دانلود پایان نامه رابطه بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده و تاییدات اینفلوئنسر

عنوان فارسی

چقدر تاثیرگذار هستند؟ یک مطالعه اکتشافی در مورد رابطه بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده و تاییدات اینفلوئنسر

عنوان انگلیسی

How Influential Are They? An explorative study into the relationship between consumer-based brand equity and influencer endorsements

کلمات کلیدی :

  اینفلوئنسر؛ تاییدات اینفلوئنسر؛ ارزش ویژه برند؛ وفاداری به برند؛ وجهه برند؛ آگاهی از برند؛ اعتماد؛ دانش؛ تخصص؛ اصالت

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 93 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 78
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
639,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "چقدر تاثیرگذار هستند؟ یک مطالعه اکتشافی در مورد رابطه بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده و تاییدات اینفلوئنسر" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل 5. نتیجه گیری 6. پیشنهادات 7. محدودیت ها

ترجمه چکیده

چکیده – هدف: هدف این مطالعه، بررسی رابطه بین تاییدات یک اینفلوئنسر در مورد یک برند، و ارزش ویژه برند حاصله در ذهن یک مصرف کننده، می باشد. پرسش پژوهشی: به چه نحو تاییدات یک اینفلوئنسر بر ارزش ویژه برند یک مصرف کننده تاثیر می گذارد؟ طراحی، روش تحقیق و رویکرد: نویسندگان این پایان نامه از یک رویکرد کیفی و ساختار استنتاجی استفاده کردند. بخاطر ماهیت اکتشافی این پایان نامه، نویسندگان 10 مصاحبه نیمه ساختارمند انجام دادند. این روش، اطلاعات بسیار زیادی حاصل کرد که سپس برای فرآیند تحلیل، کدگذاری شدند. یافته ها: یافته های این پژوهش، یک رابطه قوی بین مشارکت فراوان اینفلوئنسر و آگاهی از برند از طریق تاییدات، بیان می کنند. همچنین، یک رابطه مثبت بین رابطه با یک اینفلوئنسر وجود دارد. علاوه برآن، اعتماد به اینفلوئنسرها از طریق دو مولفه بوجود می آید: دانش/تخصص و اصالت؛ با این حال اعتماد بر وفاداری به برند تاثیر نمی گذارد. محدودیت ها: مصاحبه ها به زبان انگلیسی انجام شدند با اینکه زبان انگلیسی زبان اول هیچکدام از شرکت کنندگان نبود و این باعث مقداری سردرگمی شد هنگامی که شرکت کنندگان مجبور بودند به زبان ساده اصطلاحات فنی تر را توضیح دهند. علاوه بر آن، این ممکن است از توانایی آنها در بیان 100% دقیق خود جلوگیری کند، با این حال، محققان اطمینان حاصل کردند که برای هر سوال، پاسخ تفصیلی بگیرند و درترجمه هیچ چیزی از قلم نیافتد.

چکیده انگلیسی

Purpose: This paper aims to explore the relationship between an influencer’s endorsement of a brand and the subsequent brand’s equity within a consumer’s mind. Research Question: How will an influencer endorsement influence a consumer’s brand equity? Design, Methodology, and Approach: The authors of this paper used a qualitative approach, inductive structure. Due to the explorative nature of this paper, the authors have conducted 10 semi-structured interviews. This method generated a depth of information which was then coded for the analysis process. Findings: The findings of the research suggest a strong relation between frequent engagement from the influencer and brand awareness through endorsement. There is also a positive association between the relationship with an influencer. Furthermore, trust in influencers is built through two components, knowledge/expertise and authenticity, however, trust does not influence brand loyalty. Limitations: The interviews were conducted in English although English was not the first language for any of the participants, this caused some confusion when the interviewees had to explain the more technical terms in simplified language. Furthermore, this may have hindered their ability to express themselves 100% accurately, however, the researchers made sure to get a detailed answer for every question to ensure nothing was lost in translation.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 639,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه رابطه بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده و تاییدات اینفلوئنسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi