دانلود ترجمه مقاله طبقه بندی پارامترهای طراحی برای وب سایت های تجارت الکترونیک: یک رویکرد کانو فازی جدید
عنوان فارسی |
طبقه بندی پارامترهای طراحی برای وب سایت های تجارت الکترونیک: یک رویکرد کانو فازی جدید |
عنوان انگلیسی |
Classification of design parameters for E-commerce websites: A novel fuzzy Kano approach |
کلمات کلیدی : |
  مدل کانو؛ مجموعه های فازی؛ کاربردپذیری؛ تجارت الکترونیک |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. رویکرد پیشنهادی 5. کاربرد 6. نتیجه گیری
چکیده – وب سایت ها برای سازمان ها و همچنین رقابت رو به رشد در بازار جهانی اهمیت حیاتی دارند. مشخص است که الزامات کاربردپذیری به نوع، مخاطب و هدف وب سایت بستگی دارد. در محیط تجارت الکترونیک، ارزیابی کاربردپذیری وب سایت برای تعیین تاثیر طراحی وب سایت بر خرید مشتری ضروری است. بنابراین، ارزیابی کاربردپذیری و طراحی صفحات آنلاین به موضوع بسیاری از مطالعات علمی تبدیل شده است. با این وجود، در هر یک از این مطالعات، پارامترهای طراحی به واسطه چنین اطلاعاتی شناسایی نشدند و به طور کلی به طور همسو با انتظارات مشتری برای ارزیابی کاربردپذیری کلی وب سایت تجارت الکترونیکی طبقه بندی نشدند. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل و طبقه بندی پارامترهای طراحی با توجه به انتظارات مشتری جهت ارزیابی کاربردپذیری وب سایت های تجارت الکترونیک به شیوه ای جامع تر انجام می شود. وب سایت های چهارگانه با استفاده از رویکرد پیشنهادی با توجه به پارامترهای طراحی شناسایی شده و امتیاز کاربردپذیری وب سایت ها مورد بررسی قرار می گیرد. نشان داده شده است که وب سایت هایی با امتیاز کاربردپذیری بالا از سوی مشتریان ترجیح داده می شوند. بنابراین، واضح است که کاربردپذیری وب سایت های تجارت الکترونیک بر خرید مشتری تاثیر گذار است.
Websites have gained vital importance for organizations along with the growing competition in the world market. It is known that usability requirements heavily depend on the type, audience and purpose of websites. For the e-commerce environment, usability assessment of a website is required to figure out the impact of website design on customer purchases. Thus, usability assessment and design of online pages have become the subject of many scientific studies. However, in any of these studies, design parameters were not identified in such a detailed way, and they were not classified in line with customer expectations to assess the overall usability of an e-commerce website. This study therefore aims to analyze and classify design parameters according to customer expectations in order to evaluate the usability of e-commerce websites in a more comprehensive manner. Four websites are assessed using the proposed novel approach with respect to the identified design parameters and the usability scores of the websites are examined. It is revealed that the websites with high usability score are more preferred by customers. Therefore, it is indicated that usability of e-commerce websites affects customer purchases.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.