دانلود ترجمه مقاله تاثیرات تجارت الکترونیک بر برنامه ریزی و طراحی مراکز فعالیت های تجاری
عنوان فارسی |
تاثیرات تجارت الکترونیک بر برنامه ریزی و طراحی مراکز فعالیت های تجاری: رویکرد توسعه یافته |
عنوان انگلیسی |
Impacts of e-commerce on planning and designing commercial activities centers: A developed approach |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ انفورماتیک شهری؛ فعالیت های تجاری؛ عصر اطلاعات؛ ICT |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 4 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. داده ها و روش ها 4. تأثیر تجارت الکترونیک بر فعالیت های تجاری سنتی: مطالعه موردی 5. اهمیت ایجاد یک رویکرد توسعه یافته 6. رویکرد توسعه یافته برای برنامه ریزی و طراحی فعالیت های تجاری 7. نتایج و اظهارات نتیجه گیری شده 8. نتیجه گیری
چکیده – استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روز به روز به صورت فزاینده ای در حال تحول است. لازم به ذکر است که تجارت الکترونیک یکی از کاربردهای مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد که به تازگی پدیدار شده است. همچنان که تجارت الکترونیکی ابعاد جدیدی به فعالیت های تجاری اضافه می کند، رفتار مصرف کنندگان نسبت به فعالیت های تجاری سنتی نیز به طور اجتناب ناپذیری تغییر می کند. همچنین، این مطالعه، تاثیر تجارت الکترونیک بر فعالیتهای تجاری سنتی، تغییرات مربوط به توسعه فعالیت تجاری بر اساس ویژگیهای بدست آمده از انفورماتیک را مورد بررسی قرار می دهد. همچنین مرور مقالات مرتبط، رویکردی جدیدی را برای برنامهریزی و طراحی فعالیتهای تجاری ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که این رویکرد، یکپارچگی و تداوم فعالیتهای تجارت الکترونیک در فضاهای مجازی و فعالیتهای تجاری سنتی را در مناطق شهری را برای ارائه الگویی مناسبتر برای نیازهای کاربران تحت تاثیر انفورماتیک تضمین میکند. استدلال در مورد حضور مهم این رویکرد، برنامه ریزان و طراحان شهری را بر آن می دارد تا مراکز تجاری را به نحو بهتر و موثرتری طراحی کنند.
Worldwide, the uses of information and communications technology (ICT) have been evolving dramatically every day. One of the most critical applications of ICT has emerged, namely e-commerce. As e-commerce adds new dimensions to commercial activity, consumers' behavior towards traditional commercial activities inevitably changes. This review article analyzes the impact of e-commerce on traditional commercial activities. It extends to investigate the manifestation of the changes associated with the development of commercial activity based on the characteristics gained from informatics. Reviewing relevant literature yielded a newly suggested approach for the planning and the design of commercial activities. This approach ensured the integration and sustainability of e-commercial activities in virtual spaces and traditional commercial activities in urban areas to form a more suitable model for users' needs under the influence of informatics. Arguing the significant presence of this approach motivate urban planners and designers to design better commercial centers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.