالش ها فائق آمد.

چکیده انگلیسی

Online marketing professionals' perceptions about the challenges have got huge importance on marketing campaigns and conversion rates. Online marketing professionals' effective digital marketing strategies are crucial for businesses and clients to grow. However, marketers are facing several challenges in optimizing campaigns, and how they perceive them can affect the whole outcome of the campaigns, the clients' success, as well as certain markets. Understanding their perceptions is important for developing effective strategies and improving conversion rates. Therefore, this research aims to explore the perceptions of challenges that marketers are facing when it comes to optimizing online marketing campaigns. The data for this qualitative project was collected through a total of 9 interviews, of which 4 were in-depth, and 5 were conducted to support or refute the discovered themes. All of the interviewees are highly-experienced online marketing professionals who are currently working in this field. The findings of this study are divided into 5 themes, and each theme has a challenge and a solution part. Marketing professionals can perceive the challenges along these 5 themes when optimizing campaigns to improve conversions. These 5 themes cover: (1) client communication, (2) applied methods, (3) internal factors, (4) external factors, and (5) timeframe. The marketers perceive the challenges in our studied topic along the 5 identified factors below: (1) do not understand each other with the client, (2) there is no clear idea about what kind of methods can work, (3) they have a limited effect on the company's internal factors, (4) external factors cause an anomaly, (5) lack of long-term goals. They can overcome these with client-centric communication, clear ideas, a well-thought-out decision-making approach, market-appropriate strategies, and long-term goals.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 759,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه ادراکات و چالش های متخصصان بازاریابی آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi