دانلود ترجمه مقاله توسعه بهره وری و توانمندی های بازاریابی در تجارت الکترونیکی در راستای بهبود عملکرد
عنوان فارسی |
توسعه بهره وری و توانمندی های بازاریابی در تجارت الکترونیکی در راستای بهبود عملکرد در سرمایه گذاری های صادراتی بنگاه به بنگاه |
عنوان انگلیسی |
Developing e-commerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ منابع و قابلیت ها؛ RBV؛ بازده بازاریابی؛ عملکرد صادرات؛ صادرات بنگاه به بنگاه؛ سرمایه گذاری های صادراتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات 3. روش تحقیق 4. آنالیزها و نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی
محدودیت ها و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی: علیرغم مشارکت های ذکر شده این مقاله، مطالعه ما با یک سری محدودیت ها نیز مواجه است که مسیرهای خوبی را برای تحقیقات آتی نمایان می کند. اولا، یافته های نشان می دهند که فقط 20 درصد از واریانس در سرمایه گذاری های صادراتی شرکت ها به واسطه کارایی ارتباطی و توزیع قابل تشریح و توصیف می باشد. تحقیقات آتی می توانند عملکرد بالقوه دیگر متغیرهای ترکیب بازاریابی مانند کارایی توسعه محصول و بازده قیمت گذاری را مورد توجه قرار دهند. دوما، ما ادغام بالقوه بین کارایی توزیع و کارایی ارتباطی را در نظر نگرفته ایم. تحقیقات آتی می توانند به بررسی تاثیرات سینرژیکی متغیرهای دیگر تجارت الکترونیک روی عملکرد صادراتی شرکت ها مانند اثربخشی قیمت و محصول بپردازند. به همین ترتیب، ما دینامیک های منابع تجارت الکترونیکی و قابلیت های آنها را مورد توجه قرار نداده ایم. تحقیقات آتی همچنین باید به بسط دینامیک های محیطی بپردازند، همچنین تاثیر قابلیت ها و ظرفیت های بازاریابی در تجارت الکترونیکی را می توان در راستای تغییر رقابت ها، اولویت های مشتری و تکنولوژی های نوظهور مورد بررسی و مطالعه قرار داد. بررسی قابلیت های معماری (در واکنش به تحولات محیطی) در کنار بررسی مشخصه های بازاریابی می تواند دیدگاه های مفیدی را برای تحقیقات آتی در راستای بررسی نقش قابلیت های بازاریابی الکترونیکی در راستای عملکرد ها و اثربخشی های صادراتی ارائه دهد. اگر شرکت ها بتوانند از تکنولوژی های جدید در راستای تغییرات محیطی استفاده کنند، می توانند قابلیت های سازگارتری را برای هماهنگی با بازارها ایجاد نمایند. مطالعات اخیر نشان داده که شرکت ها نگاه بهتری به قابلیت های دینامیکی در راستای پیشبرد قابلیت های بازاریابی تطبیقی با استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی داشته اند (دی، 2001).
Limitations and directions for future research: Despite the noted contributions, our study has several limitations that provide avenues for future research. First, our findings show that only 20% of variance in export venture firm performance is explained by distribution efficiency and communication efficiency. Future research may consider potential performance implications of other marketing mix variables such as product development efficiency and pricing efficiency. Second, we have not considered potential complementarity between distribution efficiency and communication efficiency. Future research can attempt to examine synergistic effects of other e-commerce marketing mix variables on export venture performance such as price and product efficiencies. In the same vein, we have not paid attention to the dynamics of e-commerce resources and capabilities. Future research also needs to extend to environmental dynamism, whereby the impact of e-commerce marketing capabilities can be examined relative to changes in competition, customer preferences and technology. Examining architectural capabilities (in response to environmental changes) in additional to specialized marketing capabilities would provide further insights into the role of e-commerce capabilities on exporting efficiencies and performance. If firms can leverage new technologies and at the same type adapt to environmental changes, they can create adaptive capabilities to align with the market. Recent thoughts suggest firms look beyond dynamic capabilities to advance toward adaptive marketing capabilities enabled by technology advances (Day, 2001).
پروپوزال مربوط به این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
دانلود پروپوزال نقش راهبردهای رقابتی و اتخاذ تجارت الکترونیک بر بهره وری سازمانی
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.