دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر فاکتورهای موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک

عنوان فارسی :

بررسی تاثیر فاکتورهای موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

عنوان انگلیسی :

An investigation of the impact of effective factors on the success of e-commerce in small- and medium-sized companies

کلمات کلیدی :

  تجارت الکترونیک؛ فناوری اطلاعات؛ شرکت های کوچک و متوسط

درسهای مرتبط : تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 44
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. کارهای مرتبط 3. فرضیات و مدل پژوهشی پیشنهادی 4. نتایج و تحلیل داده ها 5. بررسی نتایج 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Companies and organizations have to attract and retain customers so that they can survive. Electronic-commerce (e-commerce) is regarded as an appropriate strategy for marketing, selling and integrating online services which can play a significant role in identifying, obtaining and maintaining customers. E-commerce optimizes and enhances the relationship and communications between the organization, producers, distributors and customers. However, it should be noted that success in e-commerce depends upon determining effective factors in e-commerce. There is a set of effective inside organizational and outside organizational factors in e-commerce which should be taken into consideration. In this study, a model and framework was proposed for specifying the effective factors on e-commerce success. Structural equations with partial least squares (PLS- SEM) was used to investigate and experiment the proposed model. The obtained results based on the collected data from 180 staff employees of the Post Bank in Eastern and Western Azerbaijan indicated that customer satisfaction, the amount of costs, infrastructures and knowledge and information are the effective's factors which have a significant impact on e-commerce success. Introduction: The relationship between commerce and technology has long existed and continues for a long time. Numerous developments and advances in ICT (information and communication technology) in the recent decades have led to many evolutions in many fields such as global commerce. Consequently, the processes involved in many fields such as commerce, economy, banking, customs, etc. have been evolved and changed (Rahayu and Day, 2015). As the time passes, the traditional commerce will no longer be able to respond the modern requirements.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

شرکت ها و سازمان ها، برای بقا باید مشتریانشان را جذب و حفظ کنند. تجارت الکترونیک (e-commerce)، به عنوان یک استراتژی مناسب برای بازاریابی، فروش و تلفیق خدمات آنلاین محسوب می شود که می توند نقش قابل توجهی در شناسایی، بدست آوردن و حفظ مشتریان ایفا کند. تجارت الکترونیک، رابطه و ارتباطات بین سازمان، تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مشتریان را برقرار می کند و بهبود می بخشد. اما، لازم به ذکر است که موفقیت در تجارت الکترونیک به تعیین عوامل موثر در تجارت الکترونیک بستگی دارد. یک مجموعه از عوامل درون سازمانی و خارج از سازمانی در تجارت الکترونیک وجود دارند که باید مورد ملاحظه قرار گیرند. در این مطالعه، یک مدل و چارچوب برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک، پیشنهاد شده است. معادلات ساختاری با حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) برای بررسی و آزمایش مدل پیشنهادی، استفاده شد. نتایج بدست آمده براساس داده های گردآوری شده از 180 کارمند پست بانک در آذربایجان شرقی و غربی، نشان داد که رضایت مشتری، مقدار هزینه ها، زیرساخت ها و دانش و اطلاعات، عوامل موثری هستند که تاثیر قابل توجهی بر موفقیت تجارت الکترونیک دارند. مقدمه: رابطه بین تجارت و فنآوری، از خیلی وقت پیش وجود داشته و به مدت طولانی تداوم یافته است. توسعه ها و پیشرفت های متعدد در زمینه ICT (فنآوری اطلاعات و ارتباطات) در دهه های اخیر باعث تحولات بسیاری در بسیاری از زمینه ها مانند تجارت جهانی شده است. در نتیجه، فرآیندهای دخیل در بسیاری از زمینه ها مانند تجارت، اقتصاد، بانکداری، حقوق گمرکی و غیره ، تغییر و تحول پیدا کرده اند (راهایو و دی، 2015). با گذر زمان، تجارت سنتی دیگر قادر به پاسخ به ملزمات مدرن نیست.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر فاکتورهای موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.