دانلود پایان نامه چالش های بازاریابی دیجیتال پیش روی SME های کشورهای در حال توسعه
عنوان فارسی |
چالش های بازاریابی دیجیتال که SME های کشورهای در حال توسعه با آنها مواجه هستند: مطالعات موردی چند کشوری از بنگلادش و سری لانکا |
عنوان انگلیسی |
Digital Marketing Challenges Face by SMEs in Developing Countries: Cross country case studies from Bangladesh and Sri Lanka |
کلمات کلیدی : |
  SME ها؛ بازاریابی دیجیتال؛ کانال های بازاریابی دیجیتال؛ بازاریابی اینترنتی؛ اکوسیستم بازاریابی دیجیتال؛ چالش های بازاریابی دیجیتال؛ رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی دیجیتال در کشورهای در حال توسعه |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 68 | دانشگاه : Halmstad University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 152 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. داده های تجربی 5. تحلیل داده های تجربی 6. نتیجه گیری
چکیده – مقدمه و صورت مسئله: بسیاری از کشورهای در حال توسعه بر شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) تاکید و توجه می کنند که این بخاطر مشارکت اقتصادی قابل توجه آنها می باشد. توسعه سریع بازاریابی دیجیتال بر بسیاری از جنبه های تجاری مختلف SME ها، شامل تغییرات در محیط های داخلی و بیرونی کسب و کارها و رفتار مشتری، تاثیر دارد. با این حال، بخاطر چالش های مختلفی که SME ها در کشورهای در حال توسعه مانند بنگلادش و سری لانکا در بکارگیری و اجرای کانال های بازاریابی دیجیتال مواجه می شوند، قادر به کسب مزایای واقعی بازاریابی دیجیتال می باشند. علاوه بر آن، مرسوم نیست که یک شناسایی و دسته بندی هماهنگ این موانع درونی و برونی بر اجرای بازاریابی دیجیتال SME های کشورهای در حال توسعه، انجام شود. هدف پژوهش: هدف اصلی این پژوهش، بررسی آن چالش های بازاریابی دیجیتال است که SME ها در کشورهای در حال توسعه با آنها مواجه می شوند. این مطالعه بر بررسی چالش های درونی و بیرونی که SME ها در اجرای بازاریابی دیجیتال دارند تمرکز کرده است. پرسش پژوهشی: برای رسیدن به هدف و توجیه این مطالعه، پرسش پژوهشی زیر مطرح می شود: «چالش های بازاریابی دیجیتال که SME های بنگلادش و سری لانکا با آنها مواجه می شوند، چه هستند؟» روش تحقیق: این مطالعه از یک روش مطالعه موردی کیفی با یک رویکرد پژوهشی استنتاجی استفاده کرده است. برای دستیابی به هدف این مطالعه و پاسخ به پرسش پژوهشی، داده های تجربی براساس داده های اولیه ارائه شدند. داده های اولیه از چهار مصاحبه تفصیلی انجام شده با SME های بنگلادش و سری لانکا گرد آوری شدند. داده های ثانویه به عنوان قسمتی از یک مطالعه اکتشافی استفاده شدند تا موضوع درک شود و مرور مقالات، قالب ریزی شود. یافته ها: از طریق یافته های این پژوهش، چالش های درونی و برونی مختلفی که SME های بنگلادشی و سری لانکایی هنگام انجام بازاریابی دیجیتال با آنها مواجه می شوند، شناسایی شده اند. چالش های پیش روی SME ها در هر دو کشور، بین هر دو مشترک هستند. مهمترین چالش های داخلی توصیف شده عدم وجود متخصصان ماهر برای انجام بازاریابی دیجیتال داخلی، عدم وجود دانش در مدیران/کارفرمایان در مورد بازاریابی دیجیتال و هزینه بالای استارت آپ، عنوان شده اند. از سوی دیگر، عمده ترین چالش برونی، عدم اعتماد مشتری و پذیرش ابزارهای بازاریابی دیجیتال و افزایش رقابت می باشند. محدودیت مطالعه: این پژوهش به SME های بنگلادشی و سری لانکایی محدود بود و تنها چهار مطالعه موردی برای گردآوری داده های اولیه برای این مطالعه انجام شد.
پروپوزال مرتبط با این پایان نامه | دانلود پروپوزال تاثیر ابزارهای بازاریابی اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کننده |
ترجمه مقاله مرتبط با این پایان نامه | دانلود ترجمه مقاله پیشینه های صلاحیت بازاریابی SME ها برای عملکرد بین المللی |
Background and Problem: Many developing countries place emphasis on small and medium-sized enterprises (SMEs) because of their significant economic contribution. The rapid development of digital marketing has an effect on many different business aspects of SMEs, including changes to the internal and external environments of businesses and customer behavior. However, due to the various challenges that SMEs in developing countries like Bangladesh and Sri Lanka face in adopting and executing digital marketing channels, they were unable to gain the real advantages of digital marketing. Furthermore, it is uncommon to find a consistent identification and classification of these internal and external hurdles to the digital marketing execution of developing countries' SMEs. Research purpose: The primary purpose of this research is to investigate the digital marketing challenges SMEs face in developing countries. The study has been focused on examining both external and internal challenges that SMEs face in executing digital marketing. Research question: To fulfill the goal and justify this study, the following research question is created: ¨What are the digital marketing challenges faced by SMEs in Bangladesh and Sri Lanka?¨ Research method: This study used a qualitative case study methodology with a deductive research approach. In order to achieve the study's objective and answer the research question, empirical data was presented based on primary data. Primary data were collected from four in-depth interviews conducted with SMEs in Bangladesh and Sri Lanka. Secondary data has been used as a part of an exploratory study to understand the subject and frame the literature review. Findings: Through the finding of this research have identified different internal and external challenges that SMEs in Bangladesh and Sri Lanka face when they perform digital marketing. The challenges faced by SMEs from both countries are reflected to be common between the two countries. The most highlighted internal challenges described a lack of skilled professionals to perform in-house digital marketing, a lack of knowledge of the owners /managers on digital marketing, and high startup cost. On the other hand, the most highlighted external challenge is the customer's lack of trust and acceptance of digital marketing tools and increased competition. Study limitation: This research is limited to SMEs in Bangladesh and Sri Lanka, and only four case studies have been conducted to gather primary data for the study.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.