دانلود ترجمه مقاله مدلسازی و تست ابعاد اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
عنوان فارسی |
مدلسازی و تست ابعاد اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی |
Modelling and testing consumer trust dimensions in e-commerce |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ شایستگی؛ صداقت؛ خیرخواهی؛ اعتماد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و مدل پژوهش 3. روش 4. آنالیز داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – مطالعات قبلی دریافته اند که اعتماد، نقش بسزایی در شکل دادن به اهداف خرید یک مشتری بازی می کند. با این حال، تحقیقات محدودی وجود دارند که ابعاد اعتماد مشتری را به شکلی تجربی تعریف کرده و مورد بررسی قرار دهند. در این مقاله، ما به شکل تجربی، یک مدل مسیر را تست کرده ایم تا فروشندگان اینترنتی، راه حل های کافی برای افزایش اعتماد مشتریان داشته باشند. مدل مسیر ارائه شده در این مقاله، سه بعد اصلی اعتماد را بررسی کرده است، یعنی، شایستگی، صداقت و خیرخواهی. و سپس تاثیر اعتماد کلی مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته است. این مقاله همچنین بررسی کرده که منابع مختلف اعتماد یعنی مشخصه های مشتری، مشخصه های شرکت، زیرساخت های وب سایت و تعاملات با مشتریان چگونه می توانند ابعاد اعتماد را تحت تاثیر قرار دهند. این مدل با استفاده از 365 منبع معتبر مورد تست قرار گرفته است. یافته ها نشان می دهند که مشتریانی دارای اعتماد بیشتر، تمایل بالاتری به خرید آنلاین دارند.
Prior research has found trust to play a significant role in shaping purchase intentions of a consumer. However there has been limited research where consumer trust dimensions have been empirically defined and tested. In this paper we empirically test a path model such that Internet vendors would have adequate solutions to increase trust. The path model presented in this paper measures the three main dimensions of trust, i.e. competence, integrity, and benevolence. And assesses the influence of overall trust of consumers. The paper also analyses how various sources of trust, i.e. consumer characteristics, firm characteristic, website infrastructure and interactions with consumers, influence dimensions of trust. The model is tested using 365 valid responses. Findings suggest that consumers with high overall trust demonstrate a higher intention to purchase online.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.