دانلود پایان نامه مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز
عنوان فارسی |
انتخاب عالی و سبز لوازم آرایشی: مطالعه کمی جهت تبیین مقاصد رفتاری نهفته در خرید محصولات آرایشی سبز |
عنوان انگلیسی |
The great and green cosmetic choice: A quantitative study explaining behavioral intentions behind purchasing green cosmetic products |
کلمات کلیدی : |
  محصولات آرایشی سبز؛ TPB؛ قصدهای رفتاری؛ پایداری؛ رفتار مصرف کننده |
رشته های مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 94 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 84 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و تحقیقات آتی
چکیده – هدف: هدف این پایان نامه، تبیین تاثیرات نگرش، هنجارهای فردی و کنترل رفتاری ادراکی بر قصد خرید لوازم آرایشی سبز توسط مصرف کنندگان سوئدی است. روش تحقیق: این پایان نامه از یک تحلیل رگرسیون چندگانه براساس یک پرسشنامه خوداظهاری آنلاین با پاسخگرهایی در چارچوب نمونه گیری مصرف کنندگان دو هزاره و نسل z، استفاده می کند. نتایج: این پایان نامه در می یابد که نگرش، هنجار فردی و کنترل رفتاری ادراک شده می توانند تاثیر مثبتی بر قصد خرید لوازم آرایشی سبز داشته باشند. اصالت/ارزش: آزمون کردن مدل TPB به صورت قبلاً بکار گرفته شده در پژوهش مصرف لوازم آرایشی سبز در یک بازار رو به رشد بسیار رقابتی سبزتر محصولات مراقبت فردی سوئد.
Purpose - The purpose of this thesis is to explain the impacts of attitude, subjective norms and perceived behavioral control on Swedish consumers' intentions to purchase green cosmetics. Methodology - This thesis utilizes a multiple regression analysis based on an online self-completion questionnaire with respondents inside the sampling frame of Swedish Millennials and generation z consumers. Results - This thesis provides an understanding that Attitude, Subjective Norm and Perceived behavioral control can positively impact green cosmetic purchase intention. Originality / value - Testing the model of TPB as previously applied in green cosmetic consumption research, in a greener highly competitive growing market of Swedish personal care products.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.