دانلود پایان نامه خلق ارزش مشتری: عملیاتی سازی و ارزیابی کسب و کارهای جهانی شده

عنوان فارسی

خلق ارزش مشتری: عملیاتی سازی، ارزیابی و چالش هایی برای کسب و کارهای جهانی شده

عنوان انگلیسی

Customer Value Creation: Operationalization, evaluation, and challenges to globalized businesses

کلمات کلیدی :

  خلق ارزش برای مشتری؛ ارزش؛ دیجیتالی سازی؛ اجرا و ارزیابی خلق ارزش و چالش ها برای کسب و کارهای جهانی

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 45 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 48
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
379,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "خلق ارزش مشتری: عملیاتی سازی، ارزیابی و چالش هایی برای کسب و کارهای جهانی شده" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تحلیل موضوعی و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

شرکت ها نیاز به جذب مشتریان جدید، حفظ آنها و حصول یک مزیت رقابتی در عرصه بازار جهانی دارند. هنگامی که شرکت ها برای مشتریان ارزش قائل شوند، سود شرکت، سهم بازار و وفاداری مشتری افزایش می یابد. این مطالعه، ارزیابی اجرا و چالش هایی که سازمان هنگام خلق ارزش برای مشتری مواجه می شود را مورد بررسی قرار می دهد. این مطالعه از یک طراحی پژوهشی کیفی استفاده می کند تا داده های مصاحبه با اعضای سازمان DHL را گردآوری کند. این مطالعه نشان داد که خلق ارزش برای مشتری از طریق یک مکانیزم بازخورد نظرسنجی ارزیابی، تماس پیگیری و سیستم رهگیری آنلاین، ارزیابی می شود. تعدادی از مسائل خاطر نشان شده در این مطالعه، کاربرد مناسبی از داده های گردآوری شده ندارند، داده ها از مشتریان مناسب گردآوری نشده اند، داده های با ارزش وجود ندارند و انجام رویه های خلق ارزش مشتری، هزینه زیادی دارند. این نتیجه نشان می دهد که سازمان ها از خلق ارزش برای مشتری سود می برند، اما تعدادی از چالش ها مرتبط می باشند.

چکیده انگلیسی

Companies need to attract new customers, retain them, and gain a competitive advantage in this global market era. When companies value customers, it increases company profit, market share, and customer loyalty. The study investigates the operationalization evaluation and challenges the organization faces while creating customer value. The study used a qualitative research design to obtain data researcher interviewed DHL organization members. The study indicated that customer value creation is evaluated through a survey feedback mechanism, feedback call and online tracking system. Some of the issues highlighted in the study are no proper usage of collected data, data not collected from the right customers, missing value data and the high cost of conducting customer value creation procedures. The result indicates that organizations benefit from creating customer value, but some challenges are associated.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 379,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه خلق ارزش مشتری: عملیاتی سازی و ارزیابی کسب و کارهای جهانی شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi