دانلود ترجمه مقاله یک سیستم هوشمند تجارت الکترونیکی B2C

عنوان فارسی

یک سیستم هوشمند تجارت الکترونیکی B2C برای مهندسی مجدد فرآیند تکمیل سفارش الکترونیکی

عنوان انگلیسی

A B2C e-commerce intelligent system for re-engineering the e-order fulfilment process

کلمات کلیدی :

  لجستیک تجارت الکترونیک؛ خرده فروشی آنلاین به آفلاین (O2O)؛ تکمیل سفارش؛ مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار؛ برنامه های تعویق انبار؛ سیستم های خبره

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 59
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. سیستم پیش پردازش تکمیل سفارش الکترونیکی ابری 4. مطالعه موردی 5. نتایج و بحث و بررسی 6. اظهارات پایانی و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در دنیای امروز دیجیتال سازی، ظهور کسب‌ و کار تجارت الکترونیک در سراسر جهان نه تنها تغییر بزرگی در عادات خرید ما، بلکه برای کل صنعت خرده‌ فروشی و لجستیک به ارمغان آورده ‌است. با توجه به الگوهای نامنظم دریافت سفارش تجارت الکترونیک، زمان محدود برای پردازش سفارش در مراکز تکمیل الکترونیک، و زمان بندی های تحویل تضمینی ارایه شده توسط خرده فروشان الکترونیکی، مانند تحویل در همان روز یا روز بعد بر مبنای تعیین یک سفارش، ارایه دهندگان خدمات لجستیک (LSPها) باید در رسیدگی به سفارشات لجستیک تجارت الکترونیکی برون سپاری شده به شدت کارآمد باشند. بدون مهندسی مجدد فرآیندهای تکمیل سفارش، این گونه به نظر می رسد که LSPها به دلیل الزامات کنترلی شدید، در اجرای فرآیند تکمیل سفارش به مشکل برخورد نمایند. این امر به نوبه خود فرآیندهای بعدی در زنجیره تامین همچون عملیات تحویل نهایی را به تاخیر می ‌اندازد، در نتیجه بر رضایت مشتری نسبت به خرده‌ فروش و LSP تاثیر می ‌گذارد. با توجه به نیاز به بهبود کارایی در رسیدگی به سفارشات تجارت الکترونیک، هدف این تحقیق، مهندسی مجدد فرآیند تکمیل سفارشات تجارت الکترونیک در مراکز توزیع می‌ باشد. با گنجاندن رویکرد الگوریتم ژنتیک (GA) برای پشتیبانی تصمیمات گروه بندی سفارشات تجارت الکترونیک و یک موتور استنتاج قاعده مند برای ایجاد دستورالعمل‌ های عملیاتی و پیشنهاد استفاده از تجهیزات کنترلی مناسب، مفهوم تعویق انبار در یک سیستم نوین پیش پردازش تکمیل سفارش الکترونیکی ابری (CEPS) تعبیه می گردد. از طریق یک مطالعه موردی انجام شده در یک شرکت لجستیک، CEPS با کاهش قابل‌ توجه در زمان پردازش سفارش و فاصله حمل و نقل، راهکارهای کنترل سفارش برای پردازش سفارشات لجستیک تجارت الکترونیک را به طور بسیار کارآمد فراهم می‌ آورد. به نوبه خود، کارآیی عملیاتی بهبود یافته در کنترل سفارش تجارت الکترونیک به LSPها این امکان را می ‌دهد که به طور استراتژیک با خرده فروشان آنلاین همسویی داشته باشند، که تاریخ تحویل محصول متهوّرانه و تضمینی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

In today's world of digitization, the rise of the e-commerce business around the globe has brought a tremendous change not only in our purchasing habits, but also to the entire retail and logistics industry. Given the irregular e-commerce order arrival patterns, limited time for order processing in e-fulfilment centres, and the guaranteed delivery schedules offered by e-retailers, such as same-day or next-day delivery upon placing an order, logistics service providers (LSPs) must be extremely efficient in handling outsourced e-commerce logistics orders. Without re-engineering the order fulfilment processes, the LSPs are found to have difficulties in executing the order fulfilment process due to the tight handling requirements. This, in turn, delays the subsequent processes in the supply chain, such as last-mile delivery operations, consequently affecting customer satisfaction towards both the retailer and the LSP. In view of the need to improve the efficiency in handling e-commerce orders, this study aims at re-engineering the fulfilment process of e-commerce orders in distribution centres. The concept of warehouse postponement is embedded into a new cloud-based e-order fulfilment pre-processing system (CEPS), by incorporating the genetic algorithm (GA) approach for e-commerce order grouping decision support and a rule-based inference engine for generating operating guidelines and suggesting the use of appropriate handling equipment. Through a case study conducted in a logistics company, the CEPS provides order handling solutions for processing e-commerce logistics orders very efficiently, with a significant reduction in order processing time and traveling distance. In turn, improved operating efficiency in e-commerce order handling allows LSPs to better align strategically with online retailers, who provide customers with aggressive, guaranteed delivery dates.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 و 9 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک سیستم هوشمند تجارت الکترونیکی B2C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi