دانلود پایان نامه آیا وجهه برند سبز، ناجی رفاه مصرف کنندگان است؟

عنوان فارسی

آیا وجهه برند سبز، ناجی تندرستی مصرف کنندگان است؟ بررسی نحوه تحت تاثیر قرار گرفتن تندرستی فردی مصرف کنندگان توسط وجهه برند سبز

عنوان انگلیسی

Is Green brand image the saviour of consumers' well-being? An exploration on how consumers' subjective well-being can be influenced by green brand image

کلمات کلیدی :

  وجهه برند سبز؛ رفاه و بهزیستی فردی؛ نوع دوستی؛ خودانگاره

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 86 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 81
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
749,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "آیا وجهه برند سبز، ناجی تندرستی مصرف کنندگان است؟ بررسی نحوه تحت تاثیر قرار گرفتن تندرستی فردی مصرف کنندگان توسط وجهه برند سبز" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش 4. بررسی تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و تحقیقات آینده

ترجمه چکیده

چکیده – پیشینه: رفاه فردی، یک مفهوم بیش از پیش مهم در زمینه پژوهش های مصرف کننده است. بنابراین، مطالعات قبلی تاکنون قابلیت وجهه برند و انواع دیگر وجهه ها برای تاثیرگذاری بر اجزاء جداگانه رفاه فردی، عمدتاً رضایت از زندگی، اثر مثبت و منفی را نشان داده اند. این پدیده فقط به برندسازی سبز مربوط نمی شود، زیرا رفتار پایدار از لحاظ زیست محیطی نیز نشان داده که بر اجزای معینی از رفاه فردی تاثیر می گذارد. تمرکز این مطالعه بر حل یک شکاف نظری است که در آن رفاه فردی به عنوان یک پدیده همراه با سه مورد از اجزای آن هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته اند و در عین حال اهمیت بهزیستی فردی برای مصرف کنندگان تشخیص داده شده است. هدف: هدف این پژوهش، بررسی این است که چگونه بهزیستی فردی مصرف کنندگان می تواند تحت تاثیر وجه یک برند سبز قرار گیرد. روش تحقیق: برای بررسی دقیق این موضوع، یک ماهیت کیفی بکار گرفته شد. پس از آن مواد و مطالب کیفی از طریق 16 مصاحبه نمیه ساختارمند، حاصل شدند. برای استخراج ماهیت مواد تجربی، این مقاله یک روش کدگذاری الهام گرفته از نظریه زمینه ای را پیاده سازی کرد. طبقه بندی ها و مفاهیم حاصله در تحلیل مواد تجربی مورد استفاده قرار گرتند. یافته ها: یافته های اصلی فراهم شده توسط این مطالعه نشان می دهند که وجهه برند سبز قادر به تاثیرگذاری مثبت بر سلامت فردی، از طریق تاثیر مثبتش بر رضایت از زندگی و اجزاء آن و همچنین از طریق ایجاد تاثیر مثبت و در عین حال حداقل کردن تاثیر منفی در زمینه تعامل با برندهایی که یک وجهه سبز دارند، می باشد. این یافته ها دلالت های نظری و عملی جهت بحث بیشتر دارند. نتیجه گیری: این مقاله دریافت که یک وجهه برند سبز می تواند بخاطر نوعدوستی و خودانگاره، بر رفاه فردی مصرف کننده تاثیر بگذارد.

چکیده انگلیسی

Background: Subjective-well being is an increasingly important concept within consumer research. Previous studies have thus far shown the capability of brand image and other types of image to influence separate components of subjective well-being, mainly life satisfaction, positive and negative affect. This phenomenon is relevant not least in terms of green branding, as environmentally sustainable behaviour has been shown to also influence certain components of subjective well-being. The study focuses on resolving a theoretical gap in which subjective well-being as a phenomenon with all three of its components has not yet been studied, while recognising the importance of subjective well-being for consumers. Purpose: The purpose of this research is to explore how consumers' subjective well-being can be influenced by a green brand image Method: In order to explore the field properly a qualitative nature was adopted. The qualitative material was thereafter gained through 16 semi structured interviews. To capture the essence of the empirical material the paper implemented a coding method inspired by grounded theory. The resulting categories and concepts were used in the analysis of the empirical material. Findings: The main findings brought forth by this study showcase that green brand image is able to positively influence subjective well-being, through its positive impact on life satisfaction and its components, as well as through eliciting positive affect while minimising negative affect within the context of engaging with brands that present a green image. These findings have both theoretical and practical implications further discussed. Conclusion: In concluding remarks this paper discovered that a green brand image could influence consumer Subjective well-being due to altruism and self-image.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 749,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه آیا وجهه برند سبز، ناجی رفاه مصرف کنندگان است؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi