دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرآیندهای تجارت الکترونیک بر عملیات های زنجیره تامین

عنوان فارسی

تاثیر فرآیندهای تجارت الکترونیک بر عملیات های زنجیره تامین: اجزای فرآیند و مکانیزم های ارزش آفرینی

عنوان انگلیسی

The effects of e-business processes in supply chain operations: Process component and value creation mechanisms

کلمات کلیدی :

  فرآیند تجارت الکترونیک؛ ارزش کسب و کار IT؛ اجزای فرآیند؛ قابلیت های عملیاتی تجارت الکترونیک (EBOCها) اثر پورتفولیو؛ زنجیره تامین دیجیتال؛ ارکستراسیون منابع

درسهای مرتبط مدیریت بازرگانی؛ مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه نظریه 3. مدل پژوهش و فرضیه ها 4. طرح پژوهش و نتایج 5. بحث و بررسی و مشارکت ها 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله با اتخاذ نگاه تحلیلی مبتنی بر مولفه فرایندی، یک فرایند کسب و کار الکترونیک را به سه مولفه فنی، رابطه ای، و تجاری تقسیم می کند. در ادامه مقاله، مولفان با استناد به نظریه هماهنگ سازی منابع، دو اقدام مدیریتی شامل ساختاردهی به منابع، و اهرم کردن قابلیت ها، در حین بهره برداری از مولفه های فرایند کسب و کارالکترونیکی را مورد توجه قرار می دهند. مولفان در صدد تشریح این واقعیت هستند که این سه مولفه چگونه در کنار یکدیگر عمل می کنند، و سطح رقابت پذیری عملیات زنجیره تامین را افزایش می دهند؟ این پژوهش تجربی، دو دستاورد جالب توجه را راجع به مکانیزم های ارزش آفرینی به ارمغان آورده است. در وهله نخست، سه اثر پورتفولیویی اساسی، منتهی به افزایش انعطاف پذیری معماری پلتفرم، و مشارکت شرکا، به منظور ارتقای قابلیت های عملیاتی کسب و کار الکترونیکی(EBOC) ، در سه فرایند اصلی کسب و کار الکترونیک، شناسایی شده اند. ثانیاً، به اثر تحول گرایانه قابلیت های عملیاتی کسب و کار الکترونیک، در فرایندهای مختلف کسب و کار الکترونیک، جهت نائل شدن به عملکرد رقابتی مطلوب اشاره می شود. مفاهیم پورتفولیوی مولفه های فرایند کسب و کار الکترونیک، و مکانیزم های تحول، حاوی دلالت های نظری و کاربردی، برای توسعه موفقیت آمیز پلتفرم های دیجیتال زنجیره تامین هستند. مقدمه: حجم قابل ملاحظه ای از شواهد اجرایی نسبت به شرکت های مشهوری همچون دل، آمازون، لنوو، حاکی از این هستند که در حال حاضر فرایندهای کسب و کار الکترونیک، در حال ارتقای بازدهی مشارکتی زنجیره تامین هستند. این فرایندها با بهبود ارتباطات الکترونیکی فرای مرزهای سنتی، و ادغام منابع و قابلیت های مختلف سازمان، منافع اقتصادی چشمگیری را نصیب شرکت ها می کنند (سندرز، 2007، ژو و ری ، سامبامورتی، 2013،ژانگ، ژو، دالیوال 2016، ژو، ژائو، تانگ و ژانگ 2015). انبوهی از فرایندهای موفق آمیز کسب و کار الکترونیک، این موضوع را اثبات نموده اند که شرکتی که قادر به مدیریت موثر منابع مختلف سازمانی باشد، بیش از سایر شرکت ها از منافع عملیاتی مربوط به زنجیره های تامین دیجیتال برخوردار می شود (سنامور، اسجودن، پاریدا، 2017، ستیا، ونکاتش، جوگلکار 2013، وو و چیو، 2018).در مقاله فعلی، فرایندهای کسب و کار الکترونیک اینگونه تعریف می شوند : "نوع خاصی از فرایندهای تجاری که نشان دهنده جریان های اطلاعاتی اینترنتی، فرای مرزهای سازمانی هستند، و شرکای زنجیره تامین را به یکدیگر پیوند می دهند تا از فعالیت های عملیاتی دیجیتال حمایت بکنند" (ژو، ژائو، تانگ و ژانگ، 2015). جایگاه فرایندهای کسب و کار الکترونیک، به عنوان روشی موثر برای تسهیل عملیات زنجیره های تامین دیجیتال به رسمیت شناخته شده است (ویلیامز، رو، توکار و سوئینک،2013)، اما شرکت ها برای کسب ارزش از سرمایه گذاری های صورت گرفته در فرایندهای کسب و کار الکترونیک، همچنان با چالش روبرو هستند. علت این است که هماهنگی منابع بین شرکت ها، نسبت به این فرایندها در حد نامطلوبی قرار دارد (نیروتی و رگوسو ، 2017). بدون درکی آشکار از نحوه کسب ارزش از فرایندهای کسب و کار الکترونیک، مدیران فناوری اطلاعات به راهنمایی های خیلی کمی راجع به چگونگی پیاده سازی فرایندهای کسب و کار الکترونیک، به منظور افزایش درجه نوآوری زنجیره تامین دیجیتال دسترسی خواهند داشت.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Using a process component lens, this paper decomposes an e-business process into technical, relational, and business components. We then draw on resource orchestration theory to identify two managerial actions, resources structuring and capabilities leveraging in using e-business process components, to explain how these three components work together to improve competitive performance in supply chain operations. Two interesting insights emerge from our empirical research corresponds to value creation mechanisms. First, we identify the critical three portfolio effects to promote platform architecture flexibility and partner engagement to develop e-business operations capabilities (EBOCs) in three major e-business processes. Second, we reveal the transformation effect of EBOCs in different e-business processes in obtaining competitive performance. The notion of portfolio and transformation mechanisms of e-business process components offers theoretical and practical implications for developing successful digital supply chain platform. Introduction: A large body of practical evidence, such as Amazon, Dell, and Lenovo, indicates that e-business processes is now enhancing collaborative efficiencies in the supply chain, and create significant economic payoffs by improving electronic connectivity across boundaries and integrating different organizational resources and capabilities (Sanders, 2007; Xue, Ray, & Sambamurthy, 2013; Zhang, Xue, & Dhaliwal, 2016; Zhu, Zhao, Tang, & Zhang, 2015). Lots of successful e-business processes practices show that a focal firm who can effectively manage organizational resources sets are deemed to be more capable of materializing the benefits of digital supply chains operations (Cenamor, Sjodin, & Parida, 2017; Setia, Venkatesh, & Joglekar, 2013; Wu & Chiu, 2018). In this paper, e-business processes, defined as “a form of business process that represents Internet-enabled information flows across organizational boundaries and links supply chain partners to support digital operations activities” (Zhu, Zhao, Tang, & Zhang, 2015). While e-business processes have been considered as an effective way to facilitate digital supply chains operations (Williams, Roh, Tokar, & Swink, 2013), firms continue to face challenges of obtaining business value from their investment in e-business processes due to lack of inter-firm resource orchestration in those processes (Neirotti & Raguseo, 2017). Without a clear understanding of how business value can be obtained from e-business processes, IT managers have little guidance on the implementation of e-business for promoting digital supply chain innovation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 20 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر فرآیندهای تجارت الکترونیک بر عملیات های زنجیره تامین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi