دانلود ترجمه مقاله تأثیر تجارت الکترونیک بر افزایش فروش در رسانه اجتماعی

عنوان فارسی :

تأثیر تجارت الکترونیک بر افزایش فروش در رسانه اجتماعی توسط دانشجویان اندونزی

عنوان انگلیسی :

The Effect of E-Commerce Towards Sales Growth on Social Media among Students in Indonesia

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ تجارت الکترونیک؛ محتوا؛ رگرسیون خطی؛ خودهمبستگی

درسهای مرتبط : تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود مقاله
54,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مقالات مرتبط 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی و نتایج 5. نتیجه گیری

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – با توسعه فن‌آوری‌های پیشرفته به‌طور روزافزون، تأثیرات قابل‌توجه آن‌ها بر حوزه اجتماعی قابل مشاهده است، زیرا کاربران معمولاً در رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای تبلیغ محصولات یا محتوای تولید شده، با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند. بنابراین این موضوع که محتوای الکترونیک در رسانه اجتماعی از لحاظ محتوای آموزشی در رابطه با تبلیغات و هزینه‌ها، برای دانشجویان فن‌آوری اطلاعات، سودمند خواهد بود یا خیر جالب‌توجه است. این پژوهش از طریق تحلیل اکتشافی درمورد مقالات گوناگون و با دسته‌بندی شاخص‌ها در چهار گروه از متغیرها شامل محتوا، تبلیغ، قیمت و افزایش فروش، ابزاری را فراهم ساخته است. سپس تحلیل‌های روایی و پایایی انجام شده‌اند تا این ابزار پیش از انجام تحلیل رگرسیون خطی ارزیابی شود. هدف این مقاله فراهم ساختن دیدگاهی است درمورد عواملی که برای کاربران، هنگام استفاده از یک رسانه اجتماعی که در پلتفرم‌های دیگر یافت نمی‌شود، نگران‌کننده هستند، بنابراین فرآیند بهینه‌سازی در ایجاد راهبردهای بازاریابی در نظر گرفته شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

With increasingly advanced technological developments, the huge impact on the social field can be seen wherein users usually interact and communicate with each other, especially to promote the products sold or the content created. Therefore, it is interesting to know whether the effect of e-commerce content on social media on information technology students will be the same as on other users in different segments in terms of the effectiveness of educational information content related to promotions and costs. This research then develop the instrument through exploratory analysis of various literature by classifying several indicators into four group of variables consisting of content, promotion, price and growth. Then, reliability and validity analysis was conducted to evaluate the instrument used before linear regression analysis take place. The contribution to this research is to provide views regarding the factors that are of concern to users in utilizing social media that are not found on other platforms so that the optimization process is carried out in making marketing strategies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 7 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 54,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تأثیر تجارت الکترونیک بر افزایش فروش در رسانه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی