دانلود پایان نامه تاثیر رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید سبز مصرف کننده
عنوان فارسی |
تاثیر رسانه های اجتماعی (پولی، کسب شده، تملک یافته) بر رفتار خرید سبز مصرف کننده در بازار چین – یک پژوهش کمیتی |
عنوان انگلیسی |
The effect of social media (Paid, Earned, Owned) on consumer green purchase behaviour in Chinese market: A Quantitative Research |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ رسانه های تملک یافته؛ رسانه های کسب شده؛ رسانه های پولی؛ رفتار خرید سبز |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 89 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 94 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. مشارکت 9. محدودیت های تحقیق 10. پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
چکیده – مقدمه: با آگاهی بیشتر مردم در مورد حفاظت از محیط زیست، خرید سبز به تدریج به یک روند میان مصرف کنندگان تبدیل می شود. رسانه های اجتماعی، به عنوان یک رویکرد بازاریابی نوظهور، بتازگی توجه و کاربرد شرکت های بیشتری را به خود جلب کرده است. بنابراین، این مطالعه، رابطه بین انواع مختلف رسانه های اجتماعی و رفتار خرید سبز را مورد بررسی قرار خواهد داد. هدف: هدف این مطالعه، بررسی این است که بازاریابی رسانه های اجتماعی (رسانه های تملک یافته، کسب شده و پولی) چه تاثیری بر رفتار خرید سبز مصرف کننده در بازار چین دارد. روش تحقیق: این مطالعه براساس مثبت گرایی است و محققان این مطالعه را از طریق یک رویکرد پژوهشی کمیتی با تهیه یک پرسشنامه آنلاین قابل سنجش و قرار دادن آنها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف، انجام دادند. پاسخگران این مطالعه در محدوده سنی بین 18 تا 39 سال بودند و به میزان زیادی طرفداران و فالورهای رسانه های اجتماعی بودند. در آخر، محققان 264 پرسشنامه موثر را گردآوری کردند و آنها را وارد SPSS کردند و داده ها را از طریق تحلیل های توصیفی و رگرسیون چندگانه، آزمون های KMO و آلفاهای کرونباخ، تحلیل کردند. یافته ها: انواع مختلفی از بازاریابی رسانه های اجتماعی (تملک یافته، کسب شده و پولی) تاثیر مثبتی بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان چینی دارند.
پایان نامه مرتبط با موضوع | دانلود پایان نامه نحوه تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری مصرف کننده |
ترجمه مقاله مرتبط | دانلود ترجمه مقاله ضرورت تحلیل احساسات و عقیده کاوی در رسانه های اجتماعی |
Background: As people become more aware of environmental protection, green purchasing has gradually become a trend among consumers. Social media, as an emerging marketing approach, has also started to gain more and more companies' attention and application. Therefore, this study will explore the relationship between different types of social media and green purchasing behaviour. Purpose: The aim of this paper is to explain how social media marketing (Owned Media, Earned Media and Paid Media) affects consumer' green purchasing behaviour in Chinese market. Methodology: This study is based on positivism, and the researchers conducted the study through a quantitative research approach by developing a quantifiable online questionnaire and placing it on different social media platforms. The respondents of this study were in the age range of 18 to 39 years old, and they were highly followers of social media. Finally the researchers collected 264 effective questionnaires and entered them into SPSS and analyzed the data through descriptive and multiple regression analyses, KMO tests and Cronbach's Alphas. Findings: The different types of social media marketing (Owned Media, Earned Media, and Paid Media) have a positive impact on Chinese consumers' green purchasing behaviour.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.