دانلود ترجمه مقاله تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SME)
عنوان فارسی |
تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SME): تأثیر تعدیل کننده شایستگی های کارآفرینانه |
عنوان انگلیسی |
E-Commerce and SME Performance: The Moderating Influence of Entrepreneurial Competencies |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ شایستگی های کارآفرینانه؛ سازمانهای کوچک و متوسط؛ آمادگی فناوری؛ هزینه پذیرش؛ دیدگاه مبتنی بر منابع؛ انتشار نوآوری؛ پاکستان |
درسهای مرتبط | تجارت الکترونیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 73 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه پژوهش 3. روش تحقیق 4. تجزیه و تحلیل داده ها و یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – این پژوهش با هدف بررسی نقش میانجی استفاده از تجارت الکترونیک و تأثیر تعدیل کننده شایستگی های کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) انجام شده است. داده های مطالعه از طریق یک پرسشنامه ساختاریافته متشکل از مقیاس سنجش هفت نمره ای نوع لیکرت از شاغلان متخصص در پست های سطح بالا و متوسط در شرکت های کوچک و متوسط پاکستان جمع آوری شده است. از روش مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) بر روی 250 پرسشنامه قابل استفاده برگشتی استفاده شد. نتایج نشان داد که ارتباط بین استفاده از تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت، مثبت و معنادار است. علاوه بر این، استفاده از تجارت الکترونیک میانجی، ارتباط مثبت بین آمادگی فناوری، هزینه پذیرش و عملکرد شرکت است. با این حال، نقش تعدیلکننده شایستگی های کارآفرینانه در استفاده از تجارت الکترونیک و عملکرد SMEهای تولیدی مشخص نیست. مطالعه حاضر اولین مطالعه ای است که شایستگی های کارآفرینانه را به عنوان تعدیل کننده بین پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت مورد بررسی قرار می دهد. نتایج تجربی این پژوهش به منظور درک عوامل اساسی در اجرای موفقیت آمیز تجارت الکترونیک در بخشSME و به منظور افزایش عملکرد شرکت، مفاهیم نظری و عملی مفیدی را به مدیران و شاغلین ارائه می دهد.
This research aims to examine the mediating role of the use of the e-commerce and moderating influence of entrepreneurial competencies on the performance of small and medium enterprises (SMEs). The study data were collected via a structured questionnaire comprised of a seven-point Likert scale from practitioners serving at the top and middle-level positions in Pakistani SMEs. The Partial Least Squares Structural Equation Modelling (PLS-SEM) technique was applied on 250 useable returned questionnaires. The results showed that the association between the use of e-commerce and firm performance is positively significant. Moreover, the use of e-commerce mediates the positive association between technological readiness, adoption cost, and firm performance. However, the moderating role of entrepreneurial competencies does not appear as significant between the use of e-commerce and manufacturing SMEs’ performance. The present study is the first to explore entrepreneurial competencies as a moderator between e-commerce adoption and firm performance. The empirical outcomes of this research provide useful theoretical and practical implications for the managers and practitioners to understand the underlying factors for the successful implementation of e-commerce in the SME sector to enhance firm performance.
ترجمه این مقاله در 26 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.