دانلود پایان نامه بررسی اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی توسط هوش مصنوعی

عنوان فارسی

آیا مصرف کنندگان به آن اعتماد می کنند؟ بررسی اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی توسط هوش مصنوعی

عنوان انگلیسی

Do consumers trust it - Exploring consumers trust in artificial intelligence personalization

کلمات کلیدی :

  هوش مصنوعی؛ شخصی سازی؛ شخصی سازی هوش مصنوعی؛ اعتماد مصرف کننده؛ یکپارچگی؛ اخلاق، پذیرش؛ بازاریابی

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 86 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 39
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
639,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "آیا مصرف کنندگان به آن اعتماد می کنند؟ بررسی اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی توسط هوش مصنوعی" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. بررسی تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری 7. محدودیت ها و پژوهش های آتی

ترجمه چکیده

چکیده – مقدمه: می توان مشاهده نمود که رویکردهای شخصی سازی با «هوش مصنوعی» (AI) به میزان روز افزونی در جامعه امروزی و در کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد تا رفتار مصرف کنندگان هنگام استفاده از آنها تحلیل شود و مشاغل نمونه متناسب با شخصیتشان برای آنها یافته شود. شخصی سازی بوسیله هوش مصنوعی، پیام های منحصربفردی را به یک فرد براساس داده های قبلیشان تحویل می دهد تا تجربه مصرف کننده را بهبود بخشند. پژوهش های قبلی دیدگاه مصرف کننده در ترکیب با اعتمادشان در مورد شخصی سازی AI را مورد توجه قرار نداده اند. از آنجایی که شخصی سازی AI می تواند برای بطور کل جامعه، و بخصوص برای ذینفعان، سیاست گذاران، شرکت ها و مصرف کنندگان مفید باشد، درک دیدگاه مشتریان اکنون مهمتر از گذشته است. هدف: هدف این مطالعه بررسی اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی بوسیله AI است. روش تحقیق: از آنجایی که این پایان نامه دوره کارشناسی، هدفش رفع خلاء پژوهشی در فراهم کردن دیدگاه در مورد اعتماد مشتریان به شخصی سازی توسط AI است، یک رویکرد پژوهشی کیفی استفاده شد که در آن هفت مصاحبه نیمه ساختارمند انجام شدند. بنابراین، دیدگاه عمیقی در مورد موضوع مدنظر حاصل شد که این امر انعطاف پذیری در گردآوری داده ها را ممکن ساخت. یک راهنمای مرتبط با مصاحبه تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت تا مصاحبه ها در مسیر و موضوع خود باقی بمانند. نمونه گیری با روش هدفمند صورت گرفت تا از تجربیات قبلی اطمینان حاصل شود و بنابراین احتمال پاسخ به پرسش ها افزایش یابد. یافته ها: این پایان نامه کارشناسی سه یافته اصلی از نظر اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی بوسیله AI شناسایی کرد که عبارتند از «تاثیر اعتماد، عدم اعتماد و بدبینی». نتیجه گیری: مشاهده شد که سه جنبه اعتماد مصرف کننده به شخصی سازی با AI، قدری با هم ارتباط دارند و بیانگر این است که مشتریان به روش های مختلف اعتماد، بی اعتمادی یا بدبینی خود را بوجود می آورند.

چکیده انگلیسی

Background: Artificial intelligence (AI) personalization approaches can increasingly be seen used in society today from businesses using it to analyze the behavior of their consumers to consumers using it to find for example jobs that match their persona. AI personalization delivers unique messages to an individual based on their previous data to improve the consumer experience. Previous research has not focused from the perspective of the consumer in combination with their trust towards AI personalization. Since AI personalization could be beneficial for society at large, stakeholders, policymakers, companies and the consumers, the understanding of consumers' perspectives are now more important than ever. Purpose: The purpose of this study is to explore consumers' trust towards AI personalization. Methodology: Since this bachelor thesis aims to fill a gap in the literature on providing insight on consumers' trust towards AI personalization, a qualitative research approach was used where seven semi-structured interviews were performed. Thus, gaining a deep insight of the subject in question which allowed for flexibility in the data collection. An interview guide was prepared and used to help guide the interviews to stay on topic. The sample method was made with purposive sampling to ensure previous experience and therefore the possibility to answer the questions asked. Findings: This bachelor thesis identified three main findings in regards to consumers’ trust towards AI personalization to be influence of trust, mistrust and skepticism. Conclusion: Concluding the thesis, three aspects of consumers' trust towards AI personalization was found having somewhat of a connection with each other implying that consumers base their trust, mistrust or skepticism differently.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 639,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه بررسی اعتماد مصرف کنندگان به شخصی سازی توسط هوش مصنوعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi