دانلود پایان نامه درک رابطه بین پاسخ هیجانی افراد و قصد حفاظت از محیط زیست

عنوان فارسی

درک رابطه بین پاسخ هیجانی افراد و قصد حفاظت از محیط زیست – یک پژوهش کمیتی در زمینه تبلیغات خدمات دولتی

عنوان انگلیسی

Understanding the Relationship between Individuals’ Emotional Response and Environmental Protection Intentions - A Quantitative Research in the Context of Public Service Advertisements

کلمات کلیدی :

  احساسات؛ پاسخ هیجانی مثبت؛ پاسخ هیجانی منفی؛ هدف؛ تبلیغات خدمات عمومی (PSA)؛ قالب بندی پیام؛ حفاظت از محیط زیست

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 85 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 80
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
459,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "درک رابطه بین پاسخ هیجانی افراد و قصد حفاظت از محیط زیست – یک پژوهش کمیتی در زمینه تبلیغات خدمات دولتی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. مدل مفهومی 4. روش 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و تحقیقات آتی

ترجمه چکیده

چکیده – پیشینه: حفاظت از محیط زیست مستلزم این است که همه در این دنیا با هم عمل کنند. اگر افراد بیشتری قصد حفاظت از محیط زیست را داشته باشند، افراد بیشتری و احتمال بیشتری برای اقدام برای حفاظت از محیط زیست دارند. به منظور جلب توجه افراد به مسائل زیست محیطی، برخی موسسات غیرانتفاعی و سازمان های دولتی اقدام به انتشار آگهی های خدمات عمومی کرده اند. به عنوان راهی برای ساخت تبلیغات، قالب بندی پیام می تواند با انتقال اطلاعات مثبت یا منفی، واکنش های احساسی افراد را نسبت به محتوای تبلیغات خدمات عمومی بیدار کند. اطلاعات مثبت می تواند احساسات مثبت افراد را برانگیزد، در حالی که اطلاعات منفی می تواند باعث واکنش های هیجانی منفی افراد شود. پاسخ های هیجانی می تواند بر افراد تأثیر بگذارد. بنابراین، این مقاله به این موضوع می پردازد که آیا بین پاسخ های هیجانی و قصد، رابطه وجود دارد یا خیر. هدف: هدف این پایان نامه توضیح این است که چگونه واکنش هیجانی به قالب بندی پیام در تبلیغات خدمات عمومی بر قصد افراد در حفاظت از محیط زیست تأثیر می گذارد. روش تحقیق: این پایان نامه از یک رویکرد قیاسی پیروی می کند. بنابراین روش تحقیق کمیتی در این مقاله به کار گرفته شده است. روش گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد که نویسندگان پرسشنامه خود تکمیلی را طراحی و به صورت آنلاین ارسال کرده اند. قبل از ارسال پرسشنامه، یک پیش آزمون در مقیاس کوچک از سوالات انجام شد. سپس پرسشنامه به صورت آنلاین قرار گرفت و در نتیجه نویسندگان 590 پاسخ معتبر دریافت کردند. پس از آن، نویسندگان از SPSS به عنوان ابزار فنی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کردند. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از کدگذاری، تحلیل توصیفی، آلفای کرونباخ، تحلیل همبستگی و تحلیل رگرسیون خطی چندگانه استفاده شد. یافته ها: این مطالعه نشان داد که پاسخ های هیجانی مثبت به فریم های پیام مثبت در PSA تأثیر مثبتی بر قصد افراد برای حفاظت از محیط زیست دارد. به علاوه، مشخص شد که احساسات منفی تأثیر مثبتی بر چارچوب بندی پیام های منفی در PSA در رابطه با نیات افراد برای محافظت از محیط زیست ندارد. نتیجه گیری: این مطالعه نشان می دهد که پاسخ های هیجانی مثبت به تصاویر PSA که پیام های مثبت را به تصویر می کشند، تأثیر مثبتی بر اهداف حفاظت از محیط زیست دارد. از دیدگاه پاسخ عاطفی مثبت، محققان دریافتند که استفاده از محیط های طبیعی در تصاویر PSA باعث ایجاد احساسات مثبت قوی در پاسخ دهندگان می شود و می تواند سطوح بالاتری از لذت و شادی و همچنین سطوح پایین تری از حیرت را ایجاد کند. علاوه بر این، اگرچه پیام های منفی در تصاویر PSA می توانند احساسات منفی (ترس، گناه و غم) را در افراد ایجاد کنند، اما بر قصد افراد برای محافظت از محیط تأثیر نمی گذارند. بنابراین واکنش های هیجانی منفی بر قصد محافظت از محیط زیست تأثیر نمی گذارند.

چکیده انگلیسی

Background: The protection of the environment requires everyone in this world to act together. If more individuals have the intention to protect the environment, then more individuals and a higher probability of taking action to protect the environment. In order to arouse individuals' attention to environmental issues, some non-profit organizations and government agencies have released public service advertisements. As a way of constructing advertisements, message framing can awaken individuals' emotional responses to the content of public service advertisements by conveying positive or negative information. Positive information can arouse individuals' positive emotions, while negative information can cause individuals' negative emotional reactions. Emotional responses could have an impact on individuals. Therefore, this article focuses on whether there is a relationship between emotional responses and intention. Purpose: The purpose of the thesis is to explain how the emotional response to the message framing in public service advertisement impact individuals’ intention to protect the environment. Methodology: This thesis followed a deductive approach; thus, the quantitative research method is applied to this paper. The data collection method is the questionnaire, the authors designed a self-completed questionnaire, and it was sent out online. Before the questionnaire sent, there was a small-scale pretest of the questions was conducted. Then, the questionnaire was posted online, and the authors received 590 valid responses as a result. Afterward, the authors used SPSS as the technical tool to analyze the data. Coding, descriptive analysis, Cronbach’s alpha, correlation analysis, and multiple linear regression analysis were used to analyze the data and test the hypothesis. Findings: This study found that positive emotional responses to positive message frames in PSAs had a positive impact on individuals' intentions to protect the environment. In addition, negative emotions were found to have no positive effect on negative message framing in PSAs in relation to individuals' intentions to protect the environment. Conclusion: This study shows that positive emotional responses to PSA images depicting positive messages have a positive impact on environmental conservation intentions. From a positive emotional response perspective, the researchers found that the use of natural environments in PSA images elicited strong positive emotions in respondents and could trigger higher levels of pleasure and happiness, as well as lower levels of awe. In addition, although negative messages in PSA images can trigger negative emotions in individuals (fear, guilt, and sadness), they do not affect individuals' intention to protect the environment. Thus negative emotional reactions do not affect the intention to protect the environment.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 459,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه درک رابطه بین پاسخ هیجانی افراد و قصد حفاظت از محیط زیست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi