دانلود پایان نامه مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز

عنوان فارسی

انتخاب عالی و سبز لوازم آرایشی: مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز

عنوان انگلیسی

The great and green cosmetic choice: A quantitative study explaining behavioral intentions behind purchasing green cosmetic products

کلمات کلیدی :

  محصولات آرایشی سبز؛ TPB؛ قصدهای رفتاری؛ پایداری؛ رفتار مصرف کننده

رشته های مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 94 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 84
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
649,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "انتخاب عالی و سبز لوازم آرایشی: مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت بازاریابی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و تحقیقات آتی

ترجمه چکیده

چکیده – هدف: هدف این پایان نامه، تبیین تاثیرات نگرش، هنجارهای فردی و کنترل رفتاری ادراکی بر قصد خرید لوازم آرایشی سبز توسط مصرف کنندگان سوئدی است. روش تحقیق: این پایان نامه از یک تحلیل رگرسیون چندگانه براساس یک پرسشنامه خوداظهاری آنلاین با پاسخگرهایی در چارچوب نمونه گیری مصرف کنندگان دو هزاره و نسل z، استفاده می کند. نتایج: این پایان نامه در می یابد که نگرش، هنجار فردی و کنترل رفتاری ادراک شده می توانند تاثیر مثبتی بر قصد خرید لوازم آرایشی سبز داشته باشند. اصالت/ارزش: آزمون کردن مدل TPB به صورت قبلاً بکار گرفته شده در پژوهش مصرف لوازم آرایشی سبز در یک بازار رو به رشد بسیار رقابتی سبزتر محصولات مراقبت فردی سوئد.

چکیده انگلیسی

Purpose - The purpose of this thesis is to explain the impacts of attitude, subjective norms and perceived behavioral control on Swedish consumers' intentions to purchase green cosmetics. Methodology - This thesis utilizes a multiple regression analysis based on an online self-completion questionnaire with respondents inside the sampling frame of Swedish Millennials and generation z consumers. Results - This thesis provides an understanding that Attitude, Subjective Norm and Perceived behavioral control can positively impact green cosmetic purchase intention. Originality / value - Testing the model of TPB as previously applied in green cosmetic consumption research, in a greener highly competitive growing market of Swedish personal care products.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 649,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi