دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای در زمینه درک مشتری از کاربردهای تجارت موبایلی

عنوان فارسی

مطالعه ای در زمینه درک مشتری از کاربردهای تجارت موبایلی

عنوان انگلیسی

A Survey Study on Consumer Perception of Mobile- Commerce Applications

کلمات کلیدی :

  تجارت موبایلی؛ درک مشتری؛ پرسشنامه؛ برنامه های موبایل؛ رتبه بندی اهمیت

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
26,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پژوهش های مرتبط 3. سیستم شاخص ارزیابی دو سطحی 4. روش تحقیق 5. نتایج نظرسنجی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تجارت موبایلی (m-commerce) می توان تاثیر بسزایی روی کسب و کارها و جوامع آتی داشته باشد. از این رو متخصصین و توسعه دهندگان تجارت موبایلی باید دیدگاه مشتری از کاربردهای تجارت موبایلی را به منظور طراحی و تحویل بهتر سرویس های تجارت موبایلی درک کنند. این مقاله درک مشتریان چینی از کاربردهای تجارت موبایلی را با استفاده از یک روش تحقیق نظرسنجی مورد مطالعه قرار داده است. در ابتدا، 44 برنامه موبایلی بر پایه پژوهش های مرتبط انجام شده اتخاذ گردیده و سپس، پرسشنامه های تحت وب برای به دست آوردن رتبه بندی های اهمیت مشتریان چینی با توجه به هر برنامه موبایلی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج نظرسنجی برای دانشگاهیان و متخصصین در طراحی بهتر برنامه های تجارت موبایلی می تواند مفید باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Mobile commerce (m-commerce) can have an important influence on business and society in the future. Hence, m- commerce developers and practitioners must understand consumers’ perception of m-commerce applications in order to better design and deliver m-commerce service. This paper studied Chinese consumers’ perception of m-commerce applications by using the survey methodology. Firstly, 44 mobile applications were adopted on the basis of related study work, and then the web-based questionnaire was employed for obtaining online Chinese consumers’ importance ratings with regard to each mobile application. The survey result is helpful for both academics and practitioners to better design innovative and satisfying m-commerce applications.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 26,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای در زمینه درک مشتری از کاربردهای تجارت موبایلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi